Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czapka z M20 dopreza Ete i to caly myk ale kanaly waskie a i osprzet trzeba brac z B25 wiec po co zakladac ograniczajaca glowice :wink:

Mam caly silnik M20B25 i Ete Wiec lepiej doprezyc na głowicy M20B25 ale wałek założe od B20

Szczerze długo szukałem informacji na temat czapki z B20 na ete i tych 200 koniach ale zadnego wykresu niewidzialem :cry:

Za to SETA na osprzecie B25 spokojnie 190-200 koni, na to widziałem wykresy

Moj plan jest bardziej skomplikowany i właściwie ostatnia niewiadomą jest grubość uszczelki pod glowice musze ustalic tak by stopien sprezania byl w ok 11,5:1

ps. ETA bedzie u mnie w srode/czwartek obecnie w aucie, jak dojedzie auto to opisze wszystko w osobnym topicu i obiecuje wykres z hamowni obciążeniowej :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czapka z M20 dopreza Ete i to caly myk ale kanaly waskie a i osprzet trzeba brac z B25 wiec po co zakladac ograniczajaca glowice :wink:

Mam caly silnik M20B25 i Ete Wiec lepiej doprezyc na głowicy M20B25 ale wałek założe od B20

Szczerze długo szukałem informacji na temat czapki z B20 na ete i tych 200 koniach ale zadnego wykresu niewidzialem :cry:

Za to SETA na osprzecie B25 spokojnie 190-200 koni, na to widziałem wykresy

Moj plan jest bardziej skomplikowany i właściwie ostatnia niewiadomą jest grubość uszczelki pod glowice musze ustalic tak by stopien sprezania byl w ok 11,5:1

ps. ETA bedzie u mnie w srode/czwartek obecnie w aucie, jak dojedzie auto to opisze wszystko w osobnym topicu i obiecuje wykres z hamowni obciążeniowej :8)

 

No ja czekam w pełnym napięciu!!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem tej swawolnej chęci do kundlenia.

Samochody sportowe, czy to do wyścigów czy rajdów zmiany, zgodne z homologacją w danej epoce te przeróbki to jasne i to rozumiem , ale seria??

W serii to nawet komplet kluczy przewidziany przez producenta powinien być "na pokładzie".

Ciekawe, ile warte byłoby dziś nie tylko finansowo, ale historycznie np: takie BMW 328 Mille Miglia Bugelfalte, gdyby jakiś "dobromir pomysłowy" wtedy wpadł na pomysł: tylko 2 litry, 80 KM i tylko 160 km/h? Przerabiamy, ma mieć więcej i mocniej. Jaką wartość ( przede wszystkim historyczną, finansową pomijam :wink: ) miało by to auto dziś ? no chyba nie taką jaką ma :lol: No, ale przecież wszystko można, np. nawet z sedana zrobić cabrio :lol:

Opublikowano

Taaaaak E 30 M3 :lol: jest piękne!!!

Moja żona ciągle mówi : "mam nadzieję, że nie zarobisz tyle żeby dokupić do tego co masz jeszcze M3 " bo mnie zostawisz"

Nie zostawię, kto inny wytrzymałby ze mną :lol:

Opublikowano
Ale, jaki dywan położyć w garażu, żeby było MU wygodnie...

Jak smiesz na dywanie go trzymac :nienie:

Do przechowywania M3 jedyny sluszny sposób to takowy podnosnik :mrgreen: :

http://allegro.pl/producent-nowy-podnosnik-plytowy-pneumatyczny-i1222942461.html

zaopatrzony w odpowiednie gumy dystansowe :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

To nie był żart :twisted:

M3 E30 to niejest auto na codzien i lepiej jak kola ma w powietrzu podczas dlugich zimowych przestojów :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
M3 E30 to najpiękniejsze BMW jakie kiedykolwiek powstało nie zamienił bym na żadne inne gdybym takie miał a to białe z linku widzę należycie pielęgnowane :).
BMW forever!!!
Opublikowano
Wg mnie cena za ten silnik jest trochę przegięta :shock:

Czyn uzasadnisz swoja wypowiedz ??

Jak dla mnie to okazja :norty: bo wogóle jest :wink:

M3 e36 kosztuje ok 30 tys a silnik 12 tys

M3 e30 kosztuje ok 100 tys (tak najtansze) a silnik 22

wiec koszt silnika do calosci w e36 jest wyzszy tak jak w kazdym M :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ja wiem? za m3 e30 w dobrym stanie trzeba dać przynajmniej 50tyś. A jak ktoś ma taką w zajefajnym stanie to i nawet po 80tyś do 120tyś. No niestety klasyka się ceni. Remont tego silnika się nie opłaca bo pewnie koszty są ogromne wiec jak ktoś ma silnik, kompletny to sobie cenie. Kupisz za 22 albo dajesz ze 30tyś na remont.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
albo kupisz za 22 i wydasz 30 na remont :D

Jakbym mial kupowac to bym nawet gladzie pomierzył najpierw :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.