Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

Troszeczke Was wprowadziłem w błąd gyż nie kolumna kierownicza a przekładnia kierownicza jest felerna, zajechałem dzisiaj na umowiona wymianę ale okazało się że część nie przyszła gdyż kilka dni temu została wycofana z dystrybucji , jak to powiedział Pan z ASO widocznie doszukali się wady w tej części i produkują nową także koledzy posiadacze chyba Was też czeka wymiana jak Wam coś podstukuje na skręcie w prawo z okolic przedniego koła od kierowcy.

 

Pozdrawiam i jak będę wiedział coś więcej to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Taa...

Mnie powiedziano ogólnie, że do wymiany drążek kolumny kierowniczej z końcówką. Nie wnikałem w szczegóły, ważne żeby usunęli usterkę.

W ubiegłym tygodniu wstawiłem 2 sztuki F25 do serwisu na wymianę felernej części. Po odbiorze bez zmian - jak stukało, tak stuka. Pojadę jeszcze raz, niech się wykażą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie warto obserwowac reflektory, u mnie na razie sa ok.

 

Ale mam co innego. Moze przesadzam z szukaniem dziury w calym, ale proponuje Wam przeprowadzic maly test przy parkowaniu:

1. jedziemy powoli na do przodu

2. hamujemy do zera

3. nastepnie wrzucamy wsteczny i jedziemy powoli do tyłu

4. hamujemy do zera. I tu, w momencie nacisniecia hamulca slychac dziwny stuk / rodzaj trzasniecia (?). Jakby jakis luz na hamulcach czy cos?

Czy ktos z Was zauwazyl cos podobnego?

 

Stuki po lewej stronie z przodu sie zdarzaly, ale tylko w jednej sytuacji - przy wjezdzaniu na skreconych kolach w prawo na kraweznik przy parkowaniu, lub zjezdzaniu z niego. Teraz juz jakos tego nie zauwazam, no nie wiem. Jesli jest to powszechny problem, to chyba predzej czy pozniej mozemy liczyc na akcje serwisowa.

Pytanie, czy ktos z Was mial te stuki, ale po pewnym czasie one same zniknely? Tak mniej-wiecej po przejechaniu ok 5tys km? Czy tylko mi sie wydaje ze jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niestety w mojej X3 przekładnia kierownicza również stuka. Auto w ASO ale od tygodnia nie ma części !!! Mam wyjeżdzać na długie wakacje i nie wiem czy brać je w tym stanie jak jest - czy jest bezpiecznie, czy wogóle co zrobić bo nie pojadę sedanem !!! Poza tym szyba przednia asferyczna to kit !!! już sprawdzałem nawet konfigurację czy mi tą szybą sprzedali lecz okazuje się że to tylko wyciąganie kasy bo działania wcale. Poza tym auto z silnikiem 2.0 d nie może spalić mniej jak 7.8 l / 100 . Sprawdzałem również od kolegi i swój przy spokojnej jeździe średni wynik to 8.0 - 8.4 w mieście. na autostradzie nie jadę spokojnie więc nie wiem.

Pozdrawiam wszystkich BMW - maniaków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w srode mam wymiane przekładni bo do aso we Wrocku juz przyszla, jezdzilem ze stukajaca ponad miesiac i nic sie nie stalo takze kolego smialo lec na wakacje. Mam inne pytanie paruja Wam czasem lampy z tyłu? Mi tak i nie wiem czy to zglaszac czy nie? Jak sadzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam pełną wersję. z zmiennym oraz perfonal ( chyba tak to się pisze ). Co ciekawe przy jeździe sportowej ( SPORT ) auto jest nadal komfortowe i ja nie czuję usztywniania. Krócej trzyma bieg ale poza tym extra. Mimo wszystko nie wart tej kasy. Chodzi o system zmienny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja tez sie dołącze. U mnie zszedł lakier z emblematów po zimie, od soli zapewne. Słyszałem że w nowych X5 też sie zdażało. Poza tym, wydaje mie sie że lakier jest rzeczywiście słabej jakości, staram sie dbać o auto ale mikrorysy już są. Może na białym nie bedzie widać, ale na czarnym to i owszem. Acha, jak kręce kierownicą to słychać ewidentne tarcie dochodzące z kolumny kierowniczej. Do ASO wybieram sie już dłuższy czas i nie mogę dojechać. Pozdr

