Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie stuki wróciły po ok.5tys km. Niestety jest to główny powód do przedłuzenia gwarancji.Wypuszczono już chyba kilka przekładni.Tracę nadzieję,że zrobią cichą przekładnię {model produkowany 2,5 roku,mój X ma ponad 2 lata ].
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja mam od kilku dni nową przekładnie i na razie cisza :idea:

Mam wgrane nowe oprogramowanie ale nie poprawiło to kultury pracy silnika... dalej chodzi jak Ursus :mad2:

 

U mnie była duża zmiana na zimnym silniku, chodzi dużo łagodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wgrane nowe oprogramowanie ale nie poprawiło to kultury pracy silnika... dalej chodzi jak Ursus :mad2:

 

Wrzuć może jakiś filmik, może to kwestia subiektywnych odczuć. Wiadomo, że dźwięk diesla R4 zawsze będzie trochę podpadał pod ciągnik. Mi dźwięk aż tak nie przeszkadza, ale jeżdżę nieprzerwanie dieslami od 6 lat (benzyna sporadycznie). Nie wiem jak w F25, ale w F10 w środku silnik jest niemal niesłyszalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem jak w F25, ale w F10 w środku silnik jest niemal niesłyszalny.

 

To byś się zdziwił... miejscami silnik 2.0d w X3 jest jak odgłos pracy traktora ZETOR. Rozumiem, że kultury silnika nie da się łatwo zmienić, ale wyciszenie to zabieg banalny i opanowany przez inne, duże mniejsze firmy, niekoniecznie z klasy premium. Szkoda, że BMW oszczędziło kilkanaście € na samochodzie, na maty wygłuszające.

 

Nie zdziwiłbym się, jak za niedługo byłby do kupienia pakiet "cisza" za powiedzmy 150€ - separujący"dramatycznie" kabinę od odgłosów silników.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F10 na pewno będzie ciszej, chociażby dlatego że silnik jest bliżej ziemi, ja mam jeszcze Clio DCI i w nim silnik pracuje dużo ciszej z zewnątrz i wewnątrz.

Ja na co dzień jeżdżę benzyną (A5) więc jak wsiadam do F25 to :mad2: najgorzej jak odpalam BMW w garażu jak jest zimny :duh:

Ale trudno trzeba się przyzwyczaic... Tylko wstyd przed Francuzem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszałem to w serwisie ale odpowiedź była do przewidzenie "ten typ tak ma, silnik pracuje jak w innych F25" tym bardziej że na tym forum opina panuje że te silniki tak hałasują.

Co do DCI to chyba jedne z najcichszych diesli na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździć nie ale słuchałem na zewnątrz innych egzemplarzy w salonie oraz raz na skrzyżowaniu stała obok mnie i wydaje mi się że różnicy nie ma.

Zgłaszałem przy przeglądzie że silnik głośno pracuje... po przeglądzie pytam czy są jakieś wnioski ?

"Tak, słychać że silnik się już ułoży bo pracuje ciszej od nówek" taka była odpowiedź doradcy :mrgreen:

Może jestem troszkę przewrazliwiony, moja żona nawet nie zwróciła na to uwagi pomimo że wcześniej jeździła benzyną RAV4 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E70 i 6 cyl. :mad2:

Przestaje już marudzić bo widzę że może być gorzej :roll:

Dodam jeszcze że jak silnik złapie prawidłowa temperaturę to w środku jest OK, ale jak wysiądę i nie zgaszę silnika to koszmar powraca :cry2:

 

Koniec, już nic nie piszę na ten temat. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba pozostaje już tylko troszkę głośniej ustawiać radio :) Muszę z ciekawości zobaczyć jak to jest z tym silnikiem w F25. Ja u siebie jestem wręcz zaskoczony kulturą pracy, bo po tym co wypisują wyznawcy R6 to spodziewałem się masakry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeszcze dowalę. Mam okazję jeździć służbową Oktavią 1,6 w dieslu. Porównując, mam wrażenie, że w moim X3 2.0d drży kierownica (jak stoi na luzie), wszystko drży , wystarczy oprzeć się dobrze o fotel żeby to poczuć (też na luzie) i silnik chodzi dużo głośniej i na zewnątrz i wewnątrz :mad2: . Najbardziej mnie denerwuje to drżenie, szczególnie jak stoję na światłach. Wszystko jedno, czy zimny, czy ciepły. Może to dwumasa się kończy? A tak ogólnie to w X3 jest koło dwumasowe?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w automacie, więc rzadko dotykam lewarka, ten akurat u mnie nie drży, ale jeszcze sprawdzę. Drży natomiast wszystko inne...Nie wiem, czy to reklamować. Do tego zauważyłem dzisiaj jeszcze taki patent: jak dynamicznie (ale nie na wariata) ruszam z mocno skręconymi kołami np. ruszając w prawo na skrzyżowaniu, to przy przejściu na drugi bieg czuć wyraźnie dziwne szarpnięcie gdzieś z tyłu auta. Wcześniej takiego efektu nie miałem. Dodam, że dzisiaj jest u nas słonecznie, asfalt całkowicie suchy.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

 

Moze ktos z was spotkal sie z problemem dziwnego dzwieku (jakb takiego bum ) dochodzacego z tylu auta przy ostrym przyspieszaniu ?? Mam x28i i przy ostrym przyspieszaniu powyzej 5,5 rpm w momencie zmiany biegu slychac jakby taki huk z tylu auta. Jest taki jakby tepy odglos. Ktos moze ma lub mial podobny problem i zostal zdiagnozowany ?? Mam 6500 przejechane i jak dotad nie zauwazylem jakis dziwnych odglosow - no ale w koncu czas otworzyc worek z usterkami :)

 

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.