Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A wracając do tematu jeżeli zdecydowałbym się na e65, mówiąc szczerze chciałem już nie kupować diesla z uwagi na większe koszty eksploatacji wtryski, Dpf, dwumasa itp na rzecz benzyny ale po zmianie pracy gdzie muszę dojeżdżać raz w tyg dwa swoim autem dalej pozostał temat diesla. Co byście szanowni koledzy wybrali w takim

Przypadku? 730d o wiele więcej na rynku porównując do 730i przykładowo.

 

W 730d 218 KM nie posiadam DPF.


Jak użytkujesz trasy to zagazowane 730i ale to już ingerencja w auto czego BMW nie lubi.

  • Odpowiedzi 736
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Właśnie Panowie rozmawiałem dziś z dwoma kolegami którzy jak pisałem wyżej są użytkownikami BMW e65 i co dziwne kolega który jeździ e65 730d z 2005r po lifcie za kwotę 50 kilka tys włożył w swój samochód ok 25 tys przez 4 lata użytkowania gdzie drugi kolega posiadający 730d przed liftową z 2003r Kupiona za 20 kilka tys. Włożył na 5 lat użytkowania ok 10 tys. Nigdy nie wiadomo jak się trafi skoro taka rozbieżność potrafi wystąpić, ale co Ciekawe przeczytałem gdzies temat użytkownika co za 7ke dał 16tys i jeździ 2 rok bez wkładu :duh: prócz wymiany filtrów, olejów etc

Co do części to wiem jak jest z beemkami i jak podchodzą do sprawy mechanicy. Mam ten plus ze przyjaciel

Jest mechanikiem który sam jeździ BMW i naprawiał mi auta zawsze w dobrej cenie i rzetelnie jak nikt. Przykładowo w e91 za klimatyzacje w której spalona była cewka kilku mechaników w mieście wolało ode mnie od 2 tys do 3. Za wyciągnięcie sprężarki, wyminę odczynnika bo coś tam”? Itp itp a zrobiłem to za kilkadziesiąt złotych u w/w kolegi. Co mechanik to lepszy czarodziej, ale całe szczęście ze nie wszyscy.

 

Puenta jest jedna: Twoi koledzy po prostu kłamią lub nie dbają należycie o auto.

 



Być może jest tak jak mówisz. 730d 218km fabrycznie było bez dpf? Czy jak z nim jest?

Opublikowano
norma euro4 nie ma dpfa i w automacie nie ma dwumasy :wink: breras oczywiscie tylko twoje 7 jest idealne i najlepsze w polsce :mad2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
norma euro4 nie ma dpfa i w automacie nie ma dwumasy :wink: breras oczywiscie tylko twoje 7 jest idealne i najlepsze w polsce :mad2:

 

Oprócz tych rządowych pod względem technicznym pewnie na pewno, takie samo miałem E38.

Opublikowano
Ja mialem E65 740d z 2004 roku. Kupilem roczny egzemplarz ex AG i uzytkowalem go przez ponad 10 lat, a teraz ma go szwagier. Koszy roczne 20 tys. Zl :duh: tak jak sie kupi lupa to tak ale przy normalnej eksploatacji to chyba z ubezpieczeniem, oponami i calymi hamulcami.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja użytkowałem swoje e65 730d z 2005r przez ponad dwa lata i jedyna droższa usterka jaka mnie spotkała to wymiana pompy vacum. Poza tym jedynie oleje , filtry itp. Zwykłe rzeczy eksploatacyjne , nie wiem co tam może padać żeby pchać w auto 20k rocznie tak jak niektórzy piszą.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
e65 za 15 000zł i temat usterek rośnie. Panowie kupiłem 730d 310 000 tys km wygląda jak nowe w środku i na zewnątrz, wyśle foty jak ktoś chce, ale nie wierzcie że e65 z przebiegiem 250 000 km jest zużyte, one ma 1 000 000 km. E65 ma materiały najwyższej jakości 300 000 km wygląda jak nowe. Zdjęcia do wglądu. pisać.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie,


Przeczytałem cały temat, i nadal mam dylemat...


Szukam wygodnego krążownika na trasy, rocznie pokonuje około 35k km, stąd pomysł na 7kę, zamiast np Lexusa LS

Zastanawiam się czy lepszym wyborem będzie 750i czy 745d - koniec produkcji czyli 2007-2008 budżet 50-70k zł - może coś z Japonii?

Co według was jest mniej awaryjne, bardziej pewnie? Kwestia paliwa mnie nie interesuje.

  • 4 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Dobry temat. Wprawdzie mam e46 ( 2.2 polift), ale to auto raczej zostanie do jazdy wokół komina, zwłaszcza że trafiło do mnie zupełnym przypadkiem. Na trasy przymierzam się do e65/66 - rocznie zdarza mi się zrobić około 80-90 tys, ale średnia z ostatnich lat to 70 kkm. Wcześniej były trzy a8, dwa phaetony, teraz pora na 7kę. Czytam, oglądam to co w niemcowni wystawione - ale wciąż nie mogę się zdecydować,  745i, 750i czy 745d...

Edytowane przez yeti19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.