Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam tak jak w temacie : przygotowuje sie powoli do swapu z silnika M40B16 na M43B18 . moje pytanko odnośnie tego jest takie .

1. Z osprzętu starego silnika co moge zostawić a co musze wymienić pod nowy silnik (rozrusznik, alternator itp.)

2. Czy sterownik silnika M40 podejdzie do tego nowego silnika M43

3. Czy listwa wtrysków bedzie do wymiany czy jest ta sama co w M43

 

?

Opublikowano
Z góry przepraszam moderatora za tego posta ale nie mogę już wytrzymać robienia BURD.LU na forum i zadaję proste pytanie na które każdy powinien sobie sam odpowiedzieć . Czy mieszkając w kawalerce z aneksem kuchennym i kiblem na dworze a lubisz czytać książki to : kupujesz ja ,czy idziesz wypożyczyć . Chyba masz książkę którą chcesz przeczytać ale masz wielki bałagan w domu więc : szukasz jej czy idziesz kupić nową i rzucasz ją po przeczytaniu w ten wielki bałagan ??
Opublikowano
Z góry przepraszam moderatora za tego posta ale nie mogę już wytrzymać robienia BURD.LU na forum i zadaję proste pytanie na które każdy powinien sobie sam odpowiedzieć . Czy mieszkając w kawalerce z aneksem kuchennym i kiblem na dworze a lubisz czytać książki to : kupujesz ja ,czy idziesz wypożyczyć . Chyba masz książkę którą chcesz przeczytać ale masz wielki bałagan w domu więc : szukasz jej czy idziesz kupić nową i rzucasz ją po przeczytaniu w ten wielki bałagan ??

:cool2: popieram.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
witam tak jak w temacie : przygotowuje sie powoli do swapu z silnika M40B16 na M43B18 . moje pytanko odnośnie tego jest takie .

1. Z osprzętu starego silnika co moge zostawić a co musze wymienić pod nowy silnik (rozrusznik, alternator itp.)

2. Czy sterownik silnika M40 podejdzie do tego nowego silnika M43

3. Czy listwa wtrysków bedzie do wymiany czy jest ta sama co w M43

 

?

 

Jaki sens takiego swap'a - zyskasz 13KM , troszke momentu i nic więcej... no chyba to ze nie bedziesz musiał paska wymieniać..

jeśli chodzi ci o IS'a z podpisu to szukaj silnika m42 albo m44

Opublikowano
generalnie to chodzi mi o to żebym nie musiał za dużo kasy wykładac na osprzęt. chciałem is ale musiałbym przerabiać tylni most i skrzynie . a to są dodatkowe koszty .
Opublikowano

jak masz bude zdrową itd to jeszcze ten swap ok - bo ja tez bede robił/. narazie szukam dawcy.,

a jak swap to min i to od biedy silnik 1,8 is 140hp.

ja szukam m50b2,5 192 konie najlepiej, zmieniam tylko silnik i elektryke + hamulce wnetylowane nic wiecej.

po zmanie bede sie zastanawiał na dyferencjałem. bardziej mi zalezy na przyspieszeniu.

Opublikowano

Zacznij się zastanawiać już teraz, bo na fabrycznym przekazaniu napędu od 1.6 nie pojeździsz długo z motorem 2.5. ;)

Poza tym, proponowałbym choćby wydech zmienić, bo na tym z 1.6 nie wyciągniesz pełnej mocy.

Co do swapa M40 -> M43, ja uważam, że jest sens. M40 są w większości na etapie śmierci technicznej, a M43 są trwalsze [bazując na opiniach wielu użytkowników] i oczywiście młodsze.

Opublikowano

ja szukam m50b2,5 192 konie najlepiej, zmieniam tylko silnik i elektryke + hamulce wnetylowane nic wiecej.

no to średnio jesteś przygotowany do swapu

A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.