Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nazywa się to tak:

S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

 

..i kosztuje prawie 2000zł :), jest mało odporna na kamienie i szybko się 'piaskuje'. Już jedną wymieniłem, a niedługo będę 2x wymieniał bo mam odprysk, ale czekam na rozwój sytuacji :). Dobrze jest mieć ubezpieczenie szyb, polecam każdemu :cool2:

 

Pzdr.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

moja ma przebiegu 66 tys i jeden malutki odprysk ;)

Poza tym, jak wjeżdżam do garażu to pilot muszę mieć skierowany tuż pod lusterkiem, tam gdzie kawałek szyby jest normalny bo inaczej nie chce się brama otwierać - znaczy się coś to daje :)

Opublikowano
moja ma przebiegu 66 tys i jeden malutki odprysk ;)

Poza tym, jak wjeżdżam do garażu to pilot muszę mieć skierowany tuż pod lusterkiem, tam gdzie kawałek szyby jest normalny bo inaczej nie chce się brama otwierać - znaczy się coś to daje :)

 

No fakt z tym pilotem mam tak samo :), ale chyba wymienię baterię bo ona swoją drogą też już kuca :)

 

Pzdr.

Opublikowano

Ide o zaklad, ze kawalek naklejki odbijajacej promienie IR naklejony na rejestracje bedzie tanszy od tej szyby. Pytanie czy tez zadziala. :lol:

Jesli chodzi o jej normalne zastosowanie to napewno fajna rzecz.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Opublikowano

ja za jakiś czas będę sobie wymieniał swoją szybę i zamontuje właśnie tego typu (solaryczną) super sprawa

w serwisie jest pewnie b.droga ale ja sobie ja załatwię dużo taniej myślę że zmieszczę się w 1200 zł z wymianą (tylko będzie bez znaczka BMW ale Pilkington czyli fabryczny producent)

Opublikowano

to moze ja tez ;)

 

obowiazkowe dla mnie:

xenon, multifunkcja, pdc, skladana kanapa i automatyczna klima (uchwyty na napoje powinny byc standardem ale od biedy da sie bez nich przezyc ;) )

 

a teraz z dodatkow:

+ wejscie USB - dla mnie bardzo niedoceniana (sam zupelnie o tym nie myslalem poki nie okazalo sie ze mam to w samochodzie ktory kupilem) a swietna opcja - podpinasz pendrive z mp3 i masz olbrzymie ilosci muzyki sterowanej z kierownicy (nie jak przy aux-in) ktora mozesz swobodnie dodawac bez wypalania plyt - moj samochod jeszcze nie widzial plyty audio ;)

+ skrzynia automat - tylko takiej szukalem do tego silnika

+ sciemniane, skladane lusterka - nikt nie oslepia

+ sportowe fotele - wygodne a zarazem bardzo dobrze trzymaja na boki, podgrzewanie mimo ze rzadko to jednak sie przydaje (plec piekna szczegolnie lubi ;) )

+ tempomat - w brew pozorom czesto uzywam - szczegolnie w miejscach gdzie wiem ze moze mnie spotkac kontrola predkosci ;)

+ podswietlenie klamek na zewnatrz samochodu - i fajnie wyglada i w ciemnych miejscach ratuje przed 'wdepnieciem'

+ bluetooth - wygodny gdy jezdzi sie samemu chociaz juz slyszalem ze slabiej mnie slychac jak przez niego rozmawiam

+ kierownica M - fajnie lezy w rekach - zwykla odpada

+ ciemny sufit - bardzo fajnie zmienia wyglad (atmosfere ;) ) wnetrza samochodu - jedna z opcji bez ktorych moglbys przezyc ale jak masz to bardzo cieszy ;)

 

+/- navi pro - nie wyobrazam sobie auta bez idrive (maly ekran tez nie do konca sie sprawdza) ale sama navi ma slabe pokrycie np. numerow a w mniejszych miejscowosciach takze ulic, wyswietlanie tez mogloby byc lepsze - po lifcie ladniejsza i wygodniejsza w obsludze

+/- szyber dach - jakos lepiej mi wyglada z nim auto i czasem mozna popatrzec na gwiazdy ;) ale przezylbym bez niego

+/- hifi - podstawa zupelnie niewystarczajaca, tu troche lepiej ale pewnie dopiero logic7 bylby optymalny ;)

+/- zawieszenie M - ciezko mi porownac prowadzenie do nie M. opony mam runflat wiec troche daje sie odczuc na nierownosciach. fajnie obniza samochod - nie trzeba bac sie kraweznikow a przy tym nie stoi na szczudlach ;) sam bym nie zamienil na zwykle ale kto co lubi.

