Skocz do zawartości

Instalacja gazowa do E39 528i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Rozpoznawałem temat instalacji gazowej do e39 528i. Wstępnie znalazłem warsztat, który chce mi zainstalować coś takiego:

 

- Reduktor Magic Jet

- Wtryskiwacze REG OMVL

- Sterownik STAG Plus

- Cena - 3800,00 zł (razem ze zbiornikiem w kole) - 3 lata gwarancji bez limitu kilometrów.

 

Czy coś takiego będzie działać bez problemu? Proszę o opinię. Z góry dziękuję za info.

 

Jacek.

Opublikowano
Mam wszystko to samo oprucz wtryskiwaczy, ja mam Magic Jety chodzi wszystko zadowalająco :) Jak coś to więcej w tym temacie możesz sie dowiedzieć tutaj: http://lpg-forum.pl/index.php
Opublikowano
Nie stag 300 plus tylko premium. Bardzo ważne! Niewielka różnica w cenie, a będziesz miał z głowy problem z zapalającymi się adaptacjami.
Opublikowano

Witam,

 

Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, oraz opinii na temat warsztatu który mi to oferował (Mix Plus w Skrzyszowie), zdecydowałem się zainstalować Landi Renzo Omegas w Mikołowie. Koszt wprawdzie o 1000,00 zł więcej, ale przynajmniej pewnie i sprawdzone, a nie chcę i nie mam czasu się bawić w naprawy i strojenie.

Opublikowano

Ja mam instalacje Stag 300 , wtryski valtec czerwone , butla w kole ,parownik tez dobrej firmy ale nie pamietam dokładnie , wlew gazu w klapce , guzik schowany :)

cena 2500zł 3 lata gwarancji , chodzi jak narazie idealnie juz 2 bmw zakładałem u tego gościa i super

Opublikowano

Witam,

 

Co do wtryskiwaczy Magic Jet, to ponoć się sypią, ale jakbym chciał to mogą mi założyć. Czy ktoś instalował gaz w Skrzyszowie??

 

Jacek.

Opublikowano

Ja mam u siebie:

 

Reduktor: Zavoli

Sterownik: STAG 300+

Wtryskiwacze: MJ (tak mam homologacji, więc chyba chodzi o Magic Jety, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić)

 

Przejechałem narazie niewiele bo około 8 tys km. Ogólnie wszystko spisuje się bez zarzutu.

Jedyny mankament to zbyt nisko ustawiona temperatura przełączania na gaz (na własne życzenie) i kiedy w lato było wszystko ok to przy mrozach, przez kilka sekund po przełączeniu, trochę przerywa przy przyspieszaniu z wolnych obrotów.

Opublikowano

podobno na stagu mapa benzyny sie rozjeżdża - i pozniej sa problemy falowanie itp.

ja jestem jednak za BRC - oczywiscie profesjonalnie zamontowana

Opublikowano
tez mam Staga,wszystko dziala prawidlowo chociaz na poczatku mialem przeboje bo gazownik okazal sie partaczem.Mam wrazenie,ze ustawil lub zle zaprogramowal wskaznik poziomu gazu,wyglada to tak,ze po nabiciu zbiornika do pelna swieca sie 4 diody na zielono ale pierwsza z nich gasnie juz po przejechaniu 60km,pozniej druga po przejechaniu 100km nastepnie dlugo dlugo nic sie nie dzieje az do momentu jak w zbiorniku jest rezerwa i wlacza sie syg. dzwiekowy po ktorym przelacza mnie na benzyne,jak myslicie o co w tym chodzi?
Opublikowano
tez mam Staga,wszystko dziala prawidlowo chociaz na poczatku mialem przeboje bo gazownik okazal sie partaczem.Mam wrazenie,ze ustawil lub zle zaprogramowal wskaznik poziomu gazu,wyglada to tak,ze po nabiciu zbiornika do pelna swieca sie 4 diody na zielono ale pierwsza z nich gasnie juz po przejechaniu 60km,pozniej druga po przejechaniu 100km nastepnie dlugo dlugo nic sie nie dzieje az do momentu jak w zbiorniku jest rezerwa i wlacza sie syg. dzwiekowy po ktorym przelacza mnie na benzyne,jak myslicie o co w tym chodzi?

