Skocz do zawartości

kondzio75

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i automat
    r2000 byl kiedys

Osiągnięcia kondzio75

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kondzio75

    316i inpa cięzko odpala

    kasowanie bledow w niczym nie pomaga. blad bedzie sie pojawial. nalezy rozwiazac problem to dopiero pomoze
  2. rozmiar opony to jest prawidlowy? wydaje mi sie ze powinna byc wyzsza. powinno byc chyba 225/45/17 a 205 to chyba by pasilo 50 al czy takie sa? Gdyby byla wyzsza wygladalo by troche lepiej. ale sprezyny trzeba pomieniac, jezeli nie pochodza z ASO to wg mnie to loteria,,beda dobre lub nie. w twoim wypadku cheba nie.
  3. a jak dlugo tym jezdzisz? moze poprzedni wlasciciel zlaczyl na stale bo mu sie nie uruchamial wentylator?
  4. wg mnie to ze kontrolka gasnie wcale nie oznacza ze problem jest rozwiazany. to tylko kontrolka a blad jest zapisany i do momentu jego rozwiazania (naprawy) bedzie sie pojawial i znikal
  5. nie wydaje mi sie ze przez ten wyciek pod filtrem tracil by az tak duze ilosci oleju. moze cieknie w innym miejscu?
  6. jezeli chodzi o ekonomike to jest to jednostka ktora tylko troszeczke mniej zuzywa jak 2.8 a 6 garow to jest to. jezeli szukasz dobrego i ekonomicznego silnika to 1.9 TDI na ktory sam bede zmienial zreszta
  7. M43TU 1895cc 8zaworow 118KM N42/N46 1995cc 16zaworow 143KM takie jednostki byly w 318 wg ksiazki 316 N42/N46 1796cc 16zaw. 115KM
  8. pompa powietrza wtornego pewnie nity puscily i buczy troszke glosniej. czasami moze byc tam woda (podobno). to takie cos z lewej strony chlodnicy
  9. a co to za roznica 2.0 2.2 tdi tds. silnik jest silnik rozrzad?
  10. male wahania to chyba normalka.a odma to jest chwila wymienic przewod i juz. musiala byc juz nie zle wygnita. tez to mialem na kazdych swiatlach trzepalo ze hej. ale wymiana powinna pomoc.widocznie okleil tasma i tyle a ona dalej zasysa lewe powietrze czy to ma wplyw na spalanie to nie wiem . mozliwe.
  11. Nie konkretnie. P0170/ 171 czyli ogolnie :sonda , lewe powietrze itd. Kazdy magik stawial na sade wymienilem dwie (sprawdzali na wykresach itp) pozyczylem przeplywke urzywana i zaczela smigac znakomicie. samochod zaczal jezdzic ,znacznie zwawiej. kupilem nowa bosha blad sie nie pojawia ale mam takie wrazenie ze na tej uzywanej smigal lepiej, strasznie ociezala jest. nie mam czasu przejzec.
  12. krzychu81 doradzil PRZEPLYWKA. i ma racje tez to mialem P0171 problem przeplywki.
  13. im szersza guma tym bardziej bedzie plywac. tak sie mi wydaje.
  14. z tego co wiem caly ten zestaw nalezy przykleic do lakieru . następnie należy usunąć klej. usuwając go możesz wyrządzić jeszcze większe szkody. Nie polecam. Jest jeszcze jedna metoda na większe wgniecenia (ale nie z ostrymi krawedziami) suszarka + CO2 1. rozgrzewasz 2. zamrażasz wpisz na you tube dents remowals i tam sa pokazane metody ta twoja również.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.