Skocz do zawartości

Maluch

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia Maluch

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Maluch

    ins gaz primsa??

    Prins jest to jedna z lepszych instalacji gazowych.Ale wszystko zależy od tego czy jest dobrze założona
  2. Podłącz pod kompa i będziesz miał pewność ja stawiam na czujnik wałka rozrządu
  3. Maluch

    Pierścienie centrujące

    Ale czy są takie które niwelują 1mm :roll:
  4. Maluch

    Pierścienie centrujące

    Mam pytanie odnośnie pierścieni centrujących.Jak wiadomo E39 ma średnice piasty 74.1 a otwór w feldze mam 75 czy w takim przypadku potrzebuje pierścieni?
  5. Prosiłbym o rozkodowanie vin WBADD11030BN54757
  6. Maluch

    BMW e39 520i 1998r spalanie.

    Powiem ci że mi w mieście spala średnio 13 litrów benzyny gazu nie mam.A co do większego spalania jak u ciebie to odpowiedzialna jest za to sonda ew. termostat jak jest uszkodzony i nie grzeje się silnik do odpowiedniej temp.Może być jeszcze przepływka
  7. Maluch

    Zmieniarka

    Może trzeba z jeszcze niższą prędkością nagrać płytę.Przykładowo ja mam najniższą 4x
  8. Jak to nie będzie pompa to pozostaje czujnik wału.
  9. Maluch

    m52 2.0 kontrolka ladowania

    Piszesz że dochodzi do 15V czyli za dużo i dlatego ci się kontrolka świeci.Stawiam na regulator napięcia.Prawidłowe ładowanie mierzone przy klemach powinno wynosić 13.8-14.4 nie więcej
  10. Maluch

    jaki czujnik kupić??

    Też kupowałem w intercars za czujnik wału zapłaciłem coś koło 280zł(z jakąś zniżką) oryginał Siemens i perfidnie był na nim zamazany znaczek BMW.Co ciekawe czujnik wałka rozrządu jest droższy ponad 330zł też kupowałem bo pech chciał że oba się posypały :mad2:
  11. Miałeś rację dzisiaj go wyciągłem i poprawiłem luty na rezystorach i wszystko wróciło do normy.Ale mam inny problem ponieważ wydaje mi się że długo grzeje się silnik.Po przejechaniu 10 km w trybie miejskim przy dodatniej temp.zagrzał się silnik do 1/4 skali czy tak powinno być??
  12. Radze wjechać na jakiś kanał i zobaczyć jak wygląda łącznik wału tzw.tłumik drgań.U mnie też czasem mam takie stuknięcie przy zmianie biegu i okazało się że tłumik drgań do wymiany cały popękany.
  13. Przy tych temperaturach odczułem że słabo działa nadmuch ciepłego powietrza.Tzn. jak zapale zimne auto i podkręcę na climatroniku nawiew to wieje ostro ale jak się już silnik zagrzeje to niestety leci słabo .Zaznaczam że cały czas pokazuje tą samą siłę nadmuchu.Temperatura ustawiona na np.22 C.Inne spostrzeżenie odpalam samochód zimny nadmuch jest automatycznie ustawiony na najmniejszym stopniu.Po wychyleniu się wskazówki od temperatury cieczy po za niebieskie pole nadmuch się załącza na 3/4 skali ale jakoś nie wieje zbyt mocno.Niby jak zmniejszam i zwiększam siłę nadmuchu to jest odczuwalna różnica ale nie duża.Zaznaczam że problemy dzieją się tylko na ciepłym silniku.Na zimnym głowę urywa :mrgreen: Co to może być?? zapowietrzony układ chłodzenia czy jeż a może coś innego??
  14. Maluch

    Przerywa szarpie 2.0i

    Po wymianie czujnika wałka i wału oraz pompy paliwa autko śmiga :mrgreen: Problem się już dawno rozwiązał ale zapomniałem napisać
  15. Maluch

    Dziwne piszczenie-ćwierkanie

    Masz rację pojadę do mechanika zanim coś wymienię niepotrzebnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.