 

Też tak mam (STAG 200). Po 200 km mam czerwone, przy 350 mruga szybko, a i ponad 450 km przejechać może, nim zaczyna piskać. Gdzieś czytałem, że ten czujnik poziomu gazu to taka zabaweczka jeno i żeby się tym nie przejmować...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

ja mam STag 300-6

w sumie sie nie przejmuje tylko w ten sposob nigdy nie bede wiedzial ile mam gazu,poza tym u mnie kiedy pojawia sie "pisk" przelacza mnie na benzyne.Nie mam wiec szans jezdzic na rezerwie gazu przez jakis czas,po prostu nadchodzi koniec i trzeba tankowac.Troche lipa :?

Opublikowano
Nie stag 300 plus tylko premium. Bardzo ważne! Niewielka różnica w cenie, a będziesz miał z głowy problem z zapalającymi się adaptacjami.

 

A czy wiesz czym różni się PLUS od PREMIUM? I co to są zapalające się adaptacje?

 

I jeszcze. Wtryskiwacze dałbym Magic Jety lub najlepiej Keihiny (ale to kosztują sporo).

Żadne MJ, Valteki czy OMVL REG. Jak chcecie mieć dobrze to minimum matrix czy hana.

 

Reduktor Magic 3 lubią puścić piarda gazowego do płynu chłodzącego.... Może potem boleć. Polecałbym scorpiona gt lub dwa zavoli.

 

Po za tym zależy jaki silnik gazujemy. Temat dotyczy 528, czyli m52. Jeśli jest to m52 tub... należy wystroić do korekt krótkoterminowych silnika mapki po obrotach i podciśnieniu, natomiast m52 b... w zasadzie wystarczy mapki po podciśnieniu zrobic.

 

Po za tym do 6 cyl nie ma już w sprzedaży staga 300, czy 200, a jest tylko 300plus lub 300 premium.

 

Aha - dobry zestaw na bazie staga i dobrze zamontowany bedzie tanszy oc LR czy PRINCA, a będzie tak samo dobrze działał jak nie lepiej, ale muszą być dobrze dobrane graty, poprawny montaż i dobra regulacja.

 

P.S. PREMIUM nic nie poradzi w M52......

Opublikowano
Nie stag 300 plus tylko premium. Bardzo ważne! Niewielka różnica w cenie, a będziesz miał z głowy problem z zapalającymi się adaptacjami.

 

A czy wiesz czym różni się PLUS od PREMIUM? I co to są zapalające się adaptacje?

 

I jeszcze. Wtryskiwacze dałbym Magic Jety lub najlepiej Keihiny (ale to kosztują sporo).

Żadne MJ, Valteki czy OMVL REG. Jak chcecie mieć dobrze to minimum matrix czy hana.

 

Reduktor Magic 3 lubią puścić piarda gazowego do płynu chłodzącego.... Może potem boleć. Polecałbym scorpiona gt lub dwa zavoli.

 

Po za tym zależy jaki silnik gazujemy. Temat dotyczy 528, czyli m52. Jeśli jest to m52 tub... należy wystroić do korekt krótkoterminowych silnika mapki po obrotach i podciśnieniu, natomiast m52 b... w zasadzie wystarczy mapki po podciśnieniu zrobic.

 

Po za tym do 6 cyl nie ma już w sprzedaży staga 300, czy 200, a jest tylko 300plus lub 300 premium.

 

Aha - dobry zestaw na bazie staga i dobrze zamontowany bedzie tanszy oc LR czy PRINCA, a będzie tak samo dobrze działał jak nie lepiej, ale muszą być dobrze dobrane graty, poprawny montaż i dobra regulacja.

 

P.S. PREMIUM nic nie poradzi w M52......

widze ,ze kolega posiada wiedze na temat LPG wiec pozwole sobie spytac kolege,co sadzi o mojej konfiguracji instalacji gazowej

Wyglada to tak :

- Reduktor KME Silver

- Zawor gazowy Tomasetto

- Zbiornik TAC 0361

- Wielozawor Tomasetto

- Obudowa wielozaworu Bormech

- Zawor tankowania Tomasetto

- Jednostaka sterujaca Stag 300-6

- Wtryskiwacz Magic

Opublikowano
Nie stag 300 plus tylko premium. Bardzo ważne! Niewielka różnica w cenie, a będziesz miał z głowy problem z zapalającymi się adaptacjami.

