Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Posiadam 525i bez lpg. Są plusy i minusy jazdy na czystej.Plusy to 100%moc i niezawodność a minusy to bęzyna po 5zł.Jaką instalację lpg mi doradzacie? Pozdrawiam :)
Opublikowano

Polecić nie można żadnej instalacji LPG :(

Jednak realia...

W golfie mam BRC sekwencje i jestem prawie zadowolony.

W BMW walczyliśmy przez rok. Nieudoloność montażystów, drobne niedomagania auta. Mała, niewidoczna dziurka w kolektorze może skutecznie popzuć humor na długie miesiące :)

 

Policz przebiegi, dolicz ew wymianę kabli WN, świec i jak zawsze kilkukrotne wizyty w warsztacie aby dostroić poprawić to co dal mechanika jest ok a Tobie będzie przeszkadzało :cool2:

 

PS. mimo tego wszystkiego i tak wolę benzynę i LPG niż diesla :)

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Myślałem zamontować sam 2generacje bez zadnych kwitów i adnotacji w dowodzie ale nie wiem czy jest sens zeby sie w to bawić.Wszyscy mi odradzają zwykły gaz bo mówią ze samochód nie bedzie na tym jeździł.Moi kumple maja takie same auta z takimi samymi silnikami i wcale nie nażekają na zwykły gaz. Nie wiem czy opłaca mi sie inwestować wartość auta w sekwencję. Musze sobie chyba poszukać punktu z białoruską bęzyną.. :)
Opublikowano

ja nie narzekałem na gaz II gen a też takowy miałem, ale jest problem.. montaż.. teraz każdy ci powie że na Twoją odpowiedzialność zamontują bo one to one tamto... że niby sekwencja super i ach och..

Auto nieznacznie słabsze jest, ja w seicento nie zauważyłem specjalnie różnicy choć 50tys wystarczyło aby zajechać silniczek (ciężka nóżka) :)

 

poza tym co z przeglądami? Mówię o tych oficjalnych i ew. kontroli policyjnej? czasem pod maskę zaglądają...

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
No właśnie.Najgorsze są kwity :| Gazownik powiedział mi za montaż zwykłego gazu 1400-1600zł a za sekwencję 2200. Liczyłem,ze po przejechaniu 10tys.km injstalacja gazowa zwraca się całkowicie,oszywiście jeśli bedzie dobrze działała :) Oczywiście przy tankowaniu polskiego paliwa..
Opublikowano

Kwity kosztują 200-300zł

Gaz tylko i wyłącznie sekwencyjny, jeśli masz 24V to nawet nie myśl nad 2-gen.

Za 2200zł to dobrej instalacji nie będziesz miał, będą z nią tylko kłopoty. Same wtryskiwacze to koszt około min. 700-800zł 6szt., oczywiście takie które zasługują na pracę w BMW.

Opublikowano

a dlaczego tylko sekwencja??- kaylo

ja mam w swojej buni 24V i mam gaz właśnie 2 generacji... ja nie narzekam nie mam problemu z gazem... jedyne co to spalanie się troszke różni przy gazie 2- gener. a sekwencja...

Opublikowano
Bardzo często słyszy się opinie że strzela, rozwala doloty, kolega miał to tylko narzekał, a jak jest dobra sekwencja to pozostaje tylko wymieniać filtry i to wszystko.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moja e34 jeździ już 5 lat na gazie II gen, lubi kichnąć ale jeszcze nic nie rozwaliło, zmieniłem latem reduktor na nowy cewkę bo przez nią kichał cały czas i auto od razu inaczej jeździ :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Ojciec ma omegę 2.0l często strzelało w dolot, pewnego wieczora wyjechałem przykatowałem, strzeliła w dolot, zerwało rurę i wywaliło pod koło klapkę, która teoretycznie miała chronić przepływomierz przed strzałami (wcale nie chroniła bo rozwaliło przepływomierz [w sekwencji niema tego problemu]). Po rozjechaniu tego, ala zabezpieczenia kłopoty zniknęły, nie strzela nic się nie dzieje, dużo zależy od instalatora.

