Skocz do zawartości

Opcje wyposażenia


robertino

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Jestem "świeżynką" na forum, ale właśnie przymierzam się do zamówienia F25 i mimo już sporej wiedzy na temat poszczególnych opcji wyposażenia, wciąż mam niejasności. Niestety niejednokrotnie handlowcy w salonie nie dają jednoznacznych odpowiedzi na stosunkowo proste pytania.

Liczę na Waszą wiedzę, a przede wszystkim na informację z pierwszej ręki, z autopsji, mniemam, szczęśliwych posiadaczy nowej X3.

Kilka kwestii:

1. Co tak naprawdę zawiera pakiet dodatkowych schowków poza szynami w bagażniku? Oczywiście dealerzy mają samochody z tym pakietem. Z katalogu można dowiedzieć się że jest tego tyle, że nie bardzo wiem, jakie schowki, funkcjonalności mamy w standardzie. Co zatem w tym standardzie jest?

2. Czy może ktoś ma wersję z szybą przednią odbijającą promienie słoneczne? Czy warto to dokupić?

3. Jak sprawdzają się fotele standardowe? Czy dobrze trzymają? Czy dają należyte podparcie lędźwi? W salonie dowiedziałem się, że w zasadzie opcji podparcia lędźwiowego nie zamawia nikt.

4. Zagadką jest dla mnie zestaw głośnomówiący z interfejsem USB. Gdzieś przeczytałem, że jest w tym bardzo prymitywny bleutooth. Może ktoś to ma i wyjaśni co to może. Może akurat byłoby to wystarczające do podstawowych czynności (mam na myśli przede wszystkim odbieranie telefonu)? I jeszcze jedno, co tak naprawdę miałby dawać ten interfejs USB?

5. Co dokładnie mamy w pakiecie dodatkowego oświetlenia?

6. Znam i doceniam zalety wewnętrznego lusterka wstecznego przyciemnianego automatycznie. Zastanawiam się, czy ta sama funkcja w lusterkach zewnętrznych działa jak należy?

 

To na razie tyle. mam nadzieję, że nie pozostaniecie głusi na zasygnalizowane pytania i ten post zainspiruje wszystkich tych, którzy mają "swoje" pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Jestem "świeżynką" na forum, ale właśnie przymierzam się do zamówienia F25 i mimo już sporej wiedzy na temat poszczególnych opcji wyposażenia, wciąż mam niejasności. Niestety niejednokrotnie handlowcy w salonie nie dają jednoznacznych odpowiedzi na stosunkowo proste pytania.

Liczę na Waszą wiedzę, a przede wszystkim na informację z pierwszej ręki, z autopsji, mniemam, szczęśliwych posiadaczy nowej X3.

Kilka kwestii:

1. Co tak naprawdę zawiera pakiet dodatkowych schowków poza szynami w bagażniku?

- siatki na oparciach przednich foteli

- siatka w przestrzeni nóg pasażera (po lewej stronie)

- szyny w bagażniku z mocowaniami

- siatkę (albo dwie) na ściankach bagażnika - z czego jedna to zdaje się taki prostokątny schowek jest.

Oczywiście dealerzy mają samochody z tym pakietem. Z katalogu można dowiedzieć się że jest tego tyle, że nie bardzo wiem, jakie schowki, funkcjonalności mamy w standardzie. Co zatem w tym standardzie jest?

- schowek standardowy (z klapką) przed pasażerem

- miejsca na kubki z przodu (przed skrzynią)

- miejsca na butelki w drzwiach

- podstawek na kubek w podłokietniku z tyłu

- żadnych siatek...

3. Jak sprawdzają się fotele standardowe? Czy dobrze trzymają? Czy dają należyte podparcie lędźwi? W salonie dowiedziałem się, że w zasadzie opcji podparcia lędźwiowego nie zamawia nikt.

Zwykłe fotele według mnie są poniżej wszelkiej krytyki - mają za krótkie siedzisko, wąskie boczki - słabe... Jeśli chodzi o podparcie lędźwiowe to w testowanych przeze mnie egzemplarzach było - nie mogłem się z tym dogadać - było mi niewygodnie. Gdy zaś usiadłem raz w aucie ze sportowymi fotelami bez podparcia lędźwiowego w salonie - było mi wygodnie... Kwestia gustu chyba.

