Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ile się nie mylę, to jest tak:

1: kluczyk główny, do użytku codziennego

2: kluczyk "hotelowy", pasuje tylko do stacyjki i zamka [do schowka i bagażnika już nie]

3: kluczyk zapasowy

4: kluczyk podręczny [np. do noszenia w portfelu na wypadek zgubienia]

 

Z założeniem obudowy będzie ciężko, choć możesz próbować. Na pewno w ASO Ci dorobią i będzie to wyglądało tak, jak powinno. Cena nie powinna być wysoka, bo EWSa nie masz, więc pozostaje kwestia samego grotu + obudowy.

Opublikowano
Jesli znajdziesz taki plasticzek to wola twoja panie :lol: nie mniej jednak jest to zapewne kluczyk serwisowy w nowszych modelach jest on zastapiony plastikowym :8)
Opublikowano
O ile się nie mylę, to jest tak:

1: kluczyk główny, do użytku codziennego

2: kluczyk "hotelowy", pasuje tylko do stacyjki i zamka [do schowka i bagażnika już nie]

3: kluczyk zapasowy

4: kluczyk podręczny [np. do noszenia w portfelu na wypadek zgubienia]

 

Z założeniem obudowy będzie ciężko, choć możesz próbować. Na pewno w ASO Ci dorobią i będzie to wyglądało tak, jak powinno. Cena nie powinna być wysoka, bo EWSa nie masz, więc pozostaje kwestia samego grotu + obudowy.

Drugi kluczyk nie będzie "hotelowym", "hotelowy" nie posiada tego rowka tak jak to widać w kluczyku trzecim.

Opublikowano

Polecam instrukcję obsługi BMW E36 PL do znalezienia na naszym forum

Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie za źle zatytułowany temat. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków i stosuj się do niego

 

Zamykam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.