Skocz do zawartości

318i pytania o prowadzenie auta...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Panowie mam pare pytań a konkretnie dwa po pierwsze auto na nierównym asfalcie myszkuje muszę trzymac mocno kierownice by nie zboczyło z drogi czy to moze byc wina łysych opon na przodzie?czy geometria się przestawiła? tak samo mam kiedy wjade na białe pasy to się slizga;/ drugiejak wiade w koleinę to tył mi buja:( w czym może tkwic problem w obu przypadkach???

Opublikowano
tyle to ja wiem ale w czym może tkwić? geometria?wina opon? tuleje? wolałbym sam to zrobić niż isc z tym do mechanika....
Opublikowano (edytowane)
Sprezyny z tyłu całe? nie popekane? a jesli chodzi o przod to zbierznosc ok i łaczniki stabilizatora??? amortyzatory ok??? Edytowane przez piter16614
Opublikowano
Jakie opony? Na szerokich oponach [225 i w górę] bardzo nosi samochód na koleinach. Może warto zacząć od tego? [jest duuuużo taniej...]
Opublikowano
więc tak na przodzie załozyłem gwint ta-technix opony przód 205/50/r16 (łyse) tył 225/50/r16 5mm bieznika łącznik stabilizatora a tego nie wiem czy są dobre;/ co do tyłu sprężyny całe .....
Opublikowano
Że tyłem zamiata to mogą być np tuleje pływające... A tak poza tym to zacznij od zmiany opon na ludzkie bo nie wiem jak możesz przejeżdżać przez kałużę przy prędkości 50km/h w górę przy łysych gumach. I radzę jednak pojechać na szarpaki i geometrię.
Opublikowano
w sumie racja ,nie wiedziałem ,że taki mają wływ na komfort jazdy -moja głupota;) a co do tulei to konkretnie o jakie chodzi?:>
Opublikowano
Tuleje pływajace sa z tyłu i jesli jadac masz wrazenie ze auto ci lekko odjezdza po wpadnieciu w koleine tzn ze ktoras jest rozwalona(ma za duzy luz) i autkim wozi.Miałem tak kiedys,ale sam nie wymieniałem bo je trzeba na prasie najlepiej tam wprasowac a nie wbic bo długo nie pojezdzisz. Kiedys w escorcie wbilismy takie tuleje i wierz mi ze długo sie nie najezdziłem i powiem ze nie warta była ta robocizna i zuzyte czesci tzn tyleje wszystkie.wk... sie i kupiłem kompletne wachacze nowe i kosztowały nie wiele wiecej niz te wszystkie tuleje met-gumowe i był spokoj,az go wymieniłem na bete. Ale w naszych autkach jest z tym gorzej bo czepiajac sie tylu i wymian tych tulei trzeba zawsze praktycznie geometrie robic pozniej,a w warsztacie nie mało sobie zycza za to.No coz ale autko ma swoje wady i zalety,wsumie jak kazde.Osobiscie ja i tak nie zmienie marki ew.model.Moim zdaniem podjedz na stacje zapłacisz ze 40zł ale bedziesz wiedzil napewno co jest tego przyczyna i nie wymieniał w ciemno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.