5. Co dokładnie mamy w pakiecie dodatkowego oświetlenia?

- lampki do czytania z tyłu (nad drzwiami na wysokości głowy)

- podświetlenia klamek

- podświetlenie w nogach (?) - tego nie jestem pewien - może mi się z Q5 mylić

6. Znam i doceniam zalety wewnętrznego lusterka wstecznego przyciemnianego automatycznie. Zastanawiam się, czy ta sama funkcja w lusterkach zewnętrznych działa jak należy?

Działa jak należy - różnica w efekcie między zwykłymi i przyciemnianymi taka sama jak w przypadku wewnętrznego lusterka. Poza tym nie kupisz elektrycznie składanych lusterek zewnętrznych bez przyciemniania...

 

Odpowiedziałem na to co umiałem bo akurat te opcje sam zgłębiałem gdy jeszcze 2 miesiące temu planowałem zakup X3...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wyposażenie to naturalnie każdy dopasuje je do swoich potrzeb... Ja nauczony brakami obecnego auta chciałem w zasadzie tylko to co mam +pamięć foteli +adaptacyjne ksenony... Ale ostatecznie wycofałem się z zakupu - w X3 2.0d jest głośniej i zdecydowanie "wolniej" niż w e91 320d, a nie chciałem zmieniać auta na gorsze pod jakimkolwiek względem. Dlatego wstrzymamy się z żoną jeszcze trochę i pewnie skusimy się na jakąś mocniejszą benzynę (bo nie wiem czy pójdę jeszcze w diesla... zobaczymy).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ostatni dostałem X3 2.0d do testowania na prawie cały dzień i zaczynam zauważać "dyskusyjne sprawy".

1. Silnik wydaje dźwięk jak benzyna ze zbyt wczesnym zapłonem ("klekotanie zaworów")

2. Ustawienie trybów pracy zawieszenia nie ma chyba żadnego przełożenia na jego pracę

3. Seryjne audio nie ma basów

4. Lektorka nawigacji chyba uczyła się polskiego na obozie dla sowieckich uchodźców w Berlinie

5. Bardzo odczuwalne podmuchy wiatru

6. Brak zauważalnego wzrostu dynamiki w stosunku do poprzednika z silnikiem 177km

7. Opcja internetu zgłaszała "nie działanie w tym kraju"

Zauważone zalety

1. Nowoczesne wnętrze

2. Więcej miejsca z tyłu

3. System iDRIVE - w stosunku do E83 to epoka do przodu

4. Wygodne fotele sportowe

Generalnie w stosunku do E83 jazda F25 to drobna ewolucja a nie rewolucja. Coraz bardziej zastanawiam się czy warto zmieniać samochód czy czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni dostałem X3 2.0d do testowania na prawie cały dzień i zaczynam zauważać "dyskusyjne sprawy".

1. Silnik wydaje dźwięk jak benzyna ze zbyt wczesnym zapłonem ("klekotanie zaworów")

Zgadza się - bardzo nieprzyjemny dźwięk, kompletnie nie przystający do segmentu premium.

2. Ustawienie trybów pracy zawieszenia nie ma chyba żadnego przełożenia na jego pracę

Z tym się nie zgodzę - według mnie na sport wszystkie się zdecydowanie usztywniło, ale do tego stopnia, że dla mnie było zbyt sztywne i nie pasowała mi taka konfiguracja.

3. Seryjne audio nie ma basów

Tego nie wiem, ale gorsze jest to, że seryjne audio nie ma kompletnie żadnej selektywności - zresztą podobnie jak to "środkowe"... A topowe gra tak jak powinno podstawowe w tym segmencie aut - ogólnie audio to porażka :(

4. Lektorka nawigacji chyba uczyła się polskiego na obozie dla sowieckich uchodźców w Berlinie

No niestety - też na to zwróciłem uwagę - jakiś nieudolny syntezator mowy :(

5. Bardzo odczuwalne podmuchy wiatru

To już nie wina konkretnie X3, ale wysokiego auta jakim jest SUV...