 

- czujnik deszczu - dziala zupelnie losowo... szkoda ze nie zostawili recznych ustawien... szukalem juz jakiegos rozwiazania i prawdopodobnie sprobuje go zainicjalizowac inpa - moze pomoze...

- sterowanie glosem - tu juz chyba wszystko zostalo powiedziane - nigdy nie wiesz co wylosujesz :lol:

Opublikowano

+ kierownica M - fajnie lezy w rekach - zwykla odpada

też o tym zapomniałem :mad2: , kiera M nawet w najmniejszym motorze to dla mnie to co BMW powinno mieć w standardzie...

 

minus:

jak jesteśmy przy kierach, próbnie jeździłem "spłaszczoną" (tą bez bezndziejnych, choinkowych lampek...) z pakietu performance, super się trzyma (alcantara), żółty pasek ukazujący środek, ładnie wygląda ale przy szybkich puszczeniach koła przy odbiciu, to jak trzymasz dłonie tak jak powinnieneś czyli ~mm nad wieńcem to spłaszczenie wali po łapach tak jak nauczyciel swoich uczniów w średniowieczu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

ja na tej szybie solarnej az tak duzo odpryskow nie mam, a 200tys juz beta ma nakulane, przynajmniej nie donioslem takiego wrazenia zeby bardziej sie niszyla niz normalna :)

pilot od garazu tez dziala bez problemu :)

a jesli chodzi o fotoradary, to moze fakt ze wtedy jakos swiatlo padalo inaczej i wyszlo na bialo

jednak w moim przypadku tym autem mialem 4 foty zrobione, z tego 3 przyszly i bylo wiadac mnie jak na dloni a raz nieprzyszla, ale to moze przez to ze wycieraczki ustawilem sobie tak ze zakrywaja mi lekko naklejke na szybie a moze z tablicy nie odczytali (choc fakt ze ta jedna fota byla robiona za dnia i to ona nie przyszla) wiec moze byc tak ze przy blysku w nocy wychodza zdjecia, a w dzien nie :)

ale jednak w to watpie, bo bylby pewnie zakaz montowania takich szyb :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jeździłem ostanio nowym X3.

Jednak jedna z ciekawczych rzeczy to jednak Active steering. Bez tego to trzeba jakoś dużo kręcić.

I manetki przy kierownicy umozliwiające zmianę biegów bez ruszania gałki zmiany biegów.

 

A za 5 miesięcy rozkładany dach to najlepszy bajer. :D

Opublikowano

 

A za 5 miesięcy rozkładany dach to najlepszy bajer. :D

 

Strasznie mi się podoba E93, niestety nie trafiło się nic dobrze utrzymanego. Powiedz mi jedną rzecz, bo wszyscy z którymi gadam narzekają że ten dach skrzypi itp. na dziurach, a ja jestem uczulony na jakiekolwiek stukania czy pukania, czy rzeczywiście tak jest że dochodzą jakieś odgłosy od dachu?

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Czasami jak wjedziesz w duże dziury to delikatnie poskrzypi. Powiem tak. Myslałem, że będzie gorzej, słuchając opowieści innych. Na szczeście przed zakupem dorwalem testówkę u dealera i stwierdziłem, że warto brać E93.

Ale chociaż tu nie skrzypią uszczelki w drzwiach jak w E90/E91. Tam to wścieklicy mozna było dostać.

Opublikowano
Mnie tam nie skrzypią uszczelki w drzwiach w E91 i dach mi też nie skrzypi :mrgreen:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Jeździłem ostanio nowym X3.

Jednak jedna z ciekawczych rzeczy to jednak Active steering. Bez tego to trzeba jakoś dużo kręcić.

I manetki przy kierownicy umozliwiające zmianę biegów bez ruszania gałki zmiany biegów.

 

....

tak ale zeby mieć AS to musisz dokupić (inaczej nie sprzedadzą Ci AS):

1) performance control,

2) sportowe zawieszenie

ja bym chciał mieć w X3 AS :cool2: ale bez tych dodaktów...