W instalacji sekwencyjnej komputer bp nadal steruje wszystkim co potrzeba, a w 2-gen. niema nic, tak jak by to był gaźnik a nie wtrysk. Niema problemów z zabrudzonymi wtryskiwaczami BP, w 2-gen. często występuje problem z obrotami i wiele innych kłopocików.

Opublikowano

Jeśli dobry gazownik dobrze zamonuje instalcja 2 gen nie będzie najmniejszych problemow. Srzały, popsute przepływki to wina montażu a nie wady sprzętu. Ja miałem w swoich autach tzkie instalacje nawet z plastykowymi kolektorami :)

A sekwencja...:) podziwiam jak ktos mi pisze że nie bedzie z nią problemow :):) tylko gaz i filtry :)

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Wiem,ze najlepiej oddać samochód do super gazownika i wydać 4klocki na sekwencję ale za auto dałem 3tys heh. Miałem wczoraj możliwość sprzedaży za 4 lub zamiany na gsxra ale zbyt mocno sie w nim zakochałem zeby go sprzedać :) Nie wiem tylko w jaką instalkę zainwestować zeby było taniej na te 100km. Zaleje dyszke bęzyny i zrobie 50km po mieście ( wiecie jak to jest w zimę :D ) Lipa troche bo trzeba mieć cpn albo bogatego tatusia zeby pojeździć. Dyche spali w kilka min ale za to jaka frajda :)
Opublikowano
ja jeszcze co do tego strzelania , prychania, itd. w II gener. gazu.. u mnie takiego czegoś niema .. ja swoją bemkę rozpalam na benzynie i gaszę też na benzynie ,,, i też tylko wymieniam filterek , raz na jakiś czas na ustawienie do gazownika żeby podpiął do kompa i dalej jeżdżę bez problemów.... ale nie mówie że sekwencja nie jest lepsza....
Opublikowano

Ja Ci mogę polecić

Sterownik - Stag 300-6 plus

Wtryskiwacze - HANA 2000

Reduktor Scorpion GT lub 2x Magic 3

Opublikowano
2 miesiące miłem polski wynalazek za 3tys. NIGDY WIECEJ. Wymontowali bo do tego nawet map paliwa porządnych nie ma. Teraz siedzi brc i jest prawie ok. :) ale jak pisałem polecic nie można żadnej instalki
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Co myślicie o tym : :http://moto.allegro.pl/sekwencja-lpg-stag-300-6-plus-zavoli-valtek-slask-i1373961530.html
Opublikowano
STAGi są dobre bo sam miałem w innym aucie i 400tys. zrobiłem bez problemów ze strony technicznej :cool2: . Tylko gazownik który to zamontował był łoś :mad2:. Gdybym nie miał dziwnego oporu przed montażem LPG do BMW to bym sobie też wstawił. Jednak myślę nad kupnem e39 w ciągu roku lub dwu z Dieslem więc też nie ma sensu.
Opublikowano
"atonre" w stagu sam robisz mapy, jest to jeden z lepszych sterowników.Twoje kłopoty pewnie były spowodowane słabymi wtryskiwaczami, złym montażem, czy tez złym doborem pozostałych elementów.
Opublikowano

Miałem tak wielkie opóźnienie miedzy wciśnięciem gazu a podaniem tego bgazu że ze świateł ciężko było ruszyc. Czego byście nie napisali montują to tylko oszczędni.

 

Ps. Trzech różnych gazowników nie poradziło sobie z tą instalką w moim bmw a brc procz delikatnych falowań obrotów jest jak na razie ok.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

To coś nie tak z wtryskami miałeś.

Miałem podobnie, pomagało czyszczenie, ale nie na długo, teraz zmieniłem na coś normalnego i śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.