6. Brak zauważalnego wzrostu dynamiki w stosunku do poprzednika z silnikiem 177km

Według mnie za dużo się spodziewałeś chyba. To przecież malutki przyrost mocy (co to jest 7KM) - nie wiem jedynie jak wygląda masa starej X3. Ale dla mnie też mocy w X3 brakowało dość znacznie.

7. Opcja internetu zgłaszała "nie działanie w tym kraju"

Nie wiem, nie sprawdzałem - nie interesuje mnie ta opcja.

Zauważone zalety

1. Nowoczesne wnętrze

2. Więcej miejsca z tyłu

Zdecydowanie się zgadzam

3. System iDRIVE - w stosunku do E83 to epoka do przodu

Hmmm... W e91 jestem bardzo zadowolony z idrivea (mam jeszcze pierwszą generację) - nie wiem czemu ktokolwiek się tego czepiał... Czy ktoś miał kiedyś iPoda w ręce? Tam jest dopiero lipny interfejs...

4. Wygodne fotele sportowe

Generalnie w stosunku do E83 jazda F25 to drobna ewolucja a nie rewolucja. Coraz bardziej zastanawiam się czy warto zmieniać samochód czy czekać.

Amen... Ja mam tak samo - na razie czekam na jakiś ciekawszy silnik benzynowy bo on rozwiąże kilka problemów na temat głośności/elastyczności, a jeśli to nie wystarczy to czekamy na LCI... tymczasem jeżdżąc z szerokim uśmiechem naszą "starą" trójką... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hmmm... W e91 jestem bardzo zadowolony z idrivea (mam jeszcze pierwszą generację) - nie wiem czemu ktokolwiek się tego czepiał... Czy ktoś miał kiedyś iPoda w ręce? Tam jest dopiero lipny interfejs...

Ja porównuję z E83. Tam nie ma iDRIVE tylko pokrętło na konsoli środkowej.

na razie czekam na jakiś ciekawszy silnik benzynowy bo on rozwiąże kilka problemów na temat głośności/elastyczności, a jeśli to nie wystarczy to czekamy na LCI... tymczasem jeżdżąc z szerokim uśmiechem naszą "starą" trójką... :-)

Podobno ma wejść 2.0 turbo w benzynie. To jest prawie 250Km a to już niezły kop (i nadal niska akcyza). Ciekawe kiedy można się spodziewać liftingu? Zazwyczaj zdaje się po 3 latach co by dawało koniec 2013 roku... Nie wiem czy wytrzymam tyle czasu bez zmiany samochodu ;)

Można też liczyć, że za 2 lata pojawi się możliwość odliczenia VATu a to 40kzł do przodu. Wszystkie znaki na niebie i ziemi każą czekać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeszcze jedno mi się przypomniało... System start-stop to dla mnie porażka. Irytuje mnie i wk...a. Przy dojeżdżaniu do ronda potrafił zadziałać 4x. Za każdym razem po szybkim przeniesieniu nogi z hamulca na gaz był ułamek sekundy wolniejszy ode mnie. Ten ułamek sekundy może zaważyć o tym "czy się zmieścisz czy nie". Podobno nie ma opcji jego permanentnego wyłączenia nawet kompem serwisowym - to duży minus.

Nie wierzę też, że jego praca pozostanie bez wpływu na trwałość silnika i osprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkryłem (ale może to był przypadek podczas jazd próbnych), że da się "oszukać" start-stop. Trzymałem hamulec tak, że auto się już nie toczyło, ale nie wciskałem go do oporu - auto nie gasło (i nie jechało). Gdy wcisnąłem do końca - gasł...

 

Dealerzy zapierają się, że w aucie jest system podtrzymujący ciśnienie oleju niezależnie od pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dealerzy zapierają się, że w aucie jest system podtrzymujący ciśnienie oleju niezależnie od pracy silnika.

Sprzedawcy też mi to mówili. Pracownik serwisu na to samo pytanie odpowiedział "Nie ma nic takiego. No chyba, że jest ale nic mi o tym nie wiadomo. Wiem, że jest system podtrzymania ciśnienia w skrzyni automatycznej".

