Skocz do zawartości

potrzeba wiecej mocy w 535i ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiec jak wiadomo kazdemu po jakims czasie mocy robi sie malo, auto mam od prawie 8 miesiecy i stwierdzam ze moglbym pomyslec na temat podniesienia mocy w mojej betoniarce, jednak przegladajac oferty widze mase do n54 natomiast slabo jesli chodzi o n55. Moze slabo szukam a moze nic jeszcze nie ma? Bylbym wdzieczny za jakies przydatne info :)

 

aha.. w gre wchodzi jedynie wykonanie tego gdzies w pl bo nie usmiecha mi sie specjalnie jechac gdzies dalej ;)

 

To jak, pomozecie? :norty:

 

 

Pozdro

Opublikowano
Jak to mowia slawny, nieslawny, dobry, niedobry MASTERS ogarnia benzyny z turbo.... Moze warto sprawdzic
Opublikowano

a no wlasnie, kompletnie o nich zapomnialem, zadzwonie dowiem sie. Dzieki :)

 

jedyny bol to strata gwarancji, i wlasnie nawiazujac do tego czy jesli zrobilbym mod u np Hartge lub G-powera to trace gwarancje? Bo oni przeciez sa oficjalnymi tunerami bmw.

Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.
Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.

 

 

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

Opublikowano

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

 

Według mnie nie ma prawa istnieć. Kto w PL zrobił przynajmniej 5 sztuk 535i żeby można było mówić o chociażby minimalnym doświadczeniu? Podejrzewam, że nie ma takiego. Z kolei jeśli oddałbyś jakiemuś Hartge czy jemu podobnym to idę o duży zakład, że w przypadku gdyby coś zrobiło bum od razu winne by było polskie paliwo, polskie ASO, polski kierowca wada fabryczna BMW i tysiąc innych powodów tylko nie ich program. Powiem więcej - oni sami naprawdę będą przekonani, że to nie oni spaprali sprawę tylko ich cudowny produkt dostał się w łapy azjatyckich hord, które przy -20 na zimno kręciły do odcięcia, zamiast oleju dolewały smalec, gasiły od razu rozgrzany do czerwoności silnik, itp, itd. Poczekałbym do końca gwarancji a nawet z wydechem jak go kupisz przekabacił ASO paroma Władysławami Jagiełło żeby to oni założyli i zażądał bardzo dobrze opisanej faktury. Bez tego jak dupnie turbina to każde ASO/ producent będzie udowadniał, że to przez nieseryjny wydech. Jak będziesz miał papier to ASO prawdopodobnie po prostu ukryje przed BMW Polska, że założyło coś niestandardowego.

Opublikowano

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

Może lepiej odpuścić. I to nie ze względu na gwarancję - chłopaki w [renomowany serwis BMW w dużym mieście w PL] sami doradzali gdzie poprawiać turboklekota.

 

Mi Masters wydłubał z 20%+. Ale dziwne rzeczy się przydarzyły: oleum przybywało, i zwariował tempomat (ustawiałem X, a czasami ciągnął aż nie zatrzymałem). Teoretycznie jedno z drugim nie miało wspólnego wiele, ale po naprawie tempomatu i przybywanie oleum ustąpiło. Razem z dodatkową mocą :norty:

Opublikowano

Wiem, że to głupia rada, ale najbezpieczniejszym sposobem na podniesienie mocy 535i jest zmiana oznaczenia na tylnej klapie na 550i, a potem to już prosta droga do M5.

A to jeszcze nie koniec, bo możesz sobie jeszcze sprawić M5 Hurricane, a potem to już tylko Zonda :)

Także wszystko przed Tobą! Powodzenia! :cool2:

Opublikowano

Miatamad przemowiles mi do rozsadku dzieki, a z tymi wydechami chyba tez tak sprobuje. ;)

 

Wiem, że to głupia rada, ale najbezpieczniejszym sposobem na podniesienie mocy 535i jest zmiana oznaczenia na tylnej klapie na 550i, a potem to już prosta droga do M5.

A to jeszcze nie koniec, bo możesz sobie jeszcze sprawić M5 Hurricane, a potem to już tylko Zonda

Także wszystko przed Tobą! Powodzenia!

 

hmmm w sumie nie glupie, ale ile koni tobie dodala ta plakieta m na klapie? :mrgreen: :norty:

tak w ogóle to zaczynam zalowac ze zerwalem oznaczenie ze swojej bo pewnie dlatego teraz jest taka wolna... :mad2:

Opublikowano
W takim razie zwracam honor heh :) ja swoje zerwalem zeby nikt nie wiedzial jaki potwor mieszka pod maska :mrgreen: , chociaz w sumie kto sie bardziej zna to i tak pozna po wydechach ze 535i .
Opublikowano

tak w ogóle to zaczynam zalowac ze zerwalem oznaczenie ze swojej bo pewnie dlatego teraz jest taka wolna... :mad2:

 

:cool2: zajefajny tekst ! :lol:

 

chociaz w sumie kto sie bardziej zna to i tak pozna po wydechach ze 535i .

 

najwyżej może ktoś pomylić Twoje 535i z 535d, ale to żadna ujma na honorze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tu jest problem bo masz nowszą odmianę silnika i jest już jedna turbosprężarka a nie dwie jak w E90 i E60. Czy ktoś w PL potrafi to ogarnąć żeby nie skopać sprawy to już zagadka, a faktycznie może się okazać, że będziesz królikiem doświadczalnym.

