Skocz do zawartości

F10 M5


mcmt

Rekomendowane odpowiedzi

Co do wyższości AWD nad RWD - jest sporo osób, które nie kupią nigdy RWD ze względu na warunki atmosferyczne panujące przez część roku w miejscach gdzie mieszkają lub jeżdżą. Nie jest to tylko problem dzikich krajów. Sam miałem przyjemność jechania bielusieńkim autobahnem A1 z Linzu do Wiednia i w takich warunkach Passat 4Motion TDI objechałby każdą tylnonapędową M'kę a nawet jeśli nie to dawał dużo większe poczucie bezpieczeństwa.
zgadzam sie, coraz wiecej osob decyduje sie na awd, troche mnie dziwi ze w eMkę też pchają awd ale ok, niech będzie :wink:

Może jestem dziwny ale od awd wolę 100razy swoj tylni napęd ze szperą, zimą zabawa jest przednia a latem różnica jest na moją korzyść.

Tej zimy jak ładnie sypneło to jak głupi leciałem na miasto latać bokami, ronda itp... kurde a swoje lata juz mam :| to jest silniejsze... dlatego prawdziwe eM dla mnie to tylko rwd :norty:

 

Pełna zgoda - ja się swoim też świetnie bawiłem tej zimy ale jak masz na drodze syf a na pokładzie trójkę dzieci, dookoła debili na letnich, TIRy na łysych i 300 km do domu to zaczynasz mieć w nosie, że Audi płuży i jeździ jak drewno. Mam trzy auta z RWD więc przekonywać mnie nie musisz ale każdej zimy mam ze 3-4 sytuacje kiedy marzę o AWD. Oczywiście wiosną mi przechodzi ale gdybym miał zmieniać auto w środku zimy to pewnie zdecydowałbym się na AWD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Miatamad - też się zgadzam :cool2:

ja również miałem ochotę na 4x4 ale tylko z powodu sytuacji mozna nazwać kryzysowej... wyprzedzanie, droga ma załamanie/spadek na pobocze i stawia mnie bokiem przy +/- 90km/h (droga cała biała, obok tir), podejrzewam że uratowała mnie praktyka na parkinach/rondach itp gdzie jak sypnie sobie szaleje, uczę się zachowania auta i szlifuje jazdę rwd w poślizgach

oczywiście poźniej awantura w aucie, dzieci itp, byc moze w aucie ze stałym napędem 4x4 nie miałbym tej przygody

poki co dla mnie szpera + dobre zimówki wystarczają

 

jeśli byłoby mnie stać na f10 m5 to mając do wyboru 2 wersje wybrałbym rwd (obym miał kiedyś taki dylemat hehe)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ciekawe czy bedzie to opcja za doplatą czy pójdą na całość i bedzie w standardzie ?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
będzie to opcja na 100%

 

eMkę zje*ać napędem na 4 koła ? nigdy... :cool2:

A OSTa za niekulturalne słownictwo życzysz przytulić? :nienie:

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Informuję, iż klamka zapadła.

535i idzie do żyda i czekam na nowe M5.

Zdam relacje w odpowiednim czasie.

a my czekamy na galerie twojego m5 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To sobie chłopcy zażartowali - 552 KM.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=544860

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wkoncu wzieli sie za siebie i zrobili piątke godną emblematu BMW. Bo po tej stylistycznbej porazce z E60 to...

 

Widze ze zrezygnowali z V10 i wsadzili V8 bi-turbo. Pewnie na korzysc wagi.

 

Wogole przeglądajac game silnikow F10 to widze ze najslabszy Diesel 2.0 rozpędza sie do 100km/h w 8s :shock:

Idąc dalej tym tropem to za 10-20lat najslabsza wersja bedzie się rozpędzac do 100 w 5s. Fajnie tu widac postep. W E34 najslabszy silnik 1.8 rozpędzał sie do 100km w 13 czy 14s :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj miałem okazję poczuc trochę przyspieszeń z przyszłości za sprawą e- mini. co prawda licznik wyskalowany tylko do 160 ale do setki wgniata podobnie co cooper s, sam hamuje po zdjęciu nogi z gazu a paliwka wówczas przybywa :) ta elektryka ma kopa to pewne. z minusów to na pewno brak jakichkolwiek dźwięków ze strony auta, dopiero przy ostrym wdeptnięciu gazu pojawia się jakiś odgłos - wyobrażacie sobie emkę i z przyszłości reklamowaną przed premierą jako bezszelestna? :mrgreen: chyba się tego doczekamy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dziś oglądac m1, za 340 kucy musisz położyc 83 tys euro, a na progach i gałce ten sam m - pakiet co z np; 116i, dobrze że alcantrowana reszta nadrabia - trochę mnie to ugryzło, m5 mam nadzieję otrzyma swoje wnętrze jak to miało miejsce w emkach do tej pory a nie po prostu pakiet dostępny jako opcja do każdego modelu, od razu wraz z wejściem f10 ugryzło mnie że niezależnie od silnika auto możesz dostac z podwójnym wydechem i pochromowanym kompletnie grillem, dlaczego odchodzą od tych tak fajnych wyróżników? no ale wracając do m1 - po odpaleniu przestajesz zauważac tą gałkę a że drzwi zamknięte to i progu nie widac :) emka to emka jednak :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
zradz chociaz jaki kolor i czy cos z palety Indywidual?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.