Coraz bardziej nabieram przekonania, że obecnie samochody z premedytacją projektuje się na "przetrwanie okresu gwarancji" i nikt nie przejmuje się trwałością podzespołów po jej upływie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam fakt że z 2 litrowej jednostki ciśnie się tyle mocy jest już sygnałem że nie będzie to już taki długowieczny diesel jakie były produkowane jeszcze kilka lat temu. dodatkowo wprowadzanie 2 turbin a w przyszłości i to nie dalekiej podobno 3 (jeszcze jedna i będzie jak w veyronie) nie napawa optymizmem.

 

co do f25, też trochę pojeździłem 2,0d, na "+" skrzynia, więcej przełożeń to dużo lepiej zwłaszcza przy większych prędkościach - jest więcej momentu do wykorzystania, wnętrze oczywiście epoka do przodu, ekstra wyświetlacz, wszystko jest w tych samych miejscach, przesiadasz się i wszystko jasne.

 

to co mnie wkurzyło i bardzo mi się nie podoba to praca silnika jest dość głośno i ten jęk na wyższych obrotach - słabo, może za bardzo przyzwyczaiłem się do 6 garów

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wprowadzanie 2 turbin a w przyszłości i to nie dalekiej podobno 3 (jeszcze jedna i będzie jak w veyronie) nie napawa optymizmem.

Przecież 2.0d w X3 ma jedną turbinę.

wszystko jest w tych samych miejscach, przesiadasz się i wszystko jasne.

Tak? A zamiana stronami sterowania na kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Można też liczyć, że za 2 lata pojawi się możliwość odliczenia VATu a to 40kzł do przodu. Wszystkie znaki na niebie i ziemi każą czekać :(

 

Zapomnij. Rząd ma możliwość ubiegania się o przedłużenie na kolejne 2 lata i moim zdaniem na pewno skorzysta. Jeszcze nie widziałem, aby w Polsce zrobiono cokolwiek kiedykolwiek, aby nie wydoić obywateli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dźwięk dochodzący z 2.0D piękny nie jest. Ale coś za coś, diesel to i kłapie. Za to podoba mi się gwizd turbiny - choć słyszalny tylko wtedy, kiedy opuści się trochę szybę. Jak dla mnie się bilansuje i wychodzi na 0.

2. Fotele standardowe - no cóż... w ciągu dwóch dni zrobiłem 1000 km i byłem zmęczony, mam tu na myśli cztery litery i nogi. W modelu 3 coupe, w którym siedziałem w salonie, były chyba fotele komfortowe, IMHO faktycznie wygodne. Jednak na fotelach świadomie przyoszczędziłem i mam to, co mam.

3. Audio z navi. Uważam, że może być. Na pewno go nie przesterujesz, gdyż jest jakiś max ustawiony fabrycznie, więc nic nie charczy. Do słuchania to mam stereo w domu. Tragedii w X3 nie widzę.

4. Nawigacja - słabe pokrycie. Nawet w mieście (małym) lektor potrafi zagadać, że znalazłem się w miejscu 'niezbadanym' czy jakoś tak. W większości przypadków jest OK, co oznacza że zazwyczaj doporowadza mnie do celu. Choć bywa i tak, że pod drzwi nie trafi i jeżdzę w kółko, jak navi się/mnie zakręci. Tak więc navi poniżej Tom-Toma czy Automapy.

5. Przestrzeń w X3 nie jest mała. Zmieści się rodzina i bagaże. Długość w sam raz wypełnia 5m długości miejsca parkingowego. Fura poręczna i fajnie jeździ, biorąc pod uwagę wysoką masę i 183 horse power.

 

Co bym zrobił inaczej, gdybym miał składać zamówienie jeszcze raz?

Na pewno zażyczyłbym sobie lepsze fotele. Navi/audio zostaje, mimo drobnych mankamentów. Silnik 2.0D też zostaje, nie przesadzajmy, że brakuje mu mocy, myślę że przeciętnego accorda w benzynie łyknie na dzień dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni dostałem X3 2.0d do testowania na prawie cały dzień i zaczynam zauważać "dyskusyjne sprawy".

