Skocz do zawartości

320d - Podręcznik świeżego kupca.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak zgadzam się, natomiast wymieniona przednia szyba, koślawo spasowana maska, obudowa filtru powietrza z innym vinem, inne numery na prawym i lewym reflektorze szpachla na dachu oraz widoczne objawy majstrowania przy airbagu dla mnie osobiście auto lekko dyskwalifikują :)

haha dziwne rzeczy piszesz ! obudowa filtra może pęknąć od wszystkiego , reflektory ostatnio zmieniłem oba tylko kupowałem pojedyńczo na oryginalny xenon szkła jak nowe , i co pewnie lipa bo wymienione i mają inne numery :lol: ????? na szczęście trzymam stare na takich gości jak TY ! mam nowych części na dobre ponad 8 tyś zł jak zmienię sprzęgło to wyjdzie ponad 10 tyś !!! więc może kupisz ode mnie autko końcówka 98 roku ! tylko ja chcę za nie 30 tyś! :8)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Panowie:

Proponuje założć osobny wątek - "nasmiewki z Bummmera" tak bedziecie mogli pisac ze kazde auto jest rozbite, malowane złożone z 5ciu innych i ma popękane wszystkie elementy plastikowe od normalego używania. Dodatkowo bedzie mozna w nim handlowac swoimi gratami.

Coś te Wasze Beemki sie sypią...

 

czy ja komus nakazuje tu pisac, prosze o konkrety lub NIE ZAŚMIECANIE mojego watku.

 

et_cb199 poczytalem o macie i faktycznie wygląda to na typową usterkę układu, o które właśnie prosiłem dziękuję.

Gdybym wczoraj znalazł lutowane diody i kondensatory na macie od air baga to by mnie to troszke zniechecilo,

teraz wiem ze muszę poprostu dopytać się kto robił tę modyfikację i ew sprawdzić czy z poduszką jest wszystko ok.

Już updatuję moją listę!

Opublikowano

ale ja Ci napisałem konkretnie !!!!! i to wcale nie jest naśmiewanie , tylko masz bardzo wysokie wymagania , żadnego doświadczenia własnego z e46 , i podejrzewam że ograniczony budżet i najlepiej jak ktoś auto oddałby Ci za 20 tyś albo nie za 15 tyś bo po tyle chodzą na allegro .....

i właśnie dlatego są docinki w Twoim kierunku ....

a co do psucia się naszych aut , psiałem już niejednokrotnie że nigdy żadna usterka nie unieruchomiła mi auta , wydałem dużo ale mnie niektóre rzeczy drażnią innym nie przeszkadzają ..... trzymam wszystkie stare części które wymieniłem ... ostatnio był u mnie jeden kolega z forum ( pozdrawiam kolegę WRONA ) po części i moja 136 KM lepiej jeździ niż jego 150 KM ....

wejdź na mobile.de i sprawdź ile tam kosztują zadbane e46 , zdziwisz się mocno , dlaczego Polacy swoje sprzedają tak tanio!!???

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dlaczego Polacy swoje sprzedają tak tanio!!???

 

Bo na allegro takie ceny:D:D:D

 

p.s. Swoją drogą do tego co pisze TC, ja na swoje auto wydałem około 5tys, i także nigdy nic mi unieruchomiło auta. Popieram zdanie nielicznych z tego forum : "Nie żałuję żadnej złotówki włożonej w moje e46"

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taaa, jak bym widział siebie przed kupnem E46. :mrgreen: Obawiam się, że bardzo bardzo szybko zweryfikujesz swoje poglądy i 'liste'. W zakresie blacharsko-lakierniczym niektóre obecnie sprzedawane salonowe BMW by nie przeszły tej listy, nawet ostatnio na Dniach BMW na X6 było widać na nadkolach 'grysik' pod lakierem. Chyba nie były bite. :shock: Odnośnie szukania używki, jak pooglądasz kilka/naście sztuk E46 i zmęczony szukaniem w końcu drogą prób i błędów uznasz, że to wreszcie TO auto, pamiętaj że nigdy nie będzie to zbiór skończony. Zawsze kolejne może być lepsze. :wink: Tyle, że 'idealnej' używki można szukać w nieskończoność.

 

Odnośnie niektórych punktów:

 

-jak chcesz weryfikować 'oryginalność' śrub? Masz jakiś wzornik? Samych rodzajów kołków w BMW są setki różnych.

-VIN na obudowie filtra powietrza? hmm, gdzie i kiedy, aż sprawdze u siebie

-numery na lampach? kloszach? gdzie w którym miejscu, przecież szkła to część wymienna, przynajmniej w autach 'przed liftem' - nie są klejone

-WSZYSTKIE naklejki jakie są gdziekolwiek naklejone w BMW można kupić w ASO, włącznie z tą kodową na nadkolu i od xenonów, możne je obejrzeć w ETK

-nity na absorberach zderzaków to zwykłe nity 'do zrywania' po 0.20gr/szt

 

Co możesz sprawdzić, daty na plastikach jak ktoś wspominał wcześniej o ile pozwoli właściciel bo większośc ma te znaczniki od środka/spodu więc z zewnątrz za bardzo nie widać.

