Skocz do zawartości

karoll20

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E91 318i N46B20
    Jest: E61 LCI 520D M47N2
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zawód
    P.H.

Osiągnięcia karoll20

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Też mam osttnio problem z DPF. Często się wypala i błąd 4667. Sprawdzałem wtryski przelewowo oraz pod kompem boscha - stwierdzono że są ok. Ostatnio dobierałem się do filtra, ciężko było wyciąć śruby ale udało się. Filtr wyglądał dobrze, wydmuchałem dużo czarnego popiołu. Nowe śruby, montaż i ....po 100km błąd, czy ktoś widzi jakieś nieprawidłowości: Kilometerstand 309184 km Motordrehzahl 772.31 1/min Kühlmitteltemperatur 95.30 °C Raildruck Ist 346.58 bar Einspritzmenge 7.09 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 289.87 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Differenzdruck über Partikelfilter 19.69 mbar Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 984.62 mbar
  2. Sam sobie odpowiem. MOże ktoś będzie czytał będzie potrzebował odpowiedzi. Wypaliłem filtr w następujący sposób, funkcje wlączyłem w dis, ale nie chciała się aktywować przez wracający błąd 480A, wyjechałem na trasę, włączyłem inpe, i co 10 sekund kasowałem błędy, czyli wciskałem (f2), po około 10 minutach przestałem naciskać f2, sprawdziłem błędy, Brak. Nawrotka i do domku. Pod domkem błędów brak. Czyli udało się wypalić.
  3. Wiem, że stary wątek, ale u mnie autko pracuje dokładnie jak na filmie. Czy udało się ustalić przyczynę?
  4. Proszę o pomoc. Przez niesprawną klapę gaszącą nie przez kilka tyś km nie było wypalania filtra. Błędy 480A i 481A. Teraz normalne wypalanie nie chce się włączyć. Kasuję, włączam wypalanie DISem, jest Enable i not active. Nie chce się aktywować bo wraca błąd 480A. Wyczytałem że: " 1-wymiana filtra DPF na nowy -tak radzą serwisy i DIS-wiadomo kasa. 2-wlanie poprzez dolot czujnika ciśnienia spalin, środka obniżającego temperaturę spalania cząstek stałych w filtrze (podczas jazdy powiedzmy 400st. wystarczy aby spalić sadzę bez trybu przepalania podczas normalnej jazdy) 3- włączyć przepalanie serwisowe , oszukać kompa i jechać aż przepalanie dojdzie do końca. :cool2: Po czym powtórzyć procedurę i mamy filtr jak nowy ,kasujemy błędy i auto zaczyna śmigać jak z salonu. :mrgreen: " Ad1 nie wchodzi w grę, ad2 - chętnie tylko co to za środek obniżający temperaturę, oraz więcej szczegółów jak to zrobić. Najbardziej mi pasuje AD3. ale co to znaczy oszukać kompa??
  5. Witam, Moją glapę gasząca zregenerował Roger-Nysa. Szybko wróciła czysta i sprawna. Polecam
  6. Kilka miesięcy temu zakupiłem auto. Poprzedni właściciel twierdził że w styczniu wymieniał odmę z separatorem aczkolwiek auto potrafi puścić bąka oraz zużywa jakieś 0,5L oleju na 1000km i szukam przyczyny. Przeczytałem już dużo i wiem że jak nie ma reakcji po otwarciu korka to źle, ale nie wiem dlaczego odma zassysa i o czym to może świadczyć. Silnik n46b20 w moim BMW zachowuje się w następujący sposób. -normalna praca na biegu jałowym 800 obrotów -odkręcam korek, podnoszę i zero reakcji w pracy silnika -troszkę chlapie olejem w końcu łańcuch pod korkiem, jest wrażenie wypychania powietrza, ale po przyłożeniu kartki zostaje ona przyssana -po odłączeniu przewodu z tyłu/boku silnika zero reakcji w pracy silnika. Z przewodu wyraźnie czuć zasysanie, a z króćca wychodzącego z pokrywy dmucha powietrzem. Brak oleju w przewodzie -w przewodzie do kolektora ssącego również występuje zasysanie. O czym świadczy takie zachowanie?
  7. Witam. Wiem ze temat stary ale mam podobny problem. Czy wymiana czujnika wałka mimosrodowego pomogla?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.