1. Silnik wydaje dźwięk jak benzyna ze zbyt wczesnym zapłonem ("klekotanie zaworów")

2. Ustawienie trybów pracy zawieszenia nie ma chyba żadnego przełożenia na jego pracę

3. Seryjne audio nie ma basów

4. Lektorka nawigacji chyba uczyła się polskiego na obozie dla sowieckich uchodźców w Berlinie

5. Bardzo odczuwalne podmuchy wiatru

6. Brak zauważalnego wzrostu dynamiki w stosunku do poprzednika z silnikiem 177km

7. Opcja internetu zgłaszała "nie działanie w tym kraju"

Zauważone zalety

1. Nowoczesne wnętrze

2. Więcej miejsca z tyłu

3. System iDRIVE - w stosunku do E83 to epoka do przodu

4. Wygodne fotele sportowe

Generalnie w stosunku do E83 jazda F25 to drobna ewolucja a nie rewolucja. Coraz bardziej zastanawiam się czy warto zmieniać samochód czy czekać.

 

 

Kompletnie sie nie zgadzam!!!!!

Pomiędzy nowym a starym x3 są dwie epoki różnicy!!!!!!!!

Stare bazuje na E46 --- czyli konstrukcja z lat 90!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

nowe natomiast na nowej serii 3 która wejdzie pod koniec roku 2011 :wink:

 

Wiec te auta są kompletnie nie porównywalne. Mają taką samą markę, są w tej samej klasie reszta to przepaść.....

Zaczynając od silnika, skrzynia, zawieszenie, wnętrze (przecież wnetrze starej x3 jest poprostu żałosne), wiec nie ma co tu pisać takiego bełkotu nieprawdziwego.

:cry2: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe natomiast na nowej serii 3 która wejdzie pod koniec roku 2011 :wink:

 

o ciekawostka :) ...

 

co do płyty podłogowej to E46 dało ją do "starej" x3 ale też do ciągle aktulanej "1", która jeździ całkiem miło...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kompletnie sie nie zgadzam!!!!!

Ale nie zgadzasz się bo tak ci się wydaje czy też masz jakieś porównanie? Ja zrobiłem E83 ponad 100tys. km a nowym X3 miałem 3 jazdy próbne. Przedstawiłem swoje subiektywne odczucia po praktycznym przetestowaniu obu samochodów. Jakie są twoje argumenty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do płyty podłogowej to E46 dało ją do "starej" x3 ale też do ciągle aktulanej "1", która jeździ całkiem miło...

 

akurat 1 ma płyte e90... ale to szczegół! Radze sie upewnić.

 

Ale nie zgadzasz się bo tak ci się wydaje czy też masz jakieś porównanie? Ja zrobiłem E83 ponad 100tys. km a nowym X3 miałem 3 jazdy próbne. Przedstawiłem swoje subiektywne odczucia po praktycznym przetestowaniu obu samochodów. Jakie są twoje argumenty?

 

ja przedstawiam swoje argumenty. Jeżdże f25 a starą jezdziłem kilkukrotnie ---- i uważam że jest przepaść (zawieszenie, skrzynia, głośność, hamowanie,

prowadzenie ---- przecież ta stara w koleinach na dużych kołach lata jak ta lala!!!!!!!!! pozatym cała konstrukcja, buda no i wnętrze woła sie o pomstwe!

wiec mówienie że f25 nie różni sie od starej ------- to tak jak mówienie że 20 dziestoletnia kobita to to samo co 50 letnia!!

to są dwie generacje różnicy!!!!!!!!!!!!

nie mów mi że nie widzisz różnicy pomiedzy e46 a e90 ---jeżeli tak jest to znaczy że nie jezdziłeś żadnym z nich.

a co dopiero jak wejdzie nastęca e90 na bazie którego robione jest f25......

