Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
samochód ma ładnie wyglądać i jeździć na co dzień .
  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to kup ładnego 318is, i wymieniaj tylko co potrzeba. Po za ładną felgą i lekkim obniżeniem nic wiecej nie trzeba robić. Styka i jest funkcjonalne.
Opublikowano

Jak chcesz rozebrac auto i je zrobic od podstaw i jednoczesnie nim jezdzac ?? :norty:

lakierowanie i piaskowanie to min tydzien roboty plus skladanie rozkladanie auta a jesli sam chcesz robic bez wiedzy praktycznej to pare miesiecy auto bedzie stalo :norty:

ps czy leci z nami mod ??? :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
to by stało z parę tyg a nie ze ma stać rok to odpada a wypiaskować to moge sam i wszystko robić tylko da lakierowania dać zaś
Opublikowano
A za pół roku pasjonat "tjunningu" pokaże wam swoje cudo do lansowania się :D Ja bym proponował felgi od grabiarko przewracarki dac do chromowania a już najlepiej jak opony nie będą miały kontaktu z nawierzchnią za sprawą szpojlerów z alledrogo. Do tego jakis kozak lakier w róż i jest malina:) a tak na poważnie to 318is w m techu na dojcze landach możesz wydrzeć i tylko felunek i bron Panie Boże więcej nie ruszaj bo tylko popsujesz.
Opublikowano
po za tym mam nadzieję, że kolega Ente wie, że piaskowanie nie polega na nacieraniu piaskiem z piaskownicy karoserii auta, a nie sądzę, żeby miał na podwórku maszynę do piaskowania. Rozbierzesz auto sam jak dasz radę je wybebeszyć do gołej blachy w tydzień to będze dobrze. a gdzie laweta? czas na piaskowanie? a później to wszystko poskładać do kupy.... Ja swoją rozbierałem i to tylko spód i wiem, że czasem a nawet często coś się urwie, coś się nie chce odkręcić... także o jeżdzeniu i rozkładaniu zapomnij... musisz miec dupowoza.
Opublikowano
wiem co to jest piaskowanie i mam dostęp do piaskarki do lawety tez mam mam wszytko co mi potrzebne i
Opublikowano

Powiem tak:

Kup to auto, wsadź pożądny zawias -40/-40, ładna felga i masz gotowy bolid

http://allegro.pl/bmw-e30-rodzynek-z-niemiec-na-fulu-skora-oryginal-i1217420757.html

Po co się spawać. Co ty czasu masz za dużo? Nie pracujesz? Nie uczysz się? Pieniądze Ci z nieba spadają?

 

Remont kapitalny E30 wymaga masy nakładu pracy i pieniędzy!!

Pokazujesz linki do wieśnickich zderzaków z laminatu, wypytujesz o LPG do auta które ma byc stanem fabrycznym.

Widziałeś kiedyś fabryczne BMW z instalacją LPG markowaną śmigiełkiem z Bawarii? NIE!! Bo BMW by sobie na to nie pozwoliło.

 

Przemyśl temat "na chłodno". Nie napalaj się bo popłyniesz.

 

A teraz fakty:

1. Przygotowanie i malowanie - 7 tys. zł

2. Tapicerka cała - 4-5 tys. zł

3. Remont silnika (dziwny pomysł - lepiej wsadzić np. M54) - 7-10 tys. zł

4. Pakiet MT II - 3-4 tys. (i to jak Ci się uda kupić nie połamany i w "nadającym się" stanie)

5. Alu- np. BBS RS - 3-4 tys.

6. Wszystkie pierdoły typu spinki tapicerki listwy itp. (jeśli są do wymiany) - 1-2 tys zł. (P.S. Ja jak robiłem swoją to za same tego typu pierdy zapłaciłem 900 zł !!!)

7. Przyzwoite E30 do rewitalizacji - 5 tys.

8. Sprężyny 40/40 H&R - ok 600 zł (amory standard bo nie chcesz mieć taczki przecież)

 

W sumie ok 37 tys. zł

 

Dla porównania E46 - 2004 rok na pełnej opcji :P za 43 tys.

http://allegro.pl/bmw-330d-m-pakiet-skora-mocca-navi-xenony-igla-i1211542201.html

 

A tym dieslem objedziesz moje E30 z silnikiem 2,8!!!

