Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moment, moment, 1,6D w BMW ??

Na górze podają ze to 316 diesel ale w opisie jest juz 316i czyli benzyna i to by sie zgadzało bo takie były właśnie w orange

Opublikowano

Generalnie oferta chyba ciekawa. Tylko dlaczego tak tanio? Gdzie jest haczyk?

Jak oceniacie wyposażenie? Klima chyba manualna i jednostrefowa? Czy da radę w takim aucie?

Opublikowano
Nowe jest nowe. Xenon, skora, radio business mozna dolozyc + ori alu I bedzie ok.

 

 

84900zł za 2010rok, konkretnie za ten model... + 'dodatki' o których wspomniał KoKoS... powodzenia :lol: :lol:

 

Szukałbym lepiej 1-2 letniego auta.. z w/w wyposażeniem. No ale wybór należy do Ciebie.

 

Wyposażenie w tym ogłoszeniu pisał jakiś matoł. 80% z listy to nic innego jak standardowa budowa E90:

 

np.

 

Układ dynamicznej kontroli stabilności i trakcji DSC z ASC+T

Hamulce tarczowe z przodu, wentylowane

Hamulce tarczowe z tyłu

Trzecie światło stop

Mocowanie fotelików dziecięcych ISOFIX z tyłu

Wzmocnienia boczne drzwi - a są bez???? :lol:

Pasy bezpieczeństwa z przodu, trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami siły naciągu

Pasy bezpieczeństwa z tyłu, trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami siły naciągu na zewn. siedzeniach

Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera

Boczne poduszki powietrzne z przodu

Poduszki powietrzne chroniące głowę dla podróżujących z przodu i z tyłu

Aktywne zagłówki z przodu

Bezpieczny zacisk akumulatora

Centralny zamek

Immobiliser

Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

 

Pzdr.

Opublikowano

Są to samochody z wyposażeniem standardowym ( najuboższe wersje ) więc co miał napisać ;) że to golas , nie ma się czym chwalić że ma coś czego nie ma inny. Dlatego pisze rzeczy które są oczywiste , dobrze że nie napisał " koła przymocowane 5x śruba" .:)

2 letnie auto , to nie to samo co nowe . Kupując nowy jesteś pewny , kupując używkę np. bez gwarancji kupujesz kota w worku . Ze wszystkim tak jest .

Jeżeli miałbym wybrać pomiędzy nowym 1.6 benzyna a np. rocznym czy dwu letnim 318d wybrał bym 318d . Ale pod warunkiem że auto jest z pewnych rąk , jak z komisu i "czary mary w cenie" to zdecydowanie 1.6 benzyna nowa .

Co do opinni "dizel bywa wadliwy " hmmm ja mam pierwszego diesla i mówie to z czystym sumieniem głupi byłem że jezdziłem benzyniakami . Czasami benzyna może okazać się bardziej wadliwa niż diesel , tak jak to było w bmw serii 1 w silniku 1.6 benz . Była " cicha " akcja serwisowa na napinacz łańcucha silnika , do której nikt się nie przyznawał w najgorszym przypadku zdarzało się podobno wymianami silnika na nowy , a lepszych autko szarpało a pózniej już nie odpali , laweta serwis .

Jeżeli ktoś dba o diesla nie wydaje mi się żeby aż tak narobił komuś kosztów .

O autach z orange , tam raczej nie ma haczyków ponieważ samochody są nowe , nie używane ( może mają jakieś przebiegi dojazdowe z salonu do domu ) są zarejestrowane i ubezpieczone , podatek od wygranej zapłacony . Nie wiem w czym może być jeszcze haczyk .

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
głupi byłem że jezdziłem benzyniakami

Czemu głupi? Dlatego, że diesel mniej pali i ma brzydszy dźwięk silnika ? ;) Diesle mają dużo zwolenników ale tylko dlatego, że są "ekonomiczniejsze" bo nic innego fajnego w nich nie widzę... A Nm.... w benzynie redukujesz bieg i też masz Nm ;)

Opublikowano

Różnica dla mnie jest jedna i bardzo duża , do e60 wchodzi mi 70 litrów ropy ,po mieście robię minimum 800 Km na baku , w trasie minimum 1000 Km , w benzyniaku raz na dwa dni musiałem wlewać do baku tyle samo co tutaj raz w tygodniu . :) Mam autko już rok czasu i zrobiłem nim 50 tys KM przeliczając spalanie benzyniaka w mieście i w trasie jest mega dużą różnicą , w mieście benzyna paliła mi od 13 litrów w górę nawet do 17 ( e60 w dieslu 7-8 litrów ) , trasa przy 200 - 220 km/h benzyna miała dziurę w baku 15-20 litrów ( e60 w dieslu 8 litrów )

Dla mnie średnią przyjemnością z jazdy benzyniakiem na trasie np. przed wyjazdem z Krakowa do Katowic wlać pełny bak a wracając do Krakowa zaświecała się rezerwa . :)

Dżwięk silnika jest inny tylko na wolnych obrotach , przy X-prędkości nie odczuwasz różnicy w dźwięku to nie golf 1 . Za oszczędności pomiędzy benzyna a dieslem wole wkładać sobie do skarbonki i zbierać na X6 czy F10 :) . Mi dżwięk silnika nie przeszkadza , wcześniej miałem benzynę na turbinie i nie chodziła dużo ciszej niż e60 - a wszyscy tylko pytali co to diesel ?. W sumie to nigdy tak nie patrzyłem ile wydaje się na paliwo , trzeba było tankować to się tankowało do czasu gdy pojechałem do salonu BMW i sprzedawca przeliczył mi koszt utrzymania mojego samochodu a e60 którą chciałem kupić . Zawsze byłem przekonany że takie diesle w 5-tce będą palić podobnie 10 czy 12 litrów więc nie widziałem sensu gdy sprzedawca powiedział mi " jeżeli w mieście uda się Panu przekroczyć 9 litrów przyjeżdża Pan i oddaje samochód , te 9 litrów to i tak naciągnięte " więc się nawet nie zastanawiałem . Nie jestem przeciwnikiem benzyny bo tylko takie miałem i chwalę też sobie benzynę choćby ciszą pracą silnika , ale w pewnym wieku trzeba bardziej otworzyć oczy .

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Przyznaje racje, że dla osób które dużo jeżdżą to faktycznie diesel jest bardziej opłacalny, ale pod warunkiem, że auto jest świeże a nie ma przelotu 200 tys km i więcej...

Ja też robię ok 60 tys km rocznie ale rozkłada mi się ten przebieg na samochód prywatny ( 20 tys km przebiegu) oraz firmowy ( 40 tys km przebiegu).

Uważam więc, że robiąc te 20 tys km rocznie benzyną nie jest się aż tak mocno do tyłu i nie jest się głupcem ;)

Opublikowano

[ kamil20011 ] Dla mnie średnią przyjemnością z jazdy benzyniakiem na trasie np. przed wyjazdem z Krakowa do Katowic wlać pełny bak a wracając do Krakowa zaświecała się rezerwa .

 

 

Trasa Kraków -Katowice - Kraków to mniej niż 200km. Ile pali twoje auto i jaką masz pojemność baku że ci starcza tylko na 200km?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie!

Mam prośbę- nie zaczynajcie kolejnego wątku o wyższości jednego typu silnika nad drugim, bo będę zmuszony zamknąć go. Jest już temu poświęcony temat w dziale serii 3 E46.

Tutaj rozmawiamy o wadach i zaletach kupna używanego BMW od oficjalnego dealera