Skocz do zawartości

Bummmer

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jak kupię, to powiem

Osiągnięcia Bummmer

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. problem polega na tym, że od dołu (od strony podsufitki) nie ma dostępu do śruby mocującej, a do triflexa musisz i tak swoje kable podać. Na belce wspornikowej (wzmocnienie dla zawiasów klapy bagażnika) jest jakieś plastikowe pudełko a'la wzmacniacz antenowy, bałem się zbyt mocno go atakować ale podejrzewam, że być może po jego usunięciu będzie dostęp do mocowania anteny. To wszystko jednak gdybanie... Jak będziesz wymieniać i Ci się uda poproszę o fotki :)
  2. zgadzam się, tak też napisałem ;) Niestety nie mam nadal pojęcia jak ją zdemontować
  3. Witam kupilem sobie antenkę sirio triflex i chciałem ją zamontować w miejsce patyka od fabrycznej anteny do gsm w moim touringu e46. Pół dnia rozkręcałem podsufitkę i po całej robocie okazało się, że pod punktem montażu anteny na dachu jest zaspawany profil wzmacniający dach i utrzymujący zawiasy tylnej klapy. Coś mi się nie chce wierzyć, że demontaż/wymiana anteny jest niemożliwy. Mieliście już kiedyś doczynienia z taką operacją? Jak zdjąć antenę na dachu?
  4. Dzięki za tak liczne odpowiedzi Tak ja też staram się 2 tys nie przekraczac, ale muli mocniej na zimnym silniku niż na rozgrzanym. Egr wyczyściłem przy okazji majstrowania przy klapkach kolektora. Pytanie dodatkowe które to są te wężyki i gdzie znajdują się zawory o których wspomniałeś Czy można jakoś sprytnie sprawdzić stan koła poza oględzinami naocznymi?
  5. Witam od niedawna jestem posiadaczem E46 Touring 320d. Generalnie uważam, że to super autko. Mam jednak kilka pytań do właścicieli z większym stażem. Po lekturze kilku wątków na forum postanowiłem zrobić przegląd typowych elementów. Na wszelki wypadek po zakupie rozebrałem kolektor ssący i wyciągnąłem klapki. Wg mnie klapki urywają się poprzez zabrudzenia kolektora. Gdy nalotu jest dużo, klapki napierają na krawędziach na ten brud. Gdy opór jest zbyt duży klapki się ścierają lub w skrajnym przypadku urywają. W moim przypadku dwie były dobre jak nowe jedna miala lekki ledwo wyczuwalny luz, a jedna ciut większy. Tak czy siak wywaliłem wszystkie przy okazji wymieniając wszystkie 4 świece żarowe. Czy coś jeszcze powinienem sprawdzić (oczywiście nie mówię o olejach i filtrach), by ustrzec się większych awarii? Kolejne pytania do użytkowników - na zimnym silniku po nocy na mrozie samochód nie ma mocy. Wiem, że zimne diesle należy delikatnie traktować i zastanawia mnie czy to przypadkiem nie jest jakieś zabezpieczenie turbiny? Słychać wtedy głośniejszy jej świst, ale wydaje mi się(na podstawie reakcji na pedał gazu), że nie pracuje. Lub wręcz przeciwnie właśnie coś się psuje. Dodam, że gdy wskazówka temp wyjdzie z niebieskiego pola, samochód już lepiej jedzie. Gdy osiągnie nominalny zakres temp jest wszystko ok. Czy powinienem coś sprawdzić? Czy to normalna reakcja? -Czy powinny palić się jakieś kontrolki informujące o włączonych światłach mijania? -Czy są jakieś sprytne kombinacje przycisków włączających informację o nie zapiętych pasach bezpieczeństwa? Mam wrażenie, że poprzedni właściciel wyłączył tę kontrolkę. Czy ew INPA da rade to odpalić? Jeśli tak to gdzie powinienem szukać? -Czasem mam problemy z domknięciem klapy bagażnika. Muszę mocno walnąc by się zamknęła. Czasem mam wrażenie, że jakiś mechanizm stara się domknąć klapę za pomocą siłowników, ale mu się nie udaje. Czy to możliwe? Montowano jakieś ustrojstwo wspomagające domknięcie tylnej klapy? -Przy otwieraniu bagażnika z kluczyka otwiera mi się tylko zamek od szyby tylnej, czy montowano siłowniki które podnosiły ją do góry? Czy można przeprogramować by na przycisk otwierała się cała klapa, może da się nawet ją unosić siłownikami? Będę wdzięczny za podzieleniem się Waszymi doświadczeniami. Pozdrawiam
  6. Dzięki wielkie, mam jeszcze jedną prośbę dziś jadę oglądać taki nr VIN WBAAP71010PJ52591 Dało by radę rozszyfrować kolejny numerek? Dziękuję, pozdrawiam
  7. Aktywnie poszukuję auta. Proszę o pomoc w rozkodowaniu VIN'ów WBAAP71080PJ58498 WBAEL71050PR33675 dziękuję PS za pomocą czego mógłbym samodzielnie rozkodować numer VIN? (nie musiałbym nikogo męczyć o pomoc) strony które znalazłem w googlach podaja tylko podstawowe dane, może jest jakaś aplikacja? jak ją można zdobyć?
  8. problemy z jeżem?? o jakich pierdółkach piszesz, też chcę urwać z ceny :mrgreen: Widzę, że jednak wychodzą ciekawe zagadnienia - o to mi chodziło :)
  9. Cieszę się, że choć jedna osoba mnie rozumie :)