Ogolnie powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniach, z każdym obejrzanym autem będziesz mądrzejszy ;)

Opublikowano

Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

Wydaje mi się, że tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy, żeby mieć potem pole manewru przy ustalaniu ceny końcowej i wiedzieć co się kupuje. Wkur**a to, że byle druciarze próbują naciągnąć biednego, nieznającego się na konkretnym modelu kupca. Może jak do takiego handlarzyny podjedzie kilku obeznanym w temacie gości to przynajmniej zaczną grać w otwarte karty.

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

Opublikowano
Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

... tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy...

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

 

Cieszę się, że choć jedna osoba mnie rozumie :)

Opublikowano
Ja myślę Panowie, że źle zinterpretowaliście temat Bummmera.

 

Wydaje mi się, że tutaj chodzi o to, żeby podejść do kupna jak najbardziej profesjonalnie i wiedzieć co w trawie piszczy, żeby mieć potem pole manewru przy ustalaniu ceny końcowej i wiedzieć co się kupuje. Wkur**a to, że byle druciarze próbują naciągnąć biednego, nieznającego się na konkretnym modelu kupca. Może jak do takiego handlarzyny podjedzie kilku obeznanym w temacie gości to przynajmniej zaczną grać w otwarte karty.

 

Ja bynajmniej nie podchodzę do tego tematu jak do listy życzeń. Peace.

sposób na to jest prosty : NIE KUPOWAĆ OD HANDLARZA , szukać osoby prywatnej ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ok ale kupując samochód od osoby bądź podmiotu która zajmuję się tym na co dzień lub osoby która sprzedaje kilka lub kilkanaście samochodów w roku z jakimś zyskiem , sprzedając drożej które kupili taniej , nie możemy oczekiwać że auto będzie w stanie bardzo dobrym , ponieważ nikt takiego auta nie sprzedaje tanio !!! A taki handlarz wystawiając daną cenę musi na tym zarobić czyli co.... kupił auto za 20 tyś a sprzedaje za 25 tyś ! wiecie co ja jestem chyba zwolennikiem kupna auta taniej , ALE z pozostawieniem sobie kwoty powiedzmy 5 tyś aby zrobić coś przy aucie i mieć pewność ... bo takie uwagi jak kolegi który założył wątek możemy mieć do auta które kupujemy za kwotę dużo większą niż średnia cena danego auta !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dobry pomysł zebrać do kupy rzeczy do sprawdzenia przy kupnie, wiadomo, że wszystkich się nie sprawdzi bo by to zajęło kilka godzin i niektóre to przesada ale jeśli ktoś sprawdzi chociaż jedną więcej rzecz dzięki tym informacjom to temat ma sens :)
Opublikowano
Z drugiej strony... Ja kupując swoje e46 320d 136KM w kwietniu 2008r mało do furii nie doprowadziłem poprzedniego właściciela, ale o dziwo do tej pory tylko rzeczy eksploatacyjne wymieniam i auto razy zostało unieruchomione jak mi akumulator ori padł. Wiadomo rzeczy typu mata/napinacze, zawieszenie robiłem, ale to w każdym aucie wychodzi. Prawie 60tys już zrobione - więc może warto być czasem upierdliwym kupującym...
Opublikowano

Ja swojego kupowałem 3 godziny i zdjąłem nawet osłony plastikowe z silnika :)

Samochód to nie trampki z reala. Jak komuś szkoda czasu i nie szanuje moich ciężko uciułanych monet to niech się buja.

 

To jest mój pierwszy diesel i pierwsze e46 i trochę żałuję, że wcześniej nie wiedziałem o problemach z jeżem, matą pasażera i innymi pierdółkami bo mógłbym urwać jeszcze parę złoty.

Opublikowano

problemy z jeżem??

o jakich pierdółkach piszesz, też chcę urwać z ceny :mrgreen:

 

Widzę, że jednak wychodzą ciekawe zagadnienia - o to mi chodziło :)

Opublikowano
No no faktycznie profesjonalne podejście.Zycie ci kolego abyś znalazł swoje wymarzone BMW ale z tego opisu to zalecałbym od razu udać się do Salonu BMW z większą gotówką.Ja aktualnie posiadam autko bardzo zadbane przyjacielu (jest oryginał)dodałem tylko ksenon.No i wiem też co tam wymieniłem sobie w autku i powiem ci że troszkę już wydałem.I wiem też ile bym wołał.I z góry muszę cie uprzedzić że nie będzie to jakaś kosmiczna cena tylko realna.A kupiec który przyjdzie nawet z kolegami znawcami i zacznie się targować to usłyszy jedynie co to do widzenia niech Pan szuka gdzie indziej.Bo na prawdę możesz trafić na śliczne autko które padnie po miesiącu ----TURBINA,POMPA WTRYSKOWA, i to już w zasadzie wystarczy żeby potencjalnego klienta rzucić na kolanka.Oczywiście nie ma tu żadnej reguły i w najmniejszym stopniu nie chce i nie mam zamiaru nikogo odstraszać od kupna swojego pierwszego BMW.Ale opis kupna nijak się ma do aut które już są na Polskim rynku i poruszają się po naszych drogach. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.