Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E36 1.8 M-43 Falują mi obroty na zimnym silniku, potem to ustępuje był sprawdzany na kompie - wszystko OK, na benzynie też dobrze, a na gazie dalej faluje.

W czym tkwi problem.

Proszę o poradę. :modlitwa:

Opublikowano
:duh: to poczatek konca niestety :mad2: .................

 

moglbys rozwinac swoja genialna mysl.....

 

 

Rafi - auto lapie lewe powietrze badz tez cisnienie gazu na wolnych obrotach jest zle wyregulowane.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
problem mialem ten sam, ale pomeczylem jegomościa gazo chlopa i jest lepiej, zobaczymy jak bedzie dalej, podstawa to dobrze dobrane parametry mieszanki..
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
słuchaj ja mam ten sam problem z obrotami jak można je ustawić bo i w serwiśie już nie wiedzą co moze byc na bezynie ok ale na gazie problem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rafi, jeżeli na benzynie jest ok, to jest to na bank wina ustawień/jakości instalacji LPG. Jaką masz instalację?
Kai
Opublikowano
E36 1.8 M-43 Falują mi obroty na zimnym silniku, potem to ustępuje był sprawdzany na kompie - wszystko OK, na benzynie też dobrze, a na gazie dalej faluje.

W czym tkwi problem.

Proszę o poradę. :modlitwa:

Sprawdź masy od LPG w IIgen słaba masa może powodować falowanie lub wieszanie się obrotów.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Miałem to samo. Radzę odkręcić korek spustowy umieszczony w dolnej części parownika. Taka plastikowa śrubka, odkręca się ja palcami i z parownika wylatuje tzw. olej który dodawany jest dom gazu. Po takiej operacji u mnie zawsze przestaja falować obroty.

Profilaktycznie zawsze to robię co 5-6 tyś km.a czasami nawet częściej. U mnie pomaga

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
korek spustowy umieszczony w dolnej części parownika. Taka plastikowa śrubka, odkręca się ja palcami i z parownika wylatuje tzw. olej który dodawany jest dom gazu.

 

a ile tego oleju miałoby wylecieć?? mniej więcej??? jesteś pewien ze to niegroźna operacja dla instalacji?? rozgrzać najpierw silnik i parownik?

Opublikowano

kurcze, czy oby taka srubka jest w moim Tomasetto?! jutro sprawdze

 

...sprawdzilem i w moim reduktorze Tomasetto jest takaz sruba ( stalowa imbusowa) odkrecilem ja i byla zabrudzona wlasnie brazowym szlamem-cos typu jakis olej. ale zrobilem to na zimnym wiec nie lecialo nic z niego, moze kiedy go podgrzeje moze zmieni sie jego lepkosc i jesli takowy sie zgromadzil w reduktorze to moze jakos sycieknie.

Opublikowano

No i dokładnie o to chodzi. Zawsze po jakimś czasie ten szlam trzeba spuścić bo często kończy sie to sklejeniem membran parownika. Nie wiem jakie korki spustowe są w innych parownikach. U mnie jest korek plaqstikowy w dolnej części parownika. Odkręcam go i leci(oczywiście zawsze na rozgrzanym parowniku) Nie ma to zadnych skutków ubocznych dla instalacji a wręcz przeciwnie.

Jak włożysz rękę pod parownik to powinieneś tą śrubkę wyczuć.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Miałem ten sam problem i wstawiłem sobie do instalacji elektrycznej w inst gazowej opornik elektryczny( moze być zwykła żarówka) i po problemie.Nie wiem jak sie te przewody przy inst gazowej fachowo nazywają, ale to są jedyne przewody elektryczne przy gazie. Tez sie wkurzałem aż w koncu pojechałem do wuja elektryka i zrobił mi ten bajerek i mam wreszcie spokój. Podjedź do gazownika, powiedz o tym i spróbuj, mi pomogło. Pozdro.
IVI
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.