Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Może jestem przewrażliwiony ale wolałem zapytać na forum :)

 

Dziś podczas wyjeżdżania z garażu (podziemnego i wyraźnie słychać pracę silnika ), usłyszałem świst turbo jak dodałem gazu pow. 1,5 tys. obrotów jak zdjąłem nogę z gazu to stopniowo turbo cichło.

Dodam ,że usłyszałem turbo ponieważ uchyliłem szybę , wcześniej nie zwracałem uwagi. Po przejechaniu kilkuset metrów już nie słyszałem tego świstu. Wydaje mi sie ,że na ciepłym silniku już nic nie słychać

 

napiszcie proszę jak to u Was wygląda.

 

Pozdrawiam!

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie w 318d 143 konnej w ogóle nie świszczy, ani na zimnym ani na ciepłym silniku otwierałem okna w tunelu, w garażu prosiłem kolege żeby słuchał stojąc na ulicy jak będe przyspieszał i nic, kompletne zero , a ja tak lubię ten dźwiek.... :(

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Właśnie ja wcześniej też nie słyszałem albo po prostu nie zwracałem uwagi :)

Nie żeby mi się ten dźwięk nie podobał ale do WRX STI jeszcze mu troszkę brakuje :)

Opublikowano
świst świstowi nierówny jeden oznacza koniec żywota drugi prawidłową prace :roll2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
świst świstowi nierówny jeden oznacza koniec żywota drugi prawidłową prace :roll2:

I Ty jesteś w stanie po tym dźwięku rozpoznać która sytuacja ma miejsce?

Opublikowano
a jak dodajecie gazu na niskich obrotach na biegu jałowym to słyszycie dźwięk jakby turbo ssało już powietrze czy zwykły klekot diesla i czy dźwięk turbo występuje dopiero po przekroczeniu 1800 obr/min?
Opublikowano
a jak dodajecie gazu na niskich obrotach na biegu jałowym to słyszycie dźwięk jakby turbo ssało już powietrze czy zwykły klekot diesla i czy dźwięk turbo występuje dopiero po przekroczeniu 1800 obr/min?

tak od 1500 -1800 obr/ min słychać turbo jak zasysa .... na obrotach poniżej słychać tylko diesla..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mysle ze to normalna rzecz ze swiszczy kiedy turbina wchodzi na obroty . kiedys sprzedawalem auto i pierwsza rzecz na ktora kupiec zwrocil uwage to czy slychac turbinke , jak uslyszal to powiedzial ze jest ok i wziol je. ale z drugiej strony wyczytalem gdzies ze jak swiszczy to moze miec uszkodzone (poszarpane) koncowki lopatek ale jakos w to nie wierze :8)
Opublikowano

Nie no.

Ten Golf wyje jak bity pies.

Ja już sie przyzwyczaiłem do tego świstu rano. Nie ma co panikować auto przśpiesza równo, ma moc ( jakotaką ale zawsze :D ) i nie kopci.

Jak wiosną będę na serwisie to powiem aby sprawidzili czy wszystko ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja bym powiedzial ze turbinka w tym golfie to piszczy a nie swieszczy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

witam

mam podobny problem z moja "jedynka" tzn.dzwiek ktory wydobywa sie z tego golfa na filmie jest identyczny jak w mojej e87.

bylem u mechanika i powiedzial mi ze nic powaznego sie nie dzieje.

auto nie kopci i nie czuje spadku mocy.

czy moze to byc spowodowane jakas mala dziurka w przewodzie od turbosprezarki,bo znajowy mial taki sam problem z chryslerem voyagerem i okazalo sie ze po wymianie przewodu ktory mial dziurke problem zniknal.

prosze o rady...

pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

 

Miałem podobny problem w moim poprzednim samochodzie, też Bmw ale e46 120d (136km), u mnie wyglądało to tak że przy odjęciu gazu słyszałem dziwny świst jakby trurbina przez chwile pracowała na wysokoich obrotach, jak sie okazało nie jest to normalne i w moim przypadku zakończyło sie na wymianie jakiegoś regulatora, niestety nie jestem w stanie w tym momencie dokładnie sprecyzować co to było, tak czy inaczej kosz naprawy wyniósł 250 zł i świszczenie ustało.

 

Pozdr,

Opublikowano

Jeśli chodzi o gwizd turbinki to z mojego doświadczenia najbardziej gwizdała mi turbinka w e46 320d 150ps

w silniku n47 143ps muszę przyznać że zupełnie jej nie słyszałem mimo że autko miałem po virusie na 180ps

turbinki w 123d i 120d słychać je ale bardzo cichutko jak jestem w garażu i delikatny rezonans przenosi dźwięk.

Wiec to chyba norma :)

Opublikowano
u mnie w 120d mam tak że na zimnym silniku przez pierwsze kilka kilometrów słychać lekki gwizd, i bardziej zimny samochód tym bardziej jest to słyszalne. Jak się trochę zagrzeje to cisza. Jak zapytałem w serwisie czy to normalne to usłyszałem że przy przebiegu 200k już może być trochę słychać turbinę.
Opublikowano

ja mam 30tys km w 123d

eksploatowana jaj jajeczko i też ją słychać jak się wsłucham

turbinki w bmw taki maja urok ale i tak nie są takie złe jak np w vw tam dopiero gwizdają :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.