 

manetki bardzo OK ale NIE występują z kierą M tylko z sportową/wielofunkcyjną i z przymusowym tempomatem...suv, dla mnie mieszczucha jest to auto dla kobiety, która jeździ głównie po mieście - po co jej przymusowy tempomat :mad2: :mad2:

 

i tu jest "minus" dla całej firmy BMW:

- w klasie premium Ty decydujesz co chcesz mieć a nie, że BMW narzuca Co musisz dodaktowo kupić aby mieć to co wybrałeś...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

AO czy ja dobrze zrozumiałem, nie ma kierownicy M z manetkami? Sportowa wielofunkcyjna kierownica to jest taka zwykła 3 ramienna? Ile w ogóle rodzai kierownic jest?

Mój kumpel też ma 335i w automacie, ma super kierownice M (ja niestety nie) ale właśnie bez łopatek... :shock: Myśleliśmy, że jak ktoś doposażał auto nie chciał ich po prostu :)

Opublikowano
AO czy ja dobrze zrozumiałem, nie ma kierownicy M z manetkami? Sportowa wielofunkcyjna kierownica to jest taka zwykła 3 ramienna? Ile w ogóle rodzai kierownic jest?

Mój kumpel też ma 335i w automacie, ma super kierownice M (ja niestety nie) ale właśnie bez łopatek... :shock: Myśleliśmy, że jak ktoś doposażał auto nie chciał ich po prostu :)

 

ja źle/nie zrozumiale napisałem, to co napisałem dotyczyło nowego X3....odpowiedziałem na post Rufio, który pisał o jeździe nowym X3, czyli dla nowego X3:

....tak ale zeby mieć AS to musisz dokupić (inaczej nie sprzedadzą Ci AS):

1) performance control,

2) sportowe zawieszenie

ja bym chciał mieć w X3 AS :cool2: ale bez tych dodaktów...

 

manetki bardzo OK ale NIE występują z kierą M tylko z sportową/wielofunkcyjną i z przymusowym tempomatem...suv, dla mnie mieszczucha jest to auto dla kobiety, która jeździ głównie po mieście - po co jej przymusowy tempomat :mad2: :mad2:

...

a u nas czyli w E9x możesz mieć łopatki + kierownicę M :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ta kierownica z linku pochodzi od modelu M3 e90/e92/e93

W porównaniu z moją która jest typu M z łopatkami różnice są takie:

- inne łopatki u mnie bardziej zaokrąglane

- brak wytłoczenia prostopadłego do znaczka M

- inne przycisk po prawej stronie gdzie tutaj jest przycisk dla wersji tylko M3

Opublikowano
Ta kierownica z linku pochodzi od modelu M3 e90/e92/e93

W porównaniu z moją która jest typu M z łopatkami różnice są takie:

- inne łopatki u mnie bardziej zaokrąglane

- brak wytłoczenia prostopadłego do znaczka M

- inne przycisk po prawej stronie gdzie tutaj jest przycisk dla wersji tylko M3

 

no i chyba nie masz 3 kolorowej nici, zarezerwowanej tylko dla M3....

ja przynajmniej nie mam takiej nici :cry2: :cry2: :cry2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano
A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

no ledowo :cool2: powiedz czy jak dajesz zapłon to ledy "mrugają" przez jakiś czas (~1s) czy jest ciemno? widziałem coś takiego w wersjach nie ori...tak jakby były przebicia od sygnału sterującego wysyłanego w momencie włączenia zapłonu....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
A z bajerow to dokupilem sobie ledy do podswietlenia tablicy rej. ,ledy do wstecznego i ledy do swiatel przeciwmgielnych na ktore czekam. No i wczesniej markery do ringow :D mam tez podswietlane klamki.

Tak ogolnie na ledowo :D

Mam nadzieje ze nie przesadzilem i nie zrobilem choinki

no ledowo :cool2: powiedz czy jak dajesz zapłon to ledy "mrugają" przez jakiś czas (~1s) czy jest ciemno? widziałem coś takiego w wersjach nie ori...tak jakby były przebicia od sygnału sterującego wysyłanego w momencie włączenia zapłonu....pozdr.

 

Mam E91 na ksenonie, zamieniłem jak mi padła ta zwykła żółta żaróweczka do podświetlenia ringów na markery z allegro. Faktycznie czasami przy odpalaniu i wyłączonych światłach jest coś takiego - mrugną, jakby dostały na sekundę prąd. Nie wiem o co w tym biega.

Opublikowano

Tak, mam tak. Wyglada to jak stroboskop :duh:

Troche mnie to drazni, ale po wlaczeniu swiatel swieci normalnie i mam to tylko przy pierwszym odpaleniu samochody.

Nie wiem ocb? moze markery lipne?

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.