Skocz do zawartości

UCIEKA PRĄD NA POSTOJU? ALE GDZIE ON IDZIE?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

TAK JAK W TEMACIE...

WSTAJE RANO DO PRACY I NAWET ALARM NIE DZIAŁAŁ MUSIAŁEM OTWIERAC RĘCZNIE... KOMPLETNIE ROZŁADOWANY AKUMULATOR... DAŁEM DRUGI I NA DRUGI DIZIEŃ TO SAMO... ŚWIATŁA WYŁĄCZONE RADIO TEŻ NAWET ALARMU NIE ZAŁANCZAŁEM NA DRUGI RAZ I TO SAMO... AUTO STOI ZAMKNIĘTE I ROZŁADOWYWUJE AKUMULATORY O CO CHODZI?

Opublikowano

Tak z daleka to nikt Ci nie powie co to może być, jest tyle możliwości.

Wystarczy podłączyć amperomierz i trzeba szukać co to pobiera, innego wyjścia nie widzę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
miałem tak samo i to z dwóch powodów; po pierwsze po dołożeniu el szyb nie zwróciłem uwagi, że guziki od ich otwierania są cały czas podświetlone - prosta przeróbka rozwiązała ten problem. w drugim przypadku alarm się włączał bez syreny w nocy jakoś sam z siebie i mruganiem rozładowywał aku - to przeszło gdy nie zabezpieczam dodatkowo alarmu tylko normalnie zmykam pilotem
Opublikowano

Witam

Sprawdzi po kolei wszystkie bezpieczniki próbnikiem,jeden kabel do masy a drugi po kolei do każdego bezpiecznika, jak znajdziesz który pobiera prąd to wtedy dojdziesz za co dany bezpiecznik jest odpowiedzialny.Jak nie masz amperomierza lub woltomierza to możesz podłączać zwykłą żarówkę tylko wtedy nie będziesz wiedział ile tego prądu pobiera.Alarm powinien być zasilany z własnego akumulatorka i zadziałać po odłaczeniu akumulatora.

Opublikowano
Sprawdzamy cuda nie widy a najprostsza rzecz - AKUMULATOR!!! Miałem podobnie w swojej e34 najpierw w LATO!!! trzymał tydzień póżniej 3 dni itd... aż pewnego razu po naładowaniu trzymał ok 30min. Teraz w e39 przerabiam podobny temat, aku CENTRA kupiony w grudniu, podjechałem do znajomego na tester aku (nie miernik u heńka w szałerku) i oto co wydrukował w 4 miesięczny AKU!!!! moc nominalna 740EN faktyczna 390EN!!! naładowanie 100% faktyczna moc rozruchowa i sprawność 48%!!! Wnioski - WYMIEŃ AKUMULATOR - oddałem na gwarancji i czekam na odpowiedż.
Opublikowano

Witam

Jeśli podmieniałeś akumulatory i cały czas to samo to najpierw należy sprawdzić czy jest odpowiednie ładowanie w samochodzie bo może Ci nie ładuje alternator i wtedy jeżdzisz tylko na akumulatorze i dlatego się tak szybko rozładowywuje. Jeśli będzie ładowanie OK to wtedy szukaj dalej co się dzieje.

Jesienią tak miałem jak wracałem wieczorem do domu z trasy a tu nagle światła słabe i zaczyna gasnąć auto. Też myślałem, że aku a okazało się, że szczotki w alternatorze się skończyły co prawda aku też już nie był super ale głównie chodziło o alternator.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To fakt.A wiec zaczynając od początku.Sprawdź źródło prądu - ładowanie akumulatora,następnie magazynowanie prądu - podmień akumulator(niekoniecznie nowy,możesz pożyczyć od kogoś np bądź odłączyć masę z aku na noc i sprawdzic jak rano pali) a jesli i to nie poskutkuje to sprawdź bezpieczniki.Pamietaj,że po odłączeniu aku nie będzie miało prawa nic pobierać prądu.Jeśli to sprawdzisz,na pewno znajdziesz usterkę.W razie czego mam znajomego który regeneruje alternatory,wiec jeśli potrzebujesz w mazowieckim regeneracji,napisz na pv.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. sprawdź kolego sobie podgrzewanie wkładki zamka w drzwiach kierowcy i pasażera. Bardzo długo szukałem tej przyczyny ,a wystarczyło zdjąć boczki z drzwi i odpiąć jedną wtyczkę. Podmieniałem też na taki sam sterownik centralnego zamka z innego auta i też to samo. Jeśli masz centralny na pilota to podgrzewanie ci zupełnie nie potrzebne, a gdy pytalem w ASO o samą grzałkę to proponowali cały zamek za kilka stówek :) .U mnie pobór prądu wynosił 200mA i akumulator padał po 3 dniach lub szybciej po pełnym naładowaniu .W zimę przy -20 to było 2 dni nawet ,a aku był centra całkiem nowy . Po odpięciu wtyczki pobór zmalał do 10mA i aku trzyma spokojnie 2 tyg. lub wiecej :shock: . Wtyczka z przewodami biały i brązowy. pozdrawiam
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam założyłem podobny temat przed chwilą bo nie znalazłem wcześniej tego:/

 

u mnie sytuacja wygląda następująco wymieniłem:

1: aku

2: alternator

 

a prąd nadal ucieka zlokalizowałem pewne miejsce z którego dobiega delikatne bzyczenie jest to pod tylną osią tak jak by w zbiorniku paliwa ale z tego co dumałem że to pompa to raczej odpada bo znajduje się ona z od strony pasażera w zbiorniku paliwa :/ więc co to koledzy może być ?

Opublikowano
zapomniałem dodać że wszystko co powyżej opisane w moim przypadku odpada bo odłączając aku na noc z rana normalnie pali a jak jest na kablach przez noc to jest dętka ;/
Opublikowano
A czy tak ciężko zaopatrzyć się w miernik uniwersalny? Sprawdzić ile tego prądu pobiera i wyciągając bezpieczniki jeden po drugim, aby dojść do źródła problemów.
Opublikowano

Ja E34 M50 B20 ,mam taki sam problem u mnie pobiera 360mA :duh: co najlepsze sprawdzałem po kolei każdy bezpiecznik + miernik i nic nie spadało :mad2: ,podejrzewam ,że to radio bo odkąd wsadziłem oryginalne radio bmw buissnes to tak się zaczęło robić, u braciaka w e36 2,5 vanos to samo i też jak zmieniał na takie samo radio,na dniach wypnę radio i po czasie zobaczymy co będzie ;)

 

Pozdrawiam !!!

http://forum-lines.ru/rez/ab214080.gif

раскрутка сайта киев




E34 520i M50 B20

E34 550i S70 B56

Suzuki DR 800 Big

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.