Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam dzisiaj skrecilem kierownice i trochę przycisłem i puzniej chciałem szybko odbić i musialem dwoma rekoma krecic kierownicą i to musialem dobrze napierać zeby odbic co to moze byc wina płynu a mam tak odkąd ja kupiłem a jak krece powoli to jest ok
Opublikowano

Płyn we wspomaganiu się wymienia, więc jak jeszcze tego nie robiłeśbto polecam. Być może wymiana płynu pomoże, jeśli nie to pewnie pompa już niedomaga.

P.s. Jak bedziez jeszcze coś pisał, to trochę się postaraj bo ciężko cię zrozumieć, chyba że mieszkasz w Polsce od niedawna to sorry.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olej we wspomaganiu to ATF i jego wymiana jest nie zalecana tylko ew.uzupełnienie.Ale to nie ma znaczenia bo nie sądzę aby wymiana coś pomogła,najprawdopodobniej pompa wspomy lub coś z maglem(innych możliwości brak),pokręc też do oporu w lewo i w prawo może się przypowietrzyło.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

A jak kręcisz spróbuj dać troche gazu!!!!

Jak będzie łątwiej się kręcić to może wystarczy tylko wymina płynu!!

Opublikowano
A jak kręcisz spróbuj dać troche gazu!!!!

Jak będzie łątwiej się kręcić to może wystarczy tylko wymina płynu!!

z tym gazem to niekoniecznie, wspomaganie dziala najmocniej na wolnych obrotach, taka jest jego rola zeby w miejscu sie lekko krecilo a przy duzych predkosciach ciezej, sprawdz stan oleju w zbiorniczku bo obiawy wskazuja na zbyt mala ilosc, pewnie jeszcze jak probujesz szybko odbic kierownica to masz dziwne piski i lekkie drganie na kierownicy, przy dolewaniu pokrec najpierw do oporu w lewo i w prawo kilka razy i znowu sprawdz stan

GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
Opublikowano

z tym gazem to niekoniecznie, wspomaganie dziala najmocniej na wolnych obrotach, taka jest jego rola zeby w miejscu sie lekko krecilo a przy duzych predkosciach ciezej,

 

tak tylko że przy większych prędkościach działa servo tronic.

Rozumiem że powinno pomagać w miejscu.

ale mówie, że miałem właśnie tak że nie mołem pokręcić kiery a jak podgazowywałem troche to odrazu szłą idealnie.

Ale tak to najlepiej odrazu odnowić cały system. Maglownica, pompa wspomagania!!!

Opublikowano

Mam ten sam problem.Ale wymienię olej.Kupiłem Ravenol Dextron II bo niemiecki

 

Ps.Mi siężko chodzi tylko przy -15 stopni i przez około 20sek.

Opublikowano
Ps.Mi siężko chodzi tylko przy -15 stopni i przez około 20sek.

To dlatego, że olej w niskich temperaturach gęstnieje, poza tym na zimnym silniku pewnie tak się dzieje więc generalnie wszystko w aucie stawia opór, ja mam u siebie sprzęgło hydrauliczne i przy -20 jak wcisnę sprzęgło i zdejmę szybko nogę z pedału to sprzęgło odbija powolutku, a jak parę razy po naciskam to chodzi elegancko.

 

A odnośnie tego braku wspomagania u autora wątku to według mnie winna będzie pompa wspomagania, znajomy w Peugeocie miał trochę podobne objawy i nasilały się coraz bardziej i pewnego dnia wspomaganie zniknęło całkowicie, wymienił pompę i wszystko działa:)

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
miałem taki problem kiedyś ,śmieszne ale pojechałem na kompa i okazało się że mam troche błędów róznych po skasowaniu ich kiera zaczęła chodzić tak jak powinna,, mechanik mówił że pracowała w trybie awaryjnym,nie wiem czy to prawda ale pomogło,może od tego zacznij.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.