Skocz do zawartości

Stukanie w przednim lewym zawieszeniu.


skovroon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam wszystkich dzisiaj byłem w łodzi w firmie gdzie zajmuja sie regeneracja maglownic , jak wczesniej pisałem 6 godzin i miało byc zrobione, zdziwienie panów jak zobaczyli ze to nie takie bmw jak robili wczesniej ;o) tylko XD a przez telefon pytałem kur.... stwierdzili ze musza naped rozpinac i zejdzie im dzien lub 1.5 dnia . kazałem pozakładac plastyki i mam im przywiezdz sama maglownice . w poniedziałek jade do swojego mechanika i wymontuje mi ja i jeszcze klapki z kolektora wypierdzieli. na miejscu w łodzi zdjagnozowali uszkodzona maglownice i dopiero po jej wyjeciu i ogledzinach maja stwierdzic czy nadaje sie do regeneracji . rozmawiałem z nimi i powiedzieli ze e60 z napedem na tył robili juz nie jedna i zajmuje im to max 6 h. powiedzieli ze jezeli zemby beda całe to mozna regenerowac. wszedłem na allegro i znalazłem jeszcze jedna firme w pabianicach wiec w drodze powrotnej podjechałem i tam pan jak usłyszałe e60 to stwierdził ze tych maglownic sie nie naprawia bo producent przewidział ja na 150 tys i do wymiany . zadzwoniłem jeszczew do goscia z wawy tez sie ogłasza na allegro ale powiedział ze cena bedzie od 500zł do 800zł czyli dobry cwaniak. czyli tak w poniedziałek wyjmuje maglownice a we wtorek zawioze ja do regeneracji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maglownica juz zregenerowana , facet powiedziel ze jeszcze takiej ładnej sztuki nigdy nie miał . Zeby całe nawet nie powycierane jedyne co pozmienial to zimeringi uszczelniacze i jeszcze cos co bylo odpowiedzialne za stukanie w czasie jazdy . generalnie jak sie tylko zorientujecie ze cos nie tak z maglownica to najlepiej odrazu jechac regenerowac . wczoraj podobno byl facet u nich e60 ale mial juz tak wywalona maglownice ze nie bylo co regenerowac . co do klapek w kolektorze to poprzedni wlasciciel zmienial juz kolektor w niemczech bo miałem juz z plastykowymi klapkami , troche zabawy z tym jest hehe. Teraz tylko czekam zeby mi poskladali fure ale nie wiem czy dadza rade dzisiaj bo maja sporo aut do roboty. Pozdrawiam

Jak bedzie juz poskladany to napisze czy to byla wina maglownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra odebrałem dzisiaj auto i pierwsze co zauwazyłem to ze nareszcie jest sztywny uklad kierowniczy nic juz nie puka . chłopaki przepłukali mi odrazu układ i wlali nowy płyn inne auto :mrgreen:
o taką odpowiedź mi chodziło :D Stukanie na nierównościach ustąpiło? miałeś przed regeneracją stuki z okolic magla przy skręcaniu na wyłączonym silniku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tylko stukanie po nierównościach ale juz jest ok . umawiaj sie jak najszybciej zebys nie musiał wymieniac maglownicy . Pozdrawiam mi zregenerował maglownice w 1,5 h ale tak jak pisałem wczesniej jeszcze takiej ładnej nie miał wcześniej :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienia sie wszystkie zimeringi uszczelki i jeszcze tam jakiezs gumy które odpowiadaja za sztywnosc i luzy , oraz jesli masz listwe z powyłamywanymi zebami to wymiana, jesli beda mieli na stanie a z tego co wiem to juz im sie skonczyły . Wiec jesli masz juz takie oznaki to radze udac sie jak najszybciej na regeneracje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz przebieg całego procesu regeneracji przekładni a na obrazku w pkt. 3 drugi od lewej wyrobione zęby w przekładni od BMW jak się nie mylę E39

http://allegro.pl/maglownica-regeneracja-bmw-e36-e39-e46-e60-e65-e81-i1509877109.html

 

A na zgaszonym silniku stuka luz zębowy między rozdzielaczem a listwą i przez taki luz wyrabiają się zęby na listwie. Im dłużej jeździsz z luzem tym gorzej dla listwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter dzwoniłem tam przed chwilą umówiłem się na 8 w czwartek :D

Uprzejma Pani przez telefon na samym początku zapytała mnie czy moja e60 jest 4x4 czy zwykła :mrgreen:

Chyba Ty jej się przypomniałeś :P

 

Powiedz można tam u nich jakoś ten czas regeneracji przeczekać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się obawiać coraz bardziej że mnie to też dotyczy i czeka w najbliższym czasie. Jeszcze jutro jadę na diagnostykę (stan techniczny) i muszę powiedzieć znajomemu żeby się dobrze przyjrzał czy to aby napewno stukająca przekładnia a nie np. końcówki drążków lub jakieś tuleje w przednim zawieszeniu czy też wahacz. Lekkie stuki głuche dochodzą przy skręceniu kierownicy i najechaniu na przeszkodę (krawężnik/dziura/nierówność) i co ciekawe nie przy każdej prędkości i nie na każdej przeszkodzie.

 

Powiem wam, że PL drogi dadzą wszystkiemu radę - jak kupiłem samochód to było tak cicho w środku że aż głupio (mówię o zawieszeniu) po zimie i na wiosnę zawieszenie ciągle ma coś do "powiedzenia" - pomijam dziurę w którą wpadłem i wywaliło amortyzator ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak.. jeśli chodzi o mnie to niestety regeneracja się nie odbyła :cry:

 

Po wstępnym sprawdzeniu panowie stwierdzili że moja maglownica jest już dość mocno wybita, i sama regeneracja zlikwidowała by luzy w jakiś 50% a co za tym idzie pewnie nie byłbym zadowolony z ich usługi.

 

Więc wspólnie z Panami z PURM stwierdziliśmy że najlepiej będzie jak kupię drugą maglownicę (w lepszym stanie) z warunkiem zwrotu, może być z auta po lifcie, podjadę z nią do nich, Oni ją sprawdzą i wtedy się zobaczy czy będzie w lepszym stanie od mojej i ją ewentualnie zamontujemy do mojego auta.

 

Teraz coś o samym zakładzie.

Profesjonalne podejście do klienta (objaśnili mi na czym polega uszkodzenie mojej maglownicy, co trzeba zrobić żeby to uszkodzenie usunąć itd)

Nie nabijają od razu w niepotrzebne koszta jak to robią inne zakłady.. i co najważniejsze znają się na tym co robią - to zaobserwowałem po pierwszej wizycie w ich zakładzie. Także wstępnie mogę ich polecić.

Rozmawiałem nawet na temat jakiegoś rabatu dla BMW-klub.pl gdyby było więcej chętnych na usługę regeneracji i Pan z biura powiedział że jak najbardziej jest to możliwe. Zresztą sami się tu mają niedługo zarejestrować i wtedy wspólnie ustalimy co z czym i do czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Tak jak obiecaliśmy pojawiamy się na forum BMW i służymy fachową radą nt. przekładni kierowniczych w BMW. Czekamy również na sugestie co mogli byśmy dla użytkowników BMW zrobić, żeby jazda waszymi bolidami była przyjemnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.