 

A to że Ty nie widzisz różnicy to niepotrzebnie kupowałeś bmw było iść w KIA Sportage troche kasy by zostało a różnicy i tak byś nie zauważył :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"przepaść" zwłaszcza pod względem prowadzenia czy hamowania to to nie jest, jeśli chodzi o wnętrze oczywiście jest różnica nowe jest bardzo ładne ale jak się przyjrzeć widać, że to "ewolucja zaawansowana" :mrgreen: Edytowane przez marcych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja przedstawiam swoje argumenty. Jeżdże f25 a starą jezdziłem kilkukrotnie ---- i uważam że jest przepaść (zawieszenie, skrzynia, głośność, hamowanie,

prowadzenie ---- przecież ta stara w koleinach na dużych kołach lata jak ta lala!!!!!!!!! pozatym cała konstrukcja, buda no i wnętrze woła sie o pomstwe!

wiec mówienie że f25 nie różni sie od starej ------- to tak jak mówienie że 20 dziestoletnia kobita to to samo co 50 letnia!!

to są dwie generacje różnicy!!!!!!!!!!!!

nie mów mi że nie widzisz różnicy pomiedzy e46 a e90 ---jeżeli tak jest to znaczy że nie jezdziłeś żadnym z nich.

a co dopiero jak wejdzie nastęca e90 na bazie którego robione jest f25......

 

A to że Ty nie widzisz różnicy to niepotrzebnie kupowałeś bmw było iść w KIA Sportage troche kasy by zostało a różnicy i tak byś nie zauważył :mad2: :mad2:

Po pierwsze to nie napisałem nigdzie, że nie widzę różnicy między F25 i E83. Wprost przeciwnie - nawet napisałem co widzę na plus (w tym wnętrze). Mam "na karku" sporo ponad 1000kkmn przejechane różnymi samochodami dlatego uważam, że mam trochę pojęcie o samochodach.

Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego F25. Jeżeli nie widzisz jego wad to tym bardziej cieszę się twoim szczęściem. Nie wmawiaj jednak wszystkim, którzy widzą jego wady, że nie istnieją.

Mając 3 letni samochód BMW nie mam ogromnej presji na jego zmianę (chociaż prze ostatnie kilkanaście lat nie jeździłem żadnym samochodem więcej niż 3 lata) stąd moja chłodna ocena F25. Gdybym był zmuszony kupić nowy samochód bez wahanie kupiłbym F25. Jednak jako posiadacz 3 letniego E83 (od "nowości") wrażenia z jazdy F25 nie przekonały mnie do wydania 220kzł.

Tyle z mojej strony. Ja się nie podniecam posiadanym samochodem - to jest dla mnie narzędzie to poruszania się z punktu A do punktu B w możliwie komfortowych warunkach.

 

PS.

A co do kobiet... Zadbana 50-cio latka może prezentować się lepiej nić 20-ka. A to co może "zaoferować" przekracza wyobrażenie 20-ki ;)

 

PS2.

Aluzje na temat zakupu KIA nadają się na forum Onet-u a nie na to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy luzik, jest mecz, Polska gola :mrgreen:

 

co do płyty podłogowej to E46 dało ją do "starej" x3 ale też do ciągle aktulanej "1", która jeździ całkiem miło...

 

akurat 1 ma płyte e90... ale to szczegół! Radze sie upewnić.

dzięki :cool2: , ja się upewniłem pod koniec 2004r kiedy kupiłem swoją "1" :mrgreen: i tam płyta była z E46 zresztą z ~50% rozwiązań też, może Twoje auto miało inną płytę ale bardzo wątpię chyba, że to "polski bezwypadek", X1 ma płytę z E90 ale "1" na 99% z E46...

 

a nowe "3" wejdzie w 2012 a nie w 2011 oraz prawdopodobnie bedzie miało zmodyfikowaną płytę z obecnej X3 :cool2: ale nawet jak tak będzie to 100% nie będą identyczne, w końcu to inne auta :wink: )

 

poprzednia X3 była pionierem, wielki szacun dla niej :cool2: , nie było wczesniej takich aut (może i dobrze :mrgreen: ) dla mnie obecne X3 jest najładniejszym suvem w środku, a co do środka z poprzednim x3 to naprawdę jest przepaść i tutaj widać największą różnicę w autach, w mniejszej skali wygląda tak w "5", środki to zupełnie inna liga, mam nadzieję, że nowa "3" w środku też tak się zmieni na "+" jak pozostałe modele...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego F25. Jeżeli nie widzisz jego wad to tym bardziej cieszę się twoim szczęściem

 

a Ty jakie wady widzisz????

