Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zmienilem letnie 18" na zimowe 15" i po przejechaniu 100-200 metrow w jednym kole zaczelo cos stukac rytmicznie miarowo cos jak kapec ale kapcia niema i nie zawsze stuka powili jade nie stuka badz nie slysze szybciej to juz stuka skrecam w prawo lewo nie stuka niemam pojecia co jest wiecie cos ktos moze ?? :mad2:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
To cos mi sie mocniej stukocze niz cos w oponie te obciazniki tez by tak mocno chyba nie tlukly dodam ze alusy na alusy zmienialem

Sprawdź czy Ci się śruby mocujące w kole nie poluzowały. Miałem tak z przodu - po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło mi coś miarowo metalicznie stukac. Sprawdziłem i okazało się, że to właśnie śruby były niedociągnięte - dokręciłem i wszystko znów było ok.

Ewentualnie sprawdź, czy przy wymianie kół gdzieś nie podgiąłeś tej metalowej osłony tarczy - jak się przygnie to potem ociera, dzwoni itp, itd.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie nie tego wina.

A czy śruby nie są przypadkiem za długie?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

temat do zamkniecia

 

oczywiscie na 5 srob zadna nie trzymala do konca a dwie palcami mozna bylo ruszac

jak wpadlem na "Warsztat" to latali po scianach

to ze przy ponownym dokrecaniu ukrecili srube pomine robbili od 10 do 17:30 moje w qr wienie siega zenitu

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dziwne że nie sprawdziłeś tego od razu.W warsztacie w którym wymieniam/naprawiam gumy zawsze spisują przebieg w momencie wjazdu i wyjazdu,a na zleceniu którym się podpisuję pisze"ponowne sprawdzenie dokręcenia kół po ok. 100 km".Ponieważ śruby jednak potrafią się luzowac,chociaż w BMW na ori felach nie mniałem nigdy takiego przypadku,ale zgubiłem kiedyś w ciężarówce oba bliżniaki na tylnej osi.Co innego jak niedokręcili wogóle piszesz,że po 100-200m,więcej bym tam nie pojechał bo coś takiego możesz mi wieżyc grozi śmiercią.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Z drugiej strony - dobrze że to "tylko" to (choc nieco niebezpieczne dla życia) a nie jakaś poważniejsza usterka mechaniczna, która pewnie zaraz by wyciągnęła trochę kapusty z kieszeni :mrgreen:

Pzdr.

Opublikowano
To cos mi sie mocniej stukocze niz cos w oponie te obciazniki tez by tak mocno chyba nie tlukly dodam ze alusy na alusy zmienialem

Sprawdź czy Ci się śruby mocujące w kole nie poluzowały. Miałem tak z przodu - po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło mi coś miarowo metalicznie stukac. Sprawdziłem i okazało się, że to właśnie śruby były niedociągnięte - dokręciłem i wszystko znów było ok.

Ewentualnie sprawdź, czy przy wymianie kół gdzieś nie podgiąłeś tej metalowej osłony tarczy - jak się przygnie to potem ociera, dzwoni itp, itd.

Pzdr.

ale to jednak TY miales racje dobrze ze sie nic nie stalo a ja z warsztatu po przekladce kol do szkoly po dziecko i dodomu strach pomyslec co by sie moglo stac :mad2:

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.