Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniałem sprzęgło i przy okazji zleciłem wymianę uszczelniaczy 12 i 16 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/k/g/1.png ,bo wcześniej trochę się pociła skrzynia.Po tygodniu od wymiany sprawdzam czy jest sucha skrzynia a tu wszystko zachlapane olejem(tunel wału,łapa skrzyni i cały tył skrzyni).Czy mógł się rozszczelnić simmering 12,od czego zacząć poszukiwania usterki? Druga sprawa to skaczący lewarek zmiany biegów,głównie przy hamowaniu silnikiem,przed wymiana sprzęgła nic takiego się nie działo.Poduchy skrzyni dobre,podpora wału nowa,przegub elastyczny wału dobry a lewarek ma duże luzy?

Opublikowano

Słyszałeś takie powiedzenie - jak skrzynia biegów w bmw jest sucha, to oznacza, że nie ma w niej oleju :wink: Czasami dobrze to oddaje rzeczywistość. Jeżeli wycieki są minimalne, to nie ma się co przejmować, tylko okresowo sprawdzać stan oleju.

 

A co do lewarka - :search:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hehehe - mam ten sam problem, po wymianie sprzęgła i tych dwóch siemeringów, również mam wyciek oleju ze skrzyni. Dodam tylko, że dzieje się to głównie przy ostrzejszej, szybszej jeździe. Siemeringi oryginalne BMW z ASO, wymienione drugi raz po zmianie sprzęgła, bo pierwsze przeciekały, można powiedzieć, zaraz po założeniu.

Może ktoś ma jakiś pomysł na ten wyciek ?

Opublikowano
jedyne co przychodzi na myśl to źle założone lub zostały "skaleczone" elementy które uszczelnia simering.Co do lewarka to wygląda to tak jakby obciążenia panujące na sprzegłe przenosiły się na drążek,ale co to może być to nie mam pomysłu..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.