Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

mam mozliwość za bardzo dobre pieniądze kupic całą kompetną skórzaną tapicerke siedzenia, kanapa, boczki tunel z BMW E60 lift. moje pytanie czy będzie to pasowalo do mojej E60 2006r.przed liftem. zależy mi pomocy. bo mam okazje do kupienia.

Opublikowano
A czy musisz wymieniać? Ta twoja jest zniszczona czy co? Bo pamiętaj, że możesz mieć problemy przy odsprzedaży auta. To nie felgi, że można raz dwa przerzucić.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fotele i kanapa to pewnie pikuś, szczególnie, że chyba lift w tej kwestii nic nie zmienił, ale tapicerka drzwi jest przecież zupełnie inna, a co za tym idzie inne są mechanizmy podnoszenia szyby i tutaj możesz trafić na poważny problem.
Opublikowano
dlatego chcę się upewnic co mnie czeka, czy duża przeróbka, domyślam się ze z montarzem foteli i kanapy nie bedzie problemu i z tunelem. a co do drzwi to będzie trzeba rzeźbić. teraz mam zwykłe materialowe czarne fotele podstawowy model, a te skorzane są full opcja. w ostateczności wymienie kanapy i fotele plus tunel, a najwyżej drzwi zostaną co mam tylko obszyje skórą.
Opublikowano
a czy da radę sprawdzić po nr VIN czy instalacja jest przystosowana do motażu foteli komfort, bonie chce mi się demontować teraz tych co mam.
Opublikowano
no musisz sprawdzic jakie masz ty bo np: półelektryczne a komforty sie bardzo róznią , instalacje trzeba przerabiac no i dokodowywac no ja bynajmniej zrezygnowalem i tylko sprawialem sobie skóre na fotele( uszyłem)
Opublikowano

Witaj.

Wszystko można wymienić bez problemu.A co do modułów to zostawiasz stare i wszystko śmiga.Najważniejsze jest tylko by wersje siedzeń były takie same (raczej nie wymieniasz komfortu na podstawowe).Co do boczków wszystko pasuje.Jestem tego pewien,ponieważ przerzucałem już kilka anglików z wersji przed FL na po.

Opublikowano

ja ostatnio zmieniałem na skórzaną tapicerkę u siebie w aucie. mam przedliftową wersję i na taką samą zmieniałem, z takim samym sterowaniem. kupa roboty bo okazało się że:

 

1. w fotelach które kupiłem były ucięte wiązki, musiałem sam przełożyć moduły i całą elektronikę >> podpowiedź dla Ciebie, a coś podejrzewam, że chcesz wrzucić pełną elektrykę... czyli taka opcja nie wchodzi w grę.

2. boczki, jeżeli nie przerzucisz w całości to znowu rzeźba w kupie. sprawdź czy masz airbagi w tylnych drzwiach, jeżeli tak, to zobacz czy boczki są przystosowane do nich... i przede wszystkim, czy nie zmieniła się konstrukcja, mocowanie i kształt airbagu.

 

a BTW mi stare boczki zdecydowanie bardziej pasują... tylko z nimi gra ascetyczna koncepcja deski rozdzielczej ze starym iDrive i generalnie banglowska koncepcja całego auta :)

 

facelifting, poza lampami, to już ugrzecznianie na siłe...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj.

Wszystko można wymienić bez problemu.A co do modułów to zostawiasz stare i wszystko śmiga.Najważniejsze jest tylko by wersje siedzeń były takie same (raczej nie wymieniasz komfortu na podstawowe).Co do boczków wszystko pasuje.Jestem tego pewien,ponieważ przerzucałem już kilka anglików z wersji przed FL na po.

 

Tylko w tym przypadku kolega zakładający temat wymienia najprostsze fotele na komforty z tego co się zorientowałem, więc chyba ma zupełnie inną instalację, bo w aucie nie ma pamięci do foteli itd.

