Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
fotek nie stety jeszcze nie mam bo dopiero chce kupic auto ogulem super stan tylko meczy mnie że automat skrzynia i wogule chce sie dowiedziec czy warto kupywac z automatem
Opublikowano
Zależy do czego Ci to auto. Automat to bardzo wygodna rzecz do normalnej jazdy, mam i jestem cholernie zadowolony. Ale jeśli chcesz go cisnąć, to odradzam. Raz, że nie pociśniesz, dwa, że jak będziesz za dużo próbował cisnąć, to Ci się posypie :P

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
OKI spoko własnie to chcałem wiedziec po potrzebuje do normalnej jazdy bo podoba mi sie ten model i to strasznie a bede nim śmigał po holenderskih drogach dzieki za odpowiedz i pozdro :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sprawdź czy nie na wyplutej uszczelki pod głowicą od gazu, czy automat dobrze działa oraz skraplacza i wtrysków od LPG bo to najważniejsze rzeczy. Najlepiej ogólnie jak sprawuje się instalacja żeby nie wyszło że na start będziesz musiał 1000 wywalić żeby było oki. Na holenderskim gazie jeździ się super i filtra prawie nie rusza.
Opublikowano

Ja mam 2.0 na automacie w vanosie i dosc dobrze to jedzie. Mozna troche pocisnac, jak obrotomierz zalapie min 4tys obrotow to leci jak trzeba. Troche denerwuje te "myslenie" skrzyni zanim zejdzie ze 2 biegi w dol, ale jak juz zatrybi to jest OK. Taki urok starych automatow. Wiadmomo, rakieta to nie jest, ale do poruszania sie rzedu 140-150km/h nie ma najmniejszego problemu. Wszystko tez zalezy w jakim stanie jest piec, moj jest zdrowiutki i ma tylko 193tys przebiegu, skrzynia pracuje idealnie wiec to pewnie tez sie przeklada na przyspieszenie.

Mozesz spokojnie pędzać jakies 2.5 TDI Audi i inne takie tam wynalazki.

Opublikowano
"Sprawdź czy nie na wyplutej uszczelki pod głowicą od gazu" :D Widzę że jak auto ma LPG, to wydmuchana uszczelka zawsze przez LPG. Dobre :D
Opublikowano
"Sprawdź czy nie na wyplutej uszczelki pod głowicą od gazu" :D Widzę że jak auto ma LPG, to wydmuchana uszczelka zawsze przez LPG. Dobre :D

Jakoś nie widzę żebym użył słowa "zawsze". A LPG zwiększa takie ryzyko.

Opublikowano

Ale to tak zabrzmiało.

Denerwuje mnie trochę podejście niektórych do LPG, piszą wiele głupot, najpierw założą instalację jak najtaniej, byle gdzie, a później dlaczego to dlaczego tamto. Jeśli zastępują precyzyjny wtryskiwacz BP (który kosztuje od około 300zł) wtryskiem LPG (za 30zł) no to o czym tu mówić. Jeśli jest dobrze założona instalacja to nawet po 200tyś km pracy na LPG nic nie trzeba robić, po za filtrami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie jest instalka II gen, założona w 2005 roku za 2 tysiaki i do dziś auto jeździ. przebieg ok 700 tyś uszczelka pod głowicą cała, wymieniłem jedynie reduktor i cewkę bo strzelał non stop. poza tym nic się nie dzieje ze silnikiem :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.