 

http://www.ziptuning.nl/pl/chiptuning/Bmw-535i-F10-306-pk.html#header

 

Wg tej firmy Twój silnik ma gigantyczny zapas mocy, podobnie jak N54, ale dziwi mnie, że po tuningu osiąga identyczne parametry jak N54, może Panowie po prostu przekopiowali dane a takiego auta jeszcze nie robili. :)

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie odpuszczałbym wydechów, brzmią i wyglądają rewelacyjnie i na bank nie zniszczą turbo, znam jednego użytkownika i nie narzeka a kupił je w necie od prywatnego usera za 1200e i sam założył :) w serwisie na przeglądzie też im się tylko podobało i nie widzieli zastrzeżeń. Co do power boxa to sam korzystam z owego i to w modelu z .35i na końcu ale jest to jednak trójka i silniczek też raczej inny..jest to coś takiego dokładniehttp://www.avalon-dynamics-shop.de/product_info.php?info=p83_chiptuning-box-bmw-335i-e92-e93--225-kw-306-ps-.html

i nie narzekam absolutnie na jakiekolwiek ujemne funkcje tego urządzenia, nie zapala extra lampek ani nie powoduje zmian w zakresie odpalania czy obrotów jałowych, po prostu jest mocniejsza a na wydechach performance również pięknie pokrzykuje z rana na sąsiadów, samo odpalenie to symfonia obciachu :) ale takiego cool :) także poryłbym po stronach sąsiadów zza zachodniej granicy może coś już tam wypłodzili w tym temacie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tutaj troszkę jeszcze w temacie modyfikacji wydechu, szkoda że nie nagrałem przed zmianą dla porównania ale zapewniam, różnica jest wydatna

tłumaczenie opisu "sąsiedzi kochają mój wydech" :D

Opublikowano
Każdy polski tuner z radością będzie chciał pogmerać w Twoim aucie. Czy napier**lanie się potem z nimi, BMW Polska, ASO i cholera wiem kim jeszcze jest warte tych parudziesięciu koni jeśli coś zrobi bum? A może zrobić bum nawet bez winy tunera. Jak serwis odkryje, że coś było dłubane to okaże się, że nawet zapchany spryskiwacz to wina tunera. Moim zdaniem można się w to bawić z VAGowskim 1.9 TDI, któe wszyscy Mastersi i Vtecowcy znają na wylot. W Twoim przypadku zgłaszałbyś się na królika doświadczalnego w sprzęcie, który chociażby przez twin turbo nie jest trywialny.

 

 

Jak wielu kolegow z forum rowniez uwazam ze piszesz genialnie posty :D

a tak na powaznie to bardziej bralem pod uwage zrobienie u kogos kto ma pojecie o tym, ale nie wiem czy u nas taki ktos istnieje?

w sumie to ta gwarancja strasznie mnie boli tymbardziej patrzac na to ze jeszcze nie raz moze sie przydac... to moze lepiej odpuscic albo poczekac na cos sensownego :) poki co oczekuje na wydechy eisenmanna i na tym chyba poprzestane z jakimis modami...

zrobiłem "chipa", jak byłem z swoim motorem na wiosnę 2010 to też byłem "krolikiem", 2 auto w W-wie z tym motorem po modyfikacji, straciłem gwarancję BMW AG ale uważam, że było warto, auto jeździ "super" a jak się zepsuje to naprawię...,że podzespoły wytrzymają mniej niż oryginał, że auto więcej pali to nic w stosunku do przyjemności z jazdy jaką obecnie oferuje...

wiem, ktoś napisze/napisał trzeba było kupić wersję "M", odpowiem: miałem porównywalnie mocne auto ale przebieg na baku tak mnie drażnił, że sprzedałem, nie spalanie, byłem tego świadomy ale nie przemyślałem, że przy danym spalaniu przejadę maks.300km do zapalenia rezerwy a jak "zabutuję" to 200km...

każdy robi co uważa za stosowne z swoim autem ale jak nie będziesz miał pecha to nie zauważysz szybszego zużycia auta przez modyfikację +15%...

a co do naklejki, ja na klapie mam "najmniejszy motor z mojej serii"...nie daje więcej mocy ale powoduje uśmiech/zadwolenie innych na drodze: "biedaczek" z BMW...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale chyba jednak dostępnośc moda dla m57 jest nieporównywalnie większa niż dla n55, lookam tu i ówdzie i faktycznie nigdzie nic nie oferują za to do 3.0d mnóstwo
Opublikowano

tak jak napisałeś dla M57 3.0d (231km/500Nm) jest tego mnóstwo i idzie normalnie przez kabel...

 

dla mojego N57 3.0d (245km/540Nm) z EDC17 to już nie tak haloo, obecnie w 2011 większość znanych Tunerów już "jakoś" robi ale na początku 2010 nikt w naszym kraju nie mógł nawet szczytać pragramu, nie mówiąc o modyfikacji...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

a co do naklejki, ja na klapie mam "najmniejszy motor z mojej serii"...nie daje więcej mocy ale powoduje uśmiech/zadwolenie innych na drodze: "biedaczek" z BMW...pozdr.

 

Przez jakiś czas miałem na swojej e60 w miejsce znaczka 530d Fiatowski znaczek "Cinquecento". Nawet gdzieś w domu mam fotę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.