Skocz do zawartości

galant77

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.0 benzyna +LPG klima 1997r.

Osiągnięcia galant77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. galant77

    Problem z ksenonem

    U mnie rok wytrzymały zanim zaczęły zmieniać kolor na różowy. Za taką cenę to nie ma tragedii.
  2. Aha :shock: Szczerze to nie wiedziałem że coś takiego jest :oops: Dzieki :cool2:
  3. Witam. Rano pękł mi wąż wodny przy króćcu wychodzącym z silnika (nr 14 na rysunku). Zamierzam go obciąć i naciągnąć a docelowo zastąpić go innym o takim samym przekroju bo chyba jest sparciały. Ale moje tytanie brzmi do czego służy ten przewód? :roll: :, jakie ma zadanie bo jest dużo cieńszy niż inne. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=11_1555&hg=11&fg=35
  4. galant77

    amorki przód do e39 520i

    Od roku na bilsteinach jeżdżę i jak na razie wszystko w porządku :lol: cena ok. 300 zł/szt.
  5. Ja założyłem stożek tylko dla poprawy szczelności układu dolotowego bo stara obudowa filtra pozostawiała wiele do życzenia pod względem szczelności.
  6. A mnie w warsztacie powiedzieli, że "przy wymianie jeża też musieli się sporo namęczyć" :lol: - rozbawili mnie :lol: Główna naprawa to była wymiana chłodnicy a jeża zostawiłem im do wymiany tak przy okazji.
  7. witam ponownie. Finał jest taki, że wymieniłem chłodnice i znikł problem, który trapił od roku auto :lol: i przez który przysmażyłem uszczelkę :( Kupiłem zamiennik firmy SRL cena przystępna bo w http://www.4cars.pl kosztowała ok. 240 zł. Jedyny minus to dokładność wykonania miejsca w który wkręca się korek tzn. niewielka pozostałość nieobciętego tworzywa po wyjęciu z formy wtryskowej tworzącego nierówność i niedokładność przylegania uszczelki korka. Ale ostry nożyk załatwił sprawę. W końcu układ sprawny i szczelny :P Pozdrawiam :D
  8. galant77

    gasnąca lampa - xenonowa

    Niedawno kupiłem 2 szt. żarników "made in China" z czego tylko 1 szt. była dobra. Drugi zapalał się na ułamek sekundy i gasł, na stałe zapalał dopiero po kilku włączeniach. Założyłem więc stary żarnik i hula do tej pory. Taka więc jest chińska jakość - nowe a do du..y :lol:
  9. 2 lata temu zakupiłem z włożoną już instalką II gen. i blosem i do tej pory jeżdżę bez problemów. Podczas zakupu nie było problemów z gazem i w dalszej eksploatacji też. Trochę falował i gasł kiedyś na wolnych ale parownik się kończył i to była przyczyna. W kolektorze mam zamontowane 2 klapki. Sekwencja napewno jest lepsza ale równie ważne jest wykonanie. Dziwne trochę, że gość jeździ na benzynie :? skoro regulacja kosztuje ok. 30 zł, a regeneracja parownika + filterek powiedzmy 200 zł.
  10. Podczas odpowietrzania na wolnych obrotach jest minimalny strumień przelewowy jest, przy zwiększonych obrotach też ładnie sika tak że pompa powinna być ok. Parownik też powinien być dobry bo specjalnie z tego powodu dla pewności wymieniłem go na nowy "Lovato". Chyba faktycznie przyczyna leży w tym wycieku, tylko dziwi mnie to, że nie są to jakieś duże ilości wyciekającego płynu. Dobra, do sprawdzenia to z czego cieknie zbiorniczek czy chłodnica i wymiana a później zobaczymy. Jestem trochę spokojniejszy :) bo każdy mechanik od razu o głowicy mówi :evil: . Dzięki za podpowiedzi :cool2:
  11. Witam. Problem wygląda następująco: przy odpowietrzeniu silnika i rozgrzaniu podczas odpowietrzania wszystko jest ok i można śmigać, węże nie są mocno twarde ciśnienie jest ok. Również po postoju np. 2 godzinnym gdy trochę przestygnie też jest ok. nagrzewa się właściwie, właściwe ciśnienie w układzie. Ale jak wystygnie całkowicie np. odpalam go na drugi dzień rano (węże miękkie) to niby jest ok - zagrzewa się do właściwej temperatury ale węże są bardzo twarde i poziom płynu podnosi się za bardzo :evil: Co za tym idzie zaczynają się się cyrki z przełączaniem gaz/benzyna. Do tego jak jest zwiększone ciśnienie zaczyna przeciekać zbiorniczek zintegrowany z chłodnicą... Głównie zastanawia mnie to, że gdy nawet na gorącym silniku upuszczę ciśnienie (powietrze) zaworem przy termostacie to jest wszystko w porządku dopóki nie wystygnie całkowicie. Nie ma masła na korku, płyn czysty, termostat + obudowa wymienione 4 mies. temu, innych wycieków brak. Nie wiem co jest z tą pompką przy elektrozaworach bo przy wyłączonym silniku, włączonym zapłonie i zagrzanym silniku raz chodzi a raz nie. U mnie bez uruchomienia silnika nie ma obiegu dlatego nie wiem o co biega z odpowietrzaniem ma zimnym. Może macie jakieś sugestie?
  12. galant77

    Czy to łożysko?

    Wiosną miałem podobny problem, huczenie typowe dla kończącego się łożyska :( . W poprzednich autach kilka razy wymieniałem łożyska więc nie miałem wątpliwości w czym problem. Miałem już zamawiać części ale po wymianie opon na letnie huczenie ustało jak ręką odjął. Przyczyna tkwiła w oponach na co nigdy bym nie wpadł :shock:
  13. Niestety ostatnio pokrzywiły mi się tarcze (wymienione 10 m-cy + wraz z klockami). Klocki tomexy były OK ale tarcze przyznam, że miałem kiepskie bo kupiłem wtedy najtańsze :oops: . Teraz mam zestaw: tarcze Jurid (ok. 260,00 zł) i klocki Textar (ok. 130,00 zł) - mam wrażenie że lepiej hamuje ale to subiektywne odczucie bo przy jeździe na krzywych tarczach to wiadomo jak jest. Liczę, że na tym pośmigam dłużej :lol:
  14. Po 9 miesiącach mogę stwierdzić, że TOMEX-y się spoko trzymają, nie starły się ani nie piszczą.
  15. Raczej (na szczęście) to nie powinien być vanos bo w całym zakresie obrotów odczuwam spadek mocy po włączeniu klimy. Myślę że chyba za bardzo "wczułem" się w auto bo czuje również kiedy załącza się wisco i to nie po hałasie. Pewnie racja też że przy tym najmniejszym silniku wszelkie spadki mocy są najwyraźniej odczuwalne :( Pozdrawiam, a w upalne dni życzę przyjemnego chłodu w aucie :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.