Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z cieknącym korkiem wlewu oleju do silnika. Koleś w warsztacie mówi, że to już wina uszczelki pod korkiem ... :shock: Czy aby nie mam zbyt dużego ciśnienia w komorze silnika i wypycha olej gdzie się da ??? Co może być przyczyną ciągłego wylatywania oleju przez korek ?

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Opublikowano

A separator oleju wymieniasz jak książka pisze (co 2-3 wymiany oleju)? Jak masz go zawalonego to i ciśnienie na korek większe. Poza tym turbina dostaje bardziej w tyłek jak masz separator (odmę) niedrożny. Uszczelka pod korkiem to swoją drogą może już być ugnieciona i nie trzyma jak powinna.

Pzdr.

Opublikowano
A powiedzcie mi gdzie ta odma się znajduje w moim silniku.

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem ten filtr odmy. Ja przeleciałem tym samochodem ok 130 tyś. km a poprzednik nie wiem czy wymieniał :? . Był cały w oleju. Czy to normalne ?? Czy źle że ten filtr był cały w oleju ?? :shock:

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

i jaki efekt po wymianie nie wyrzuca oleju przez uszczelke ?

ja mialem sytuacje ale taka, ze wymienilem olej filtr oleju, powietrza paliwa i odme...i zaczelo rzucac olejem wlasnie przez ta uszczelke pod korkiem wlewu oleju, co jest na obudowie od filtra powietrza...wymienilem ta uszczelke i po problemie...

Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem ten filtr odmy. Ja przeleciałem tym samochodem ok 130 tyś. km a poprzednik nie wiem czy wymieniał :? . Był cały w oleju. Czy to normalne ?? Czy źle że ten filtr był cały w oleju ?? :shock:

To normalne, że ten filterek od odmy jest uwalony w oleju gdyż takie ma właśnie zadanie - wyłapywanie drobin oleju z powietrza. Dlatego trzeba go wymieniać co 2-3 zmiany oleju bo jak jest już zapchany to olej się przesącza przez filterek i potem leci dalej na turbinę przez co ona dostaje bardziej w tyłek.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.