Skocz do zawartości

rekonstrukcja e30 :D


ente

Rekomendowane odpowiedzi

Czapka z M20 dopreza Ete i to caly myk ale kanaly waskie a i osprzet trzeba brac z B25 wiec po co zakladac ograniczajaca glowice :wink:

Mam caly silnik M20B25 i Ete Wiec lepiej doprezyc na głowicy M20B25 ale wałek założe od B20

Szczerze długo szukałem informacji na temat czapki z B20 na ete i tych 200 koniach ale zadnego wykresu niewidzialem :cry:

Za to SETA na osprzecie B25 spokojnie 190-200 koni, na to widziałem wykresy

Moj plan jest bardziej skomplikowany i właściwie ostatnia niewiadomą jest grubość uszczelki pod glowice musze ustalic tak by stopien sprezania byl w ok 11,5:1

ps. ETA bedzie u mnie w srode/czwartek obecnie w aucie, jak dojedzie auto to opisze wszystko w osobnym topicu i obiecuje wykres z hamowni obciążeniowej :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czapka z M20 dopreza Ete i to caly myk ale kanaly waskie a i osprzet trzeba brac z B25 wiec po co zakladac ograniczajaca glowice :wink:

Mam caly silnik M20B25 i Ete Wiec lepiej doprezyc na głowicy M20B25 ale wałek założe od B20

Szczerze długo szukałem informacji na temat czapki z B20 na ete i tych 200 koniach ale zadnego wykresu niewidzialem :cry:

Za to SETA na osprzecie B25 spokojnie 190-200 koni, na to widziałem wykresy

Moj plan jest bardziej skomplikowany i właściwie ostatnia niewiadomą jest grubość uszczelki pod glowice musze ustalic tak by stopien sprezania byl w ok 11,5:1

ps. ETA bedzie u mnie w srode/czwartek obecnie w aucie, jak dojedzie auto to opisze wszystko w osobnym topicu i obiecuje wykres z hamowni obciążeniowej :8)

 

No ja czekam w pełnym napięciu!!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem tej swawolnej chęci do kundlenia.

Samochody sportowe, czy to do wyścigów czy rajdów zmiany, zgodne z homologacją w danej epoce te przeróbki to jasne i to rozumiem , ale seria??

W serii to nawet komplet kluczy przewidziany przez producenta powinien być "na pokładzie".

Ciekawe, ile warte byłoby dziś nie tylko finansowo, ale historycznie np: takie BMW 328 Mille Miglia Bugelfalte, gdyby jakiś "dobromir pomysłowy" wtedy wpadł na pomysł: tylko 2 litry, 80 KM i tylko 160 km/h? Przerabiamy, ma mieć więcej i mocniej. Jaką wartość ( przede wszystkim historyczną, finansową pomijam :wink: ) miało by to auto dziś ? no chyba nie taką jaką ma :lol: No, ale przecież wszystko można, np. nawet z sedana zrobić cabrio :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, jaki dywan położyć w garażu, żeby było MU wygodnie...

Jak smiesz na dywanie go trzymac :nienie:

Do przechowywania M3 jedyny sluszny sposób to takowy podnosnik :mrgreen: :

http://allegro.pl/producent-nowy-podnosnik-plytowy-pneumatyczny-i1222942461.html

zaopatrzony w odpowiednie gumy dystansowe :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie cena za ten silnik jest trochę przegięta :shock:

Czyn uzasadnisz swoja wypowiedz ??

Jak dla mnie to okazja :norty: bo wogóle jest :wink:

M3 e36 kosztuje ok 30 tys a silnik 12 tys

M3 e30 kosztuje ok 100 tys (tak najtansze) a silnik 22

wiec koszt silnika do calosci w e36 jest wyzszy tak jak w kazdym M :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ja wiem? za m3 e30 w dobrym stanie trzeba dać przynajmniej 50tyś. A jak ktoś ma taką w zajefajnym stanie to i nawet po 80tyś do 120tyś. No niestety klasyka się ceni. Remont tego silnika się nie opłaca bo pewnie koszty są ogromne wiec jak ktoś ma silnik, kompletny to sobie cenie. Kupisz za 22 albo dajesz ze 30tyś na remont.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No ja czekam w pełnym napięciu!!

 

Dla zinteresowanych dzis dopiero zaczynam z ETA i wszystko bedzie tutaj opisane :twisted:

viewtopic.php?f=121&t=138524

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.