 

Od początku nie mam też tylnego wewnętrznego światła. Chyba 2 razy zdarzyło sie że świeciło. Generalnie to przestałem sie już czymkolwiek przejmować.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie u mnie tez zaczęło stukać (ok 5K km)w lewym okolice koła okazało się, że to maglownica dopiero po (8K km) dealer Fus zdiagnozował, bo Inchcape Motors wmawiali mi że mi w głowie stuka.

 

Mam jeszcze jedna usterkę w przedziale 80- 140 km?h świst -huczenie słyszę po lewej stronie okolice słupka !!!!!!!! tego nie było na pewno od nowości czy ktoś sie z tym spotkał !!! pomocy jest to wkurzające?????

 

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie u mnie tez zaczęło stukać (ok 5K km)w lewym okolice koła okazało się, że to maglownica dopiero po (8K km) dealer Fus zdiagnozował, bo Inchcape Motors wmawiali mi że mi w głowie stuka.

 

Mam jeszcze jedna usterkę w przedziale 80- 140 km?h świst -huczenie słyszę po lewej stronie okolice słupka !!!!!!!! tego nie było na pewno od nowości czy ktoś sie z tym spotkał !!! pomocy jest to wkurzające?????

 

Marek

Witam!Już gdzieś o tym pisałem - świst przy oknie kierowcy jest od nowości ale występuje tylko przy bocznym silnym wietrze -widać ten typ tak ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie zgadzam się z tym - jak z prędkościomierzem w ręku ok. 80-100 km/h zaczyna się świst-huczenie do 140 tego z pewnością nie było jestem pewien - w serwisie stawiają na łożysko przednie lewe,ale ja w to nie daję wiary.

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie , już jestem po wymianie przekładni , wszystko śmiga super żadnych stuków i puków , moim daniem najlepszym sposobem na sprawdzenie przekładni jest śpiący policjant i na samym policjancie trzeba zrobic lekki skręt w prawo wówczas usłyszycie czy stukot jest czy nie ma.

Dodatkowo zrobiłem pierwszy przegląd pomimo iż dopiero 20.000 ale ja jakos jestem zwolennikiem czestej wymiany oleju.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pany,

W takim razie:

ja mam również:

1. stukot po lewej stronie przy kołach (różnie raz przy skreconych raz nie przy skreconych) jak bede na przeglądzie to powiem tym Wackom co tam mam ale obawiam sie ze jak zwykle zrobią wypięcie się tyłkiem i trzeba bedzie walczyć tak jak o wszystko.....

 

2. Swiatełka w podsufitce które raz sie świecą a raz gasną masakra.

 

3. Fatalny, mega delikatny, wrażliwy, lakier!!!!!!!!!!!! ---- to jest dla mnie masakra że takie gówno wyprodukowali --- rysuje sie jak jeszcze nie zdążysz go dotknąć..... na sam widok zaczyna sie rysować!!!!! masakra jakas!!!!!!! dlatego jeszcze nigdy nie byłem tak wyczulony na lakier auta!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

U mnie wymiana szyby czołowej (była przesunięta o 3mm) wiec sie uszczelka zapadała !!!

Wymiana przekładni kierowniczej (fatalna trakcja), nie jestem przekonany czy pomogło bo świeża sprawa i nie miałem okazji przetestować - straszeni zarzucało przy wietrze, dzisiaj jechałem w deszczu i niestety nadal słabo.

Co do huczenia w przedziale 80-120km/h przy temp. >22st. to odpowiedzialny za to jest wlot powietrza pod nerkami - walczyłem z tym wiele tygodni, w końcu obkleiłem całe auto plastrami i metodą prób i błędów doszedłem do tego. U Olszowca w poznaniu założyli mi za tym wlotem powietrza blende plastikową i jest spokój.

