Skocz do zawartości

[m52] dziwne szarpanie i skakanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki maly zgryz. od jakiegos czasu jak jade autem np w korku na 1 czy 2 biegu na wolnych obrotach i dodam delikatnie gazu to auto do 1000 obrotow jedzie kangurami. jak dodam mocniej to zrywa sie odraazu i jedzie bez szrpania. niegdy tak nie bylo.

druga sprawa jak sie juz mocno nagrzeje i zblizam sie do jakiegos auta zdejmuje noge z gazu poczym dodaje zeby go wyprzedzic i w tedy jest jedno szarpniecie. co to moze byc???

vanos dziczeje???

rozrzad???

Opublikowano
no wlasnie sledze watki o vanosie i w zasadzie wszedzie pisza o klekotaniu. u mnie jest cisza i auto rowno chodzi i nic nie klekocze jest cisza. a mam wlasnie tak ze jak puszczam sprzeglo z niskich obrotow to mi zaterepocze wlasnie autem
Opublikowano
Mialem taki problem.Nie w Bmw ale obiawy te same.Pomogla wymiana filtra paliwa i powietrza.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
mam dokladnie to samo. Dwumas, Vanos itp odpadaja - do tego mam tez chrobotanie ktore na forum juz opisywalem - i wg wszelkich poszlak powodem jest lozysko walka sprzeglowego.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

jeżeli silnik pracuje dobrze i wykluczasz koło dwumasowe to sprawdź tuleje pływające

jak już wyrobione to są szarpnięcia przy zmianie obciążenia (gaz - hamowanie)

Opublikowano
Wymień tuleje pływające tylnego zawieszenia do tego gumy mocowania dyfra i gumowy łącznik na wale napędowym. Powinno pomóc.
Opublikowano
tuleje pod wozkiem maja rok wie nie sadze zeby sie juz wybily. a co do reszty coz moze i dosc ze jest tam gdzies jakis luz.
Opublikowano
tuleje pod wozkiem maja rok wie nie sadze zeby sie juz wybily. a co do reszty coz moze i dosc ze jest tam gdzies jakis luz.

zależy od producenta

Opublikowano
mam podobnie ale czasami takie skoki kangurka z ruszania i tylko na 1wszym biegu, gdzieś doczytałem separator oleju czyli tzw odma kaput i to może być bo u mnie na początku było cicho a teraz czasami takie buczenie jest z okolicy odmy :), kupiłem za 160zł bodajże i nie mogę jakoś się wziąć za wymianę.
Opublikowano
U mnie jest to samo z niskich obrotów czasem szarpnie.Ale ja mam pękniętą gumę dolotu powietrza i to pewnie jest przyczyna.Sprawdz u siebie może akurat to
Opublikowano
Ja również mam to samo w 2.2.Teraz do tego doszło łożysko oporowe wiec zamierzam wymienić cały komplet tj docisk,tarcza,łożysko.Wymieniam ponieważ jedną z przyczyn może być pęknięta sprężyna na tarczce sprzegla.jak wymienie na dniach to napisze czy pomoglo:) a poki co zalozylem 3 tematy nizej temat o zaworach ktore zaczelo byc slychac.pisze o tym poniewaz jesli nie pomoze wymiana sprzegla to bede podejrzewam ze bedzie sie powoli cos dziac z vanosem.a co do szarpniecia przy wyprzedzaniu mam je rowniez:(
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak jak obiecalem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ------------ powracam z nowymi wiesciami!!!!!!!!!!!!!!!!!!.wlasnie wymienilem cały set sprzegla tj:docisk tarcza,lozysko i temat sie zakonczyl!!!!!!!!!!!Zadnych szarpniec i temu podobnych historii!!!!!!!!!! sprzeglo jakie zostalo zalozone to sachs - podobno wersja nie typowa(na docisku oznaczenia - sachs - luk - valeo).przy okazji sprawdzilem dwu mase i pomimo ze nowa nie jest (przebieg 240tys km) i ma troszke luzu nie wykazuje zadnych oznak szarpania czy tez trzaskania czy rowniez szmerania.REASUMUJAC!!!!!! Ludzie wina za szarpanie typowe w BMW ponosi sprzeglo ktore pomimo ze okladziny sa jeszcze na 30% jest zuzyte za sprawa zmozonych sprezyn na docisku!!.Mam nadzieje ze moje doswiadczenie komus moze pomoc i bedzie sie cieszyl plynna jazda bmw.Pozdrawiam wszystkich!!!!!!
Opublikowano
wlasnie wymienilem cały set sprzegla tj:docisk tarcza,lozysko i temat sie zakonczyl!!!!!!!!!!!Zadnych szarpniec i temu podobnych historii!!!!!!!!!! sprzeglo jakie zostalo zalozone to sachs - podobno wersja nie typowa(na docisku oznaczenia - sachs - luk - valeo).przy okazji sprawdzilem dwu mase i pomimo ze nowa nie jest (przebieg 240tys km) i ma troszke luzu nie wykazuje zadnych oznak szarpania czy tez trzaskania czy rowniez szmerania.REASUMUJAC!!!!!! Ludzie wina za szarpanie typowe w BMW ponosi sprzeglo ktore pomimo ze okladziny sa jeszcze na 30% jest zuzyte za sprawa zmozonych sprezyn na docisku!!.Mam nadzieje ze moje doswiadczenie komus moze pomoc i bedzie sie cieszyl plynna jazda bmw.Pozdrawiam wszystkich!!!!!!

 

To poczekaj aż sprzegło się całkiem dotrze ;)

Wtedy wróć na forum i się pochwal, że faktycznie problem rozwiązany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.