Skocz do zawartości

E39 520-zwykła instalacja gazowa II generacji?


gelu1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam takie pytanko, znajomy ma możliwość kupienia E39 520 z zwykłą instalacją gazową. Gość, który to sprzedaje podobno jeździ cały czas na benzynie nie używa tej instalki. Twierdzi,że zaraz po kupnie troche sie przejechał ale troche falują obroty i czasem potrafi zgasnąć. I tera zmoje pytanie, czy ktoś posiada coś takiego u siebie, taką instalke i czy to chodzi, ewentualnie czy da sie to poprawić, wyregulować żeby chodziło. Wiem oczywiści że ta instalka nie bardzo nadaje sie do naszych samochodów ze względu na plastikowe kolektory ale powiedzmy, że tego nie bieżemy pod uwagę. Przerobienie na sekwencje też raczej nie wchodzi w gre. CHodzi o zwykłą regulacje ewentualnie poprawe tego co jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

idealnie nie będzie.

Najtańsza sekwencja będzie lepsza.

jak strzeli gaz to może być wogóle pozamiatane.

No i strata mocy bo jest zwężka.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z m50b20 jest tak ze dopoki cewki sa w super stanie a i swiece na gazie wymieniane co 10-15 tys strzelac nie powinien ale skad mam wiedziec kiedy cewka padnie by ja wczesniej wymienic!! strzaly na instalacji mieszalnikowej sa jak chlep z maslem kazdy kiedys jadl tak i kiedys zawsze strzeli!! strzal moze byc prychnieciem jak i eksplozja wysadzenia w powietrze calego kolektora (plastki)... nie ma semsu montowac grzybkow upustowych po pier.....cie moze byc tak duze ze nie zdaza sie nawet otworzyc!! jesli wlasciciel auta bedzie jezdzil jak emeryt byc moze sie nic nie stanie jak bedzie wyciagal ostatnie poty nie dojezdzi autem do konca zimy!! a na osiagi na tej instalce nie ma co liczyc kupa i tyle :D
czesci e30 !!!! kowale30@wp.pl kom.514966488 WuWua stolica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autronic'a miałem w 3 autach: VOLVO, PEUGEOT oraz BMW 320... Tylko w BMW założyłem na "własne życzenie". Powiem tak: albo sekwencja albo nic innego - II generacja praktycznie różni się od I tym że masz sterowanie elektroniczne, zamiast kręciołka masz silnik krokowy. Generalnie porażka, strzelało co jakiś czas chociaż wszystko przy silniku było w super stanie.

W BMW po roku jeżdżenia zauważyłem że benzyna zaczyna niedomagać.

Przy sekwencji masz prawie wtrysk bezpośredni, a przy zwykłej instalacji gaz przelatuje przez cały kolektor ssący i wszystkie węże - taki "fajny" zbiornik wybuchowy :)

 

W E39 masz silnik M52 lub M54 ale różnicy od M50 nie będzie - ta sama konstrukcja, te same strzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata temu zakupiłem z włożoną już instalką II gen. i blosem i do tej pory jeżdżę bez problemów. Podczas zakupu nie było problemów z gazem i w dalszej eksploatacji też. Trochę falował i gasł kiedyś na wolnych ale parownik się kończył i to była przyczyna. W kolektorze mam zamontowane 2 klapki. Sekwencja napewno jest lepsza ale równie ważne jest wykonanie. Dziwne trochę, że gość jeździ na benzynie :? skoro regulacja kosztuje ok. 30 zł, a regeneracja parownika + filterek powiedzmy 200 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.