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
ja jak zrobię w swojej skrzynię automatyczna to z wielką chęcią sprzedam. ogólnie wszystkie wydatki mnie przerosły niestety będę musiał sprzedać swoją e30. wiec jak coś to wal do mnie. dobra podstawa do tego twojego tjuuuuninnngu.
Opublikowano
Ja nie pisałem że to ideał, ale kupienie nowych foteli kiery z m pakietu i oryginalnej gałki to drobiazgi max 1500 zł i jest ideał.
BMW forever!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak kiera jest tak wytarta, już raz obszyta to przebieg masakra. Po za tym e30 m20 na zwykłym gazie to bym unikał, lub bym 20 razy sprawdził stan silnika niż bym kupił. I te sprzy miedzy drzwiamy a progami, z lewej inna z prawej inna. Może to tylko zły montaż progów. Napewo trzeba przed kupnem tą sprawdzić bardzo dobrze.
Opublikowano

Podlaczjac sie pod temat:

Klient posiada 325 i chce remontu auta :D

Byly pomysly na swap pozniej padlo na remont M20B25

Jest opcja kupic tanio ETE i zrobic hybryde bo i tak generalke bym zrobil wiec koszta prawie takie same a i czesci na zapas beda

Pytanie do Entuzjastów:

na co byscie sie sklaniali:

1: Remont do orginalu

2:Hybryda Dół ETA gora M20B25??

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Witam

Taa, Harley z silnikiem Yamahy, Jaguar z silnikiem Hondy :lol: Ale serio, oczywiście, że oryginał.

Brakuje komuś mocy, szybkości, to kupuje mocniejszy model tej marki, a nie robić kundla, bez urazy :wink:

Swego czasu panowała moda na choppery i żeby coś takiego mieć bez opamiętania cięto ramy Junaków (to był najczęściej spotykany "dawca") i przerabiano na choppery. A dziś oryginał trzyma cenę i jest coraz droższy. A te wszystkie poprzerabiane praktycznie mają wartość złomu.. I takich przykładów nie tylko z dziedziny motoryzacji jest wiele.

Tylko oryginał, takie jest moje zdanie.

Opublikowano
tom, wybacz, że się wtrącam, ale jeśli dłubanie w silniku to robienie z oryginalnego auta kundla to jak nazwiesz wkładanie do oryginalnego modelu BMW instalacji gazowej? przecież z fabryki nie zostały takie wypuszczone? :D
Opublikowano

Szanowny kolego KaroluGd

Cytując klasyka to "oczywista oczywistość" :wink: , że chyba każdy z nas grzebie przy silniku i ja też, bo to dla mnie przyjemność.

Miałem na myśli daleko idące zmniany w konstrukcji samochodu i "poprawianie" fabryki.

A za kilkanaście lat te egzemplarze bez "poprawek" na rynku kolekcjonerskim będą miały duuuużo wyższą cene od tych "ulepszonych", jeżeli w ogóle ktoś je zechce.

Takie jest moje prywatne zdanie, każdy robi tak, jak chce :lol:

O instalacji gazowej w BMW nie wypowiadam się.

Nie chcę wkładać kija w mrowisko :wink:

Pozdrawiam :lol:

Opublikowano
A za kilkanaście lat te egzemplarze bez "poprawek" na rynku kolekcjonerskim będą miały duuuużo wyższą cene od tych "ulepszonych", jeżeli w ogóle ktoś je zechce.

Pozdrawiam :lol:

 

A skad bedziesz wiedział, że w taki M20B25 jest powiekszona pojemność :norty:

Przyjdziesz obejrzeć, zobaczysz, że jedzie i weżmiesz z bananem na twarzy :lol:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem karoseria do serii, a bonus w postaci ok 200km nie zaszkodzi, tym bardziej że na częściach które i tak są fabryczne dla e30. Po otwarciu maski widać i tak głowice z m20. Więc skoro można mieć przy klasycznym wyglądzie parę koników wiecej to czemu nie. Nie jest to żadne kundlenie ani wiocha. Inaczej by było gdybyś ten koolega chciał swapować m50,m52 lub jakieś V8.
Opublikowano
Bedzie Eta na glowicy B25 da to lepszy efekt na glowicy B20 watpie ze wyciagne 180 koni :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja myślałem że chcesz robić na 200km. Wiem że przy odpowiednim dopasowaniue części z poszczególnych m20 i dobrym zestrojeniu idzie osiągnąć 200km i sporo niutonów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.