Skocz do zawartości

Dlaczego mi coś blokuje przy 160km/h 318 TDS


jagamen

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam Touringa i moja prędkość max to 190 kmh dalej to już katowanie tego autka tak do 170 kmh buja sie bez problemu a później to już słabnie musi ale do 170 kmh normalnie ciągnie , utrzymanie prędkości 160-170 na autostradzie bez problemu powyżej odczuwalny jest brak mocy i pojemności to tylko 90km, wydaje mi się iz przyczyną iż wasze autka nie chcą jechać może być coś z układem paliwowym lub same paliwo

ps. kręcenie tego TDS powyżej 4,5 tyś to już moim zdaniem katowanie !!!

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 mało chyba miałem w briefie 179 kmh max ..................... oczywiście Touring

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się udało max kawałek nad 170km/h ...ale przez przygodę pewnego forumowicza stwierdzam, że niema co targać tak tym silnikiem

 

...z tą prędkością maksymalną to może być trochę różnie bo wiele może znaczyć tu kierunek wiatru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak upram sie z problemem w mojej bemce to napewno wszczepie chip tuning. Poczytajcie sobie o tym na Allegro

 

http://allegro.pl/item311803055_chiptuning_bmw_318_tds.html

 

Moje 318 tds pod niewielkie wniesienie wjezdza na 2 lub 1 biegu tak jakbym ciagnal ciezka przyczepe. Do tego kopci strasznie na czarno, ale oleju nie bierze, co mnie zdziwilo. Po wymianie zrobilem 5000 km i dalej jest na max´a. Na autostradzie ledwo przekraczam 120 km/h. Jak uda mi sie zlokalizowac przyczyne zaszczepiam bemke tym, co znalazlem na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

koledzy mam 2,5TDS i buja się ponad 225 bez jakich kolwiek przeróbek ale mam wszystko wporządku ze swoją bunią.

Wasz problem może być po stronie uszkodzonej pompie wtryskowej niedomagającej głowiczki lub zabrudzony jakiś zawór ciśnieniowy np. EGR, zalany olejem niewiem czy dobrze napisze (Interkuler) jak źle to przepraszam, zatkany filtr paliwowy ,powietrza lub wyciągnięte już łańcuhcy w rozrządzie itp. trzeba posprawdzać niech to jakiś fachowieć obejrzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku max 160km/h było spowodowane "wewnętrznym błedem pompy"- taki komunikat wyrzucił podpięty komp.

Dodam że od czasu do czasu auto chodziło normalnie max 190km/h.

Miał założonego chipa ale boxa.

Sprzedałem tamtą i kupiłem następną tutaj max to 180km/h ani mniej ani więcej w zasadzie niezależnie od kierunku wiatru(no chyba że huragan).

Dodam że miałem wątpliwą przyjemność testować auto przed wymianą łancucha i po wymianie.

Łańcuch był naprawde zniszczony ale swoją predkość auto osiągało, tyle że po wymianie stało się żywsze z niższych obrotów.

Tak więc polecam profilaktycznie podpiąć się pod kompa - koszt 50pln a wiesz czy nie czeka Cię niemiła niespodzianka(pompa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pisalem, ze moje 318 TDS nie ma mocy, jego max predkosc to 120 km/h i czuje jakbym ciagnal zaladowana przyczepe. Przeczyscilem EGR, uszczelnilem rure laczaca EGR z intrcoolerem, znalazlem blad na polaczeniu przewodow podcisnieniowych ( do elektrozaworu, gdzie miedzy innymi podlaczony jest niebieski z EGR podlaczony byl czarny z kolektora ssacego zamiast z rury od serwa!) Na autostradzie GC1 bez problemu rozpedzam sie do 180 km/h, a gorki i wzniesienia nie sa juz dla mnie klopotem. Teraz czuje nie jakbym ciagnal ciezka przyczepe tylko jakby ktos mnie pchal. Planuje za'chip'owac moja Bimerke...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego BMW328i ta twoja bunia,to na niższych biegach się normalnie bujała, a co wskazywał ekonomizer przy wciśniętym pedale na maksa?? bo mam podobny problem i auto się buja do momentu kiedy załącza się turbo, a później czuć jakby odcięcie dawki paliwa, a ekonomizer na 2 pokaze ma 24 litry, a na 5 max 8 litrów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam wszystkie posty i oczom nie wierze :shock: to chyba jakas plaga z tymi predkosciami ja naszczescie jeszcze nie miałem takiego problemu mój 318tds wyciągnął 195km/h przy ok 4500tyś/obr. ale naprawde komfortu i przyjemności to nie było zrobiłem to raz dla sprawdzenia i myśle ostatni lecz jazda do 170km/h jest bez problemowa i buja sie dość dobrze jak na taki silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.