Teraz mi klika sprzegło, przy wduszaniu lekkie klikniecie - niestety manual,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem po wymianie maglownicy kierownica chodzi ciężej o jakieś 15-20% mówią że jest lepiej spasowana- bzdura sprawdziłem w innym po wymianie i jest ok coś nie mam szczęścia- co do huczenia to znalazłem przyczynę bo w serwisie wymienili mi piastę i dalej huczało -- powodem jest szpara pomiędzy chłodnicą a obudową plastikową po prawej stronie trzeba zdemontować prawą nerkę, aby się tam dostać mogę podesłać zdjęcie.

Pozdrawiam,

Edytowane przez maroX3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam wszystkie posty i w sumie mocno się zastanawiam, czy realizować zamówienie na 20d. Wcześniej byłem w audi konfigurować Q5 2.0 TFSI ze skrzynią S-tronic. Do BMW wybrałem się, bo skusiła mnie korzystniejsza cena X3 2011, ale w tej chwili mocno rozważam powrót do dealera audi. Znajomy ma 20d od dwóch tygodni, jest zachwycony, ale.. trochę zaczynam się bać.

Wiecie może coś więcej jak wyglądają problemy z nówkami audi? Wiem, że to może nie najlepsze pytanie do fanów BMW, ale liczę na szczerość.

Nie mogę nigdzie znaleźć takiego wątku, jak ten tutaj, na żadnym forum audi, jedynie anglojęzyczne.

Dodam jeszcze, że w grę wchodzi egzemplarz X3 zupełnie nowy, niby już w jakiś tam sposób udoskonalony, bo sam sprzedawca mówił, że były problemy z F25.

 

Dziękuję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach 2.0L TFSI w Audi jakas pompa (wodna? paliwa?) jest/byla z plastiku (lopatki) :) i przy lekkim mrozie potrafily lopatki szlag trafic. Do tego 2.0L TFSI jest znane z duzej ilosci pobieranego oleju. Poszukaj na forach, jest dosc duzo o tym. Sorry, wiecej Ci nie pomoge, w sumie nigdy nie bralem q5 pod uwage (nie lubie systemu quattro ani MMI)...

 

Pzdr,

 

[d]

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź! Skoro poruszyliśmy ten temat, to ponoć audi (mowa tutaj o rynku UK) naprawia na gwarancji te pompy w benzyniakach, zakładając wzmocnione aluminium, ponoć daje to zamierzony efekt, czyli niezawodność. :)

Ale wciąż czekam na więcej informacji - zależy mi na czasie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja byłem długo w rozterce X3 (F25) czy Q5 - po dwóch jazdach bez zastanowienia z X3.

 

Kwestia czy Cię interesuje : jakość wykończenia i wygląd (bardzo dostojny) -> Q5, przyjemność prowadzenia ->X3

 

Q5 2.0TDI 170 z S-Tronickiem jest strasznie słabe w porównaniu z X3 2.0d... TFSI 211 KM miażdzy 2.0d, ale spalanie jest na nieakceptowalnym poziomie (...i 15L w mieście wypije)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Lipny lakier, wczoraj dotknąłem bokiem samochodu maleńką gałązkę i mam rysę przez cały bok. U Was też tak jest? da się to jakoś usunąć, jest na to jakiś patent? A może to reklamować? W końcu na puszcze z piwem jest twardszy lakier.

2. Nawigacja prof. - pełna porażka, nie wspominając o braku fotoradarów, za cholerę nie chce pokazać żadnych POI, np. stacji benzynowych, czy parkingów. Oczywiście ustawiłem pokazywanie wszystkich POI, ale jedynie w trakcie wpisywanie nowego celu lub wyszukiwania POI na części ekranu, tu gdzie się pojawia mapa, są widoczne POI. Robię coś źle, czy już ta jest. A może trzeba wybrać jakiś tryb wyświetlania mapy czy skalę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.