Skocz do zawartości

tomek_d

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 m54b30 2001 kombi

Osiągnięcia tomek_d

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Te bledy dotycza skladu mieszanki i wynikaja ze zlego ustawienia sterownika gazowego. Pojezdzisz troche na benzynie, skasujesz te bledy i raczej sie juz nie pojawia. Udaj sie do gazownika i popros o regulacje. Ja swoj ustawialem na podstawie pomiarow sond lambda w INPA i nie zapalil mi sie check nigdy. Natomiast nie polecam ISA.
  2. Dzieki, posprawdzam w piatek/sobote Olej mialem wymieniany z 6 lat temu i kupilem taki jak piszesz, ostatnio wymieniany byl w zeszlym roku i mam nadzieje wlali to co im dalem(bo sugerowali ravenol). Jeszcze jedna uwaga, nie wystarczy poczekac jak myslalem poprzednio, ale mozna to jakby obejsc pociagajac lewarek w strone S i wtedy przechodzi jakby obok tej blokady - czyli moze to jednak jakis problem z lewarkiem??
  3. Czy poziom oleju mozna sprawdzic w INPA/DIS czy za pomoca korka kontrolnego? Nie ma to zwiazku z sila nacisku na guzik lewarka. Dzis przetestowalem lepiej i wyglada na to ze nie musze wrzucac na R, wystarczy ze poczekam troche na N i da sie wrzucic na D.
  4. Witam, Pojawil mi sie ostatnio problem w wrzucaniem na Drive. Raz na jakis czas nie mozna wrzucic na D, musze wtedy wrzucic na R i z powrotem na D(za pierwszym drugim razem sie udaje). Czy ktos moze spotkal sie z podobnym problemem? Ze skrzynia nie bylo problemow, jakis czas temu(nie bylo tego problemu jeszcze) nie bylo bledow w sterowniku skrzyni. W czwartek/piatek sprawdze bledy, choc wyglada to raczej na problem z lewarkiem, ale moge sie mylic. dzieki, Tomek
  5. no u mnie raczej ciezko to zrobic bo mam automat obroty byly troszke ponad 6k
  6. ok, dzieki wymiana tylko 500? zadnych klopotow wczesniej z nim nie bylo, a co to znaczy przekreciles? Pewnie bede wymienial do sprzedazy czy do jazdy jeszcze nie wiem, ale zmienie, bo sie pewnie nie oplaci sprzedawac ladnego samochodu z uszkodzonym silnikiem. Postaram sie znalezc cos z przekladka i gwarancja zeby sprawdzic po zmianie. edit: czy wkladajac m54b25 trzeba bedzie cos zmieniac poza komputerem, wtryskiwacze/osprzet pasuja? jest troche wiecej tych silnikow do wyboru, choc wolalbym 3litry jak bylo
  7. Witam, Dwie godziny temu w trakcie szybszej jazdy zepsul mi sie silnik. Po ciemku nie zobaczylem za wiele, ale tlok i sworzen lezy na maglownicy a z drugiej strony silnika jest dziura w bloku zrobiona pewnie przez korbowod. Nie wiem jak wypadl tlok, ale moze przez miske, bo nie widzialem dziur pod kolektorem. Z samochodu bylem bardzo zadowolony(2001 rok po lifcie, kombi) i wymienialem wszystko co bylo do zrobienia. Teraz mam pytanie o oplacalnosc wymiany silnika czy bloku. Macie moze jakies przykladowe ceny za silnik z wymiana, lub wymiane bloku(dojda tu pewnie tloki/korbowody)? Sa jakies wieksze ryzyka zwiazane z wymiana samego bloku? Czy moze isc raczej w kierunku wymiany auta? Prosze o podpowiedzi i sugestie. Dzieki, Tomek
  8. ja wymienilem i mi sie zaczela pocic bardziej, bo przy wymianie dobrze jest wymienic te uszczelki ktore dociskaja pokrywe, chyba ze 2zl sztuka dokrecic "nakretek" mocniej sie nie da
  9. zaden samochod zagazowny czy nie nie powinien nadmiernie brac oleju, czesto pobor wynika z wycieku i to jest mniejszy klopot 10/60 to gesty olej, wiec mniej bierze i pali wiecej ;) od tego na co zwracac uwage masz wiele watkow ...
  10. tomek_d

    Jakie wkłady lusterek ?

    no wlasnie przez to przeszedlem bo mi ukradli wiec pierwsze ktore pokazales jest zgodnie z opisem bez podgrzewania drugie nie pasuje raczej do Twojego auta zobacz i zapytaj sprzedawcy z ktorej strony sa przewody podgrzewania, po lifcie sa na zewnatrz orginal jest najlepszy jakosciowo ja kupilem z roznych firm i lepsze bylo to z car-line, ale ciagle nie to samo co ori
  11. pisales ze napiecie na pompie jest, wiec pewnie chodzi tylko dlaczego w jednym baku masz pusto, czy tam nie ma drugiej pompki do wyrownywania stanu? nalej duzo paliwa by sie przelalo albo jak wyjales pompe do do tego zbiornika bezposrednio
  12. zobacz jak wygladaja korekcje benzynowe, pozniej je skasuj i odpalaj nie napisales jaka instalacja, ale moze padl Ci ktorys wtrysk gazowy i po korekcjach leje paliwo i stad te mokre swiece
  13. ok, sprawdze to, bo nie wiedzialem ze oryginalne radio/wzmacniacz nie jest poprzez bezpiecznik [edit] no i sprawdzilem, odlaczenie wzmacniacza nic nie zmienia, ciagle mam 0.12A
  14. nie mam wzmacniacza, juz pisalem, tylko zwykle radio i wyciagalem wszystkie bezpieczniki to chyba nie pozostaje wiele rzeczy
  15. kasowanie adaptacji w inpa wybierasz auto jakie masz i otwierasz sterownik silnika Errror memory erasing adaptation adaption Lambda clearing adaptacje ogladasz w Read status Abgasregulung tak to wyglada u mnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.