 

A czy wiesz czym różni się PLUS od PREMIUM? I co to są zapalające się adaptacje?

 

I jeszcze. Wtryskiwacze dałbym Magic Jety lub najlepiej Keihiny (ale to kosztują sporo).

Żadne MJ, Valteki czy OMVL REG. Jak chcecie mieć dobrze to minimum matrix czy hana.

 

Reduktor Magic 3 lubią puścić piarda gazowego do płynu chłodzącego.... Może potem boleć. Polecałbym scorpiona gt lub dwa zavoli.

 

Po za tym zależy jaki silnik gazujemy. Temat dotyczy 528, czyli m52. Jeśli jest to m52 tub... należy wystroić do korekt krótkoterminowych silnika mapki po obrotach i podciśnieniu, natomiast m52 b... w zasadzie wystarczy mapki po podciśnieniu zrobic.

 

Po za tym do 6 cyl nie ma już w sprzedaży staga 300, czy 200, a jest tylko 300plus lub 300 premium.

 

Aha - dobry zestaw na bazie staga i dobrze zamontowany bedzie tanszy oc LR czy PRINCA, a będzie tak samo dobrze działał jak nie lepiej, ale muszą być dobrze dobrane graty, poprawny montaż i dobra regulacja.

 

P.S. PREMIUM nic nie poradzi w M52......

widze ,ze kolega posiada wiedze na temat LPG wiec pozwole sobie spytac kolege,co sadzi o mojej konfiguracji instalacji gazowej

Wyglada to tak :

- Reduktor KME Silver

- Zawor gazowy Tomasetto

- Zbiornik TAC 0361

- Wielozawor Tomasetto

- Obudowa wielozaworu Bormech

- Zawor tankowania Tomasetto

- Jednostaka sterujaca Stag 300-6

- Wtryskiwacz Magic

 

Reduktor jak daje radę ciśnieniowo to jest dobry - silver w tym silniku na styk powinien sobie poradzić.

Wtryski do zabrudzenia sie pochodzą

sądząc po roczniku masz m52b28 - czyli stag 300 da sobie radą.

 

Pozostałe komponenty są mniej ważne.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja mam instalacje Stag 300 , wtryski valtec czerwone , butla w kole ,parownik tez dobrej firmy ale nie pamietam dokładnie , wlew gazu w klapce , guzik schowany :)

cena 2500zł 3 lata gwarancji , chodzi jak narazie idealnie juz 2 bmw zakładałem u tego gościa i super

 

 

mam pytanie gdzie mianowicie zakladales ta instalacje?? jestem z lubelskiego i szukam dobrego zakladu zakladajacego instalacje gazowe... zeby nie jezdzic 10 razy na ustawianie i w ogole... pozdrawiam

Opublikowano

podlacze sie do tematu, ale pytanie moze troche odbiegajace,

czy ktos mi moze wytlumaczyc czemu ceny lpg+montaz roznia sie cenowo w roznych wojewodztwach, biorac przyklad z allegro, gdzie staga 300 premium z montazem sprzedaja za 2550zl, a ja u siebie w miescie musze zaplacic za takie same lpg 3200zl.

z kad ta cena z allegro

Opublikowano

Bo są gazownicy i gazeciarze ;)

Zobacz ile trwa montaż instalacji u Goduli :)

Pozdrawiam

Jacek

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
podlacze sie do tematu, ale pytanie moze troche odbiegajace,

czy ktos mi moze wytlumaczyc czemu ceny lpg+montaz roznia sie cenowo w roznych wojewodztwach, biorac przyklad z allegro, gdzie staga 300 premium z montazem sprzedaja za 2550zl, a ja u siebie w miescie musze zaplacic za takie same lpg 3200zl.

z kad ta cena z allegro

a co to jest stag premium??? odpowiem, to rodzaj sterownika.... do tego potrzebny jest reduktor (alaska kosztuje 160zł, a już np ig od landirenzo kosztuje ok 700zł) i wtryskiwacze (mogą być valteki za 100zł na 4 cyl lub np hana za 400zł za 4 cyl....)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.