  10. Panowie: Proponuje założć osobny wątek - "nasmiewki z Bummmera" tak bedziecie mogli pisac ze kazde auto jest rozbite, malowane złożone z 5ciu innych i ma popękane wszystkie elementy plastikowe od normalego używania. Dodatkowo bedzie mozna w nim handlowac swoimi gratami. Coś te Wasze Beemki sie sypią... czy ja komus nakazuje tu pisac, prosze o konkrety lub NIE ZAŚMIECANIE mojego watku. et_cb199 poczytalem o macie i faktycznie wygląda to na typową usterkę układu, o które właśnie prosiłem dziękuję. Gdybym wczoraj znalazł lutowane diody i kondensatory na macie od air baga to by mnie to troszke zniechecilo, teraz wiem ze muszę poprostu dopytać się kto robił tę modyfikację i ew sprawdzić czy z poduszką jest wszystko ok. Już updatuję moją listę!
  11. tak zgadzam się, natomiast wymieniona przednia szyba, koślawo spasowana maska, obudowa filtru powietrza z innym vinem, inne numery na prawym i lewym reflektorze szpachla na dachu oraz widoczne objawy majstrowania przy airbagu dla mnie osobiście auto lekko dyskwalifikują :)
  12. Poprzez stan tuleii chodzi Ci o ew jej luzy? Co wywołuje jej zużycie? Co do mostu faktycznie wygląda to nieciekawie... :/ Dzięki fornal! dodałem Twoje uwagi do listy Kolego kwiatus19 w dzisiejszych czasach to sprzedajacy musi sie bujać ze sprzedażą a nie kupujący prosić o zakup. Chciałbym byś odemnie kupował moją starą toyotę, rozuimem, że ogladasz zdjęcia na allegro po czym klikasz kup teraz? Powodzenia! Jakby sprzedawca zabroniłl mi przejechać się albo obejrzeć karoserię to nawet bym nie żałował że mnie wyprasza bo zaoszczędziłbym tym samym czas na oglądanie padaki. odpowiem po kolei ad uwagi 3) nie wiem dlatego pytam ad uwagi 17) jesli ktos zdejmowal mate to moze to oznaczac bardzo wiele rzeczy i żadna z nich nie jest dla mnie atutem auta ad uwagi 27) prawdopodobienstwo koniecznosci zakupu nowego przed najblizsza zima ad uwagi 31) klima obciąża silnik i jest to normalne, gdyby natomiast obciążenia nie bylo to nasza klima to zwykly nawiew ad uwagi 35) wpływ żaden, ale przyczynę i skutek różny od nieszczelnego i parującego reflektora do rozbicia połowy auta. ad uwagi 37) jezdzilem juz wieloma trojkami i nie jest to wielki problem ad uwagi 38) sprawne sprzeglo nie pali sie od kilku jednorazowych baaardzo zlych operacji, chyba że ktos przez wiele lat je torturowal, tak czy siak poznamy jego stan ad uwagi 46) kilka godzin troszkę przesadzasz, co ma aso do dokladnego ogladania? Ja bym chcial by ktos sprawdzil moj samochod w aso na jego koszt w kazdej chwili mozemy sie umowic. Urazony to sie moze poczuc ktos kto sprzedaje purchla! Auto ja osobiscie kupuje zdrowym rozsądkiem, a nie oczami, dzięki temu potem jeżdżę nim, a nie autobusem do mechanikow pytac czy teraz da sie juz wyjechac dalej niz 3km od domu.
  13. O nareszcie konkrety :) czym jest tuleja nr 9? czy wyrwane mocowanie tylnego mostu można jakoś wyczuć podczas jazdy? Czy oglądając most na kanale da się to zweryfikować czy jedynie jakies profesjonalne testy wchodzą w grę?
  14. Proszę Panowie i Panie nie piszcie mi czy znajdę takie auto czy nie. Jeśli nie macie konkretnych uwag do mojej listy to proszę darujcie sobie komentarze. Pozdrawiam
  15. Spodziewałem się takich komentarzy dlatego z satysfakcją odpowiem. Czy ja gdzieś napisałem ze wszystkie podpunkty muszą być spełnione w 100%? Porysowany próg to nie problem bo wystarczy zakopać się w zaspie śniegu posypanej piachem i już mamy takie ślady. Pofalowana podłoga to już inna bajka. Tworzę sobie check listę i to ode mnie będzie zależeć czy dana usterka wyklucza auto czy nie. Auta z pogiętym dachem nie kupię ale wgnieciony błotnik czy zarysowane drzwi dla mnie są minusem dodatnim :) bo cena musi być niższa a na lakierze się nie jeździ przecież Wiele os nie zdaje sobie sprawy ile rzeczy można sprawdzić, jak liczę że w zamian za moją listę pomożecie mi dodając kilka punktów od siebie. Co do ciepłego silnika to kiedyś kupowałem motocykl. Dzwonie do kolesia rano i się umawiam na 17 on na to że cały dzień w domu jest ale prosi o tel na godzinke przed przyjazdem, ok dzwonie o 16, na 17 jestem. Facet przy mnie otwiera barak z 3 czy 4 kłódek wyłącza alarm w baraku wystawia 4 rowery i kosiarkę wypycha motocykl, który ma gorący silnik.. dziwne nie :) Na liście zaznaczyłem uwagi o turbinie czy to oznacza ze nie kupie auta z zajechaną turbiną? możliwe że tak ale z pewnościa musi mieć cenę odpowiednią do stanu technicznego. Jak mawiają Ci ze sprawnymi autami kupuj z głową :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.