Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od dnia dzisiejszego jestem właścicielem bmw e39 528 z 1996 roku a jego poprzedni właściciel przed zakupem uprzedził mnie o pewnej usterce. Prędkościomierz często staje na 0km/h, obrotomierz ma wahania mimo że prędkość obrotowa silnika nie ulega zmianie, wskaźnik temperatury płynu chłodniczego stoi w okolicach czerwonego pola a spalanie na zegarach, pozostałe temperatury itp wyświetlane są nieprawidłowo. Poprzedni właściciel twierdził, że wystarczy zmienić zegary ponieważ z pewnością to one zaczęły wariować, dostałem od niego takowe zegary na zamianę. Jak myślicie, czy przyczyną problemu są zegary? Nie chciałbym ich kupować na darmo.
Opublikowano
Problem w tym że te co dostałem nie są w wersji europejskiej więc nie ma sensu przekładać ich na chwilę skoro i tak będę wymieniał na zegary europejskie. Szybka w nich jest porysowana i w ogóle nie ma sensu ich zakładać.
Opublikowano

Hmm ale miałbyś pewność czy to zegary są powodem twoich problemów. Z tego co czytałem na forum to demontaż/montaż zegarów jest raczej banalnie prostą czynnością nie wymagającą dużego nakładu pracy.

 

Cóż... zrobisz jak uważasz, ale moim zdaniem nikt Ci bez szklanej kuli nie powie co masz zepsute tym bardziej że masz możliwość sprawdzenia :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
możesz zrobić test zegarów...... odblokuj sobie licznik podając sume cyfr z nr VIN . na pozycji 19 tej... potem test licznika ... nr 3 chyba. poczytaj na forum dokladnie jak to sie robi.. bedziesz widzial czy to licznik napewno.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano
test zegarów jest dostępny od razu, nie trzeba nic odblokowywać
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To jest dokładnie test numer2. U mnie w tym teście wszystko śmiga ok, ale jak odpalę auto to wskazówka od temperatury stoi w takim samym miejscu, bez względu na to jak długo chodzi silnik. I nie mam pojęcia co to może być :/
Opublikowano
U mnie jest identycznie, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły wskazówka stoi w okolicach czerwonego pola. No nic... Spróbuję podmienić te zegary i zobaczymy czy problem ustąpi.
Opublikowano

pewnie już ktoś zegary wymienił i ich nie zakodował

w Bytomiu taka "złota rączka" zakodował kumplowi za 50zł

ma 728i a licznik kupił z 540i

samą szybkę przełożysz w parę minut

Opublikowano
U mnie jest identycznie, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły wskazówka stoi w okolicach czerwonego pola. No nic... Spróbuję podmienić te zegary i zobaczymy czy problem ustąpi.

Sprawdź jeszcze wartość ładowania jeśli możesz w test 9, bo jestem ciekaw czy jest tak jak u mnie tzn 6.8v podczas gdy miernikiem mierze i jest ok :mad2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam

Ja wymienialem zegary to na pewno musisz je przeprogramowac :D U jakiegos fachmana pozdrawiam

 

 

Tak jak koledzy piszą, zakodowac od nowa GT1

Xdrive

Koder

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.