Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co do wyższości AWD nad RWD - jest sporo osób, które nie kupią nigdy RWD ze względu na warunki atmosferyczne panujące przez część roku w miejscach gdzie mieszkają lub jeżdżą. Nie jest to tylko problem dzikich krajów. Sam miałem przyjemność jechania bielusieńkim autobahnem A1 z Linzu do Wiednia i w takich warunkach Passat 4Motion TDI objechałby każdą tylnonapędową M'kę a nawet jeśli nie to dawał dużo większe poczucie bezpieczeństwa.
zgadzam sie, coraz wiecej osob decyduje sie na awd, troche mnie dziwi ze w eMkę też pchają awd ale ok, niech będzie :wink:

Może jestem dziwny ale od awd wolę 100razy swoj tylni napęd ze szperą, zimą zabawa jest przednia a latem różnica jest na moją korzyść.

Tej zimy jak ładnie sypneło to jak głupi leciałem na miasto latać bokami, ronda itp... kurde a swoje lata juz mam :| to jest silniejsze... dlatego prawdziwe eM dla mnie to tylko rwd :norty:

 

Pełna zgoda - ja się swoim też świetnie bawiłem tej zimy ale jak masz na drodze syf a na pokładzie trójkę dzieci, dookoła debili na letnich, TIRy na łysych i 300 km do domu to zaczynasz mieć w nosie, że Audi płuży i jeździ jak drewno. Mam trzy auta z RWD więc przekonywać mnie nie musisz ale każdej zimy mam ze 3-4 sytuacje kiedy marzę o AWD. Oczywiście wiosną mi przechodzi ale gdybym miał zmieniać auto w środku zimy to pewnie zdecydowałbym się na AWD :)

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Miatamad - też się zgadzam :cool2:

ja również miałem ochotę na 4x4 ale tylko z powodu sytuacji mozna nazwać kryzysowej... wyprzedzanie, droga ma załamanie/spadek na pobocze i stawia mnie bokiem przy +/- 90km/h (droga cała biała, obok tir), podejrzewam że uratowała mnie praktyka na parkinach/rondach itp gdzie jak sypnie sobie szaleje, uczę się zachowania auta i szlifuje jazdę rwd w poślizgach

oczywiście poźniej awantura w aucie, dzieci itp, byc moze w aucie ze stałym napędem 4x4 nie miałbym tej przygody

poki co dla mnie szpera + dobre zimówki wystarczają

 

jeśli byłoby mnie stać na f10 m5 to mając do wyboru 2 wersje wybrałbym rwd (obym miał kiedyś taki dylemat hehe)

 

pozdr.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ciekawe czy bedzie to opcja za doplatą czy pójdą na całość i bedzie w standardzie ?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
będzie to opcja na 100%

 

eMkę zje*ać napędem na 4 koła ? nigdy... :cool2:

A OSTa za niekulturalne słownictwo życzysz przytulić? :nienie:

pozdrawiam

Paweł

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wkoncu wzieli sie za siebie i zrobili piątke godną emblematu BMW. Bo po tej stylistycznbej porazce z E60 to...

 

Widze ze zrezygnowali z V10 i wsadzili V8 bi-turbo. Pewnie na korzysc wagi.

 

Wogole przeglądajac game silnikow F10 to widze ze najslabszy Diesel 2.0 rozpędza sie do 100km/h w 8s :shock:

Idąc dalej tym tropem to za 10-20lat najslabsza wersja bedzie się rozpędzac do 100 w 5s. Fajnie tu widac postep. W E34 najslabszy silnik 1.8 rozpędzał sie do 100km w 13 czy 14s :D

Opublikowano
dzisiaj miałem okazję poczuc trochę przyspieszeń z przyszłości za sprawą e- mini. co prawda licznik wyskalowany tylko do 160 ale do setki wgniata podobnie co cooper s, sam hamuje po zdjęciu nogi z gazu a paliwka wówczas przybywa :) ta elektryka ma kopa to pewne. z minusów to na pewno brak jakichkolwiek dźwięków ze strony auta, dopiero przy ostrym wdeptnięciu gazu pojawia się jakiś odgłos - wyobrażacie sobie emkę i z przyszłości reklamowaną przed premierą jako bezszelestna? :mrgreen: chyba się tego doczekamy...
Opublikowano
M5 będzie kosztować 479.900 pln

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
byłem dziś oglądac m1, za 340 kucy musisz położyc 83 tys euro, a na progach i gałce ten sam m - pakiet co z np; 116i, dobrze że alcantrowana reszta nadrabia - trochę mnie to ugryzło, m5 mam nadzieję otrzyma swoje wnętrze jak to miało miejsce w emkach do tej pory a nie po prostu pakiet dostępny jako opcja do każdego modelu, od razu wraz z wejściem f10 ugryzło mnie że niezależnie od silnika auto możesz dostac z podwójnym wydechem i pochromowanym kompletnie grillem, dlaczego odchodzą od tych tak fajnych wyróżników? no ale wracając do m1 - po odpaleniu przestajesz zauważac tą gałkę a że drzwi zamknięte to i progu nie widac :) emka to emka jednak :norty:
Opublikowano
Zapewniam Cię, że jeździ dużo lepiej niż Z4.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam kolegę z pierwszym na forum M5 F10 :D , kiedy możemy sie spodziewać pierwszych wrażen z jazd?
Opublikowano

Sierpień :)

 

Jeździłem m5 na jazdach testowych i muszę przyznać, że auto jest świetne. Z jednej strony spokojnie można jeździć na co dzień ( bardzo komfortowa ) a z drugiej super auto na tor ( tu już opinie z bimmerpost :) )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuje :) Opowiem więcej jak trochę pojeżdżę a na razie trzeba czekać do odbioru

 

No i to już jest prestiż :mrgreen: gratuluje zakupu!

Opublikowano
zradz chociaz jaki kolor i czy cos z palety Indywidual?

 

 

kolor san marino ( z palety nowego m6 )

 

tapicerka cohiba brown

 

drewno - piano

 

felgi 20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.