 

1. Silnik wydaje dźwięk jak benzyna ze zbyt wczesnym zapłonem ("klekotanie zaworów")

Bzurda brzmi jak każdy diesel 4-cylindrowy BMW

2. Ustawienie trybów pracy zawieszenia nie ma chyba żadnego przełożenia na jego pracę

To chyba nie umiałeś przestawić. Tryb Sport i Sport+ zdecydowanie utwardzają zawieszenie, zmieniają ukłąd kierowniczy. Różnice są bardzo wyczówalne.

 

3. Seryjne audio nie ma basów

Żadna nowość odkąd pamiętam żadne BMW na seryjnym audio nie gra. Zresztą na najlepszym hifi też nie ma szału.

 

4. Lektorka nawigacji chyba uczyła się polskiego na obozie dla sowieckich uchodźców w Berlinie

W swoim ulepie pewnie nie masz navi więc nie wiesz jak brzmi głos lektora w innych navi. ---- tak jest wszędzie.

 

5. Bardzo odczuwalne podmuchy wiatru

FAKT

 

6. Brak zauważalnego wzrostu dynamiki w stosunku do poprzednika z silnikiem 177km

Jeżeli jest w automacie 184KM to różnica jest znaczna.

 

7. Opcja internetu zgłaszała "nie działanie w tym kraju"

to wina kraju. a nie auta.

Opcja ta nie działa ani w 5 ani w 7.

Fakt można zaliczyć jako kojena wada F25!!!!!!! :cry2: :cry2: :cry2:

 

To że nie masz zamiaru zmieniać swojej e83 to nie znaczy że f25 to zło. Poprostu nie chesz zmieniać to nie zmieniaj Twoje PRAWO nikt Cie nie bedzie zmuszał. Tylko nie pisz na forum bzdur że nie ma różnicy pomiędzy f25 a e83 - które przejechało 100kkm.

 

Mało tego miałem nie jedno bmw i kazde po przejechaniu ponad 100kkm nie prowadziło sie tak jak nówka sztuka i nie mow mi że w Twoim wypadku jest inaczej. Bo gwarantuje że podstawie Ci e83 nowe i bedziesz widział dużą różnicę w jezdzie, a co dopiero po przejechaniu się modelem o dwie generacje do przodu.

 

dzięki , ja się upewniłem pod koniec 2004r kiedy kupiłem swoją "1" i tam płyta była z E46

 

ja upewniłem się że mam płytę z e90 jak kupiłem swoją w 2007r - model po lifcie.

Być może zmienili "po drodze". :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty jakie wady widzisz????

Jasne.... wszyscy same bzdury piszą na temat wad... p.s a ten słaby lakier o którym pisałeś to pewnie zaleta???

 

To chyba nie umiałeś przestawić. Tryb Sport i Sport+ zdecydowanie utwardzają zawieszenie, zmieniają ukłąd kierowniczy. Różnice są bardzo wyczówalne.

Za dużo testów w auto świecie kolega się na czytał?

 

W swoim ulepie pewnie nie masz navi więc nie wiesz jak brzmi głos lektora w innych navi. ---- tak jest wszędzie.

heh to już buractwo z Twojej strony wychodzi... pani w Navigonie za 500zł ma lepszy głos niż w bmw za ponad 200k :mad2:

 

Jeżeli jest w automacie 184KM to różnica jest znaczna.

moc wzrosła raptem o 7KM!!!!!! Faktycznie badzooooo odczuwalne, tym bardziej, że F25 jest sporo cięższe i nawet ten super automat praw fizyki nie zmieni...

 

Tylko nie pisz na forum bzdur że nie ma różnicy pomiędzy f25 a e83 - które przejechało 100kkm.

różnica jest zasadnicza... niestety patrząc na opinie innych użytkowników f25 to po przejechaniu 10kkm w serwisie już bywało częściej niż e83 po 100kkm/

Podsumowując...

1. sorry za off topic

2. kolego wojtek22, fajnie że masz nowe f25, ale nie obrażaj innych... widać sam zakup jeszcze odpowiednio Cię nie dowartościował...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.