Opublikowano
w aktualnych fotelach nie mam pomięci foteli, tylko elektryczne sterowanie położeniem fotela. Więc co w związku z tym. Trzeba coś przerabiać dokładać jesli chodzi o ta pamięć.
Opublikowano
W związku z tym masz dużo pracy i jeszcze więcej kabli( do zwykłych siedzeń idzie jedna wtyczka a do komfortu trzy).Do tego do kompletu potrzebujesz moduły siedzeń i elektryczną kolumnę kierowniczą.
Opublikowano
koledzy gdziemoge znaleźć, jakąś instrukcje demontazu środka E60, foteli kanampy tylnej, tunelu, plastików. Bo w weekend biorę się za zmianę tapicerki.....
Opublikowano
panowie, pomocy nie mam pojecięcia jak zdjąć tylne oparcie kanapy, napewno na dole trzeba wypiąć z dwóch zaczepów, ale u góry trzyma jakiś zamek który jest przykręcany w klapie bagaznika, jak ją wypiąć z tych zamków. a i drugie pytanie jak zdemntowac tunel srodkowy.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

A ja mam odwrotny problem i w związku z tym konkretne pytanie.

 

Mam fotele komforty od E60 sprzed FL (ok. 2005r. bo dokładnie nie wiem) i chciałbym je zamontować w samochodzie po FL. Przeczytałem wszystkie tematy w całym necie dotyczące wymiany foteli w E60 i sporo już wiem. Natomiast moje bardzo konkretne pytanie brzmi: "Czy ktoś wymieniał zwykła najprostsze taborety w samochodzie po FL na komforty z samochodu sprzed liftu. Chodzi mi konkretnie o doświadczenia kogoś kto to robił. Interesuje mnie tylko ta opcja: "komforty sprzed FL do samochodu po FL ze zwykłymi najprostszymi stołkami". Może ktoś wie gdzie (najchętniej w mazowieckim) jest jakiś serwis który to robił i ma w tym doświadczenie.

 

Będę wdzięczny za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Mario

  • 2 lata później...
Opublikowano

ja zamontowałem fotele po lifcie do przedlifta i podgrzewanie foteli nie działa!!!

reszta działa-regulacja.

troche było kłopotów z napinaczami ale poszło tylko jeszcze te nie szczesne podgrzewanie.

 

mam tak naprawdę taki problem:

kostki od podgrzewania są ale w mojej jest 5 przewodów a w nowej 4 i nie wiem jak je połaczyć żeby działało...

dwa przewody są grubsze w odu kostkach czerwony i brązowy (pewnie + i -) ale zostają jeszcze te moje 3 które muszą zamienić się w 2 :D

problem tylko tego typu że są inne kolory i nie wiem jak je podpiąc...a nie chce foteli popalić...

 

w fotelach są 4 przewody- dwa grubsze: czerwono-czarny i brązowy oraz 2 cienkie niebieski i brązowo-żółty a w instalacji w samochodzie jest 5: dwa grubsze- czerwono-czarny i brązowy i 3 cienkie zółty,czarny i brązowo-zólty

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, może komuś ten wpis pomoże...

Udało się odpalić podgrzewanie poprzez wymianę całej wiązki ze starego fotela razem ze sterownikiem...

Najtańszy, najłatwiejszy i najszybszy sposób!!!

Jedyny problem jaki powstał to mata obecności pasażera- są inne kostki- jestem w trakcje rozwiązywania tego problemu ale ostatecznie można emulator zastosować choć cały czas będzie krzyczeć o zapięcie pasa dlatego też może uda się podłączyć te matę...

 

W instalacji przedliftowej jest kostka 3 przewodowa -fioletowy z białym paskiem, brązowy i biały z czerwonym paskiem pożniej wchodzą do takiego małego urządzenia z którego już wychodzą tylko dwa przewody biały i niebieski a z maty pasażera wychodzi kostka poliftowa 3 przewody biały,brązowy i czerwony...

jak to połaczyć żeby działało ok?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Jak poszły prace z fotelami?

Mam podobny problem w e61, a na stronie WDS BMW nie ma schematu podłączenia maty z wersji poliftowej (as 2007 )

 

Pozdrawiam

Opublikowano
witam!!tez jestem na etapie kupna siedzen sportowych, mam 2003r a mam na oku poliftowe,stare fotele mam polelektryczne a sporty sa dodatkowo podgrzewane a tak wszystko jest tak samo,da sie to podłaczyc jak wczesniej nie mialem podgrzewanych,bo juz sam nie wiem,dzwonilem do aso i jedni powiedzieli ze sie nie da a w drugim mi powiedzial ze raczej powinno sie dac bo juz kiedys wymieniali tylko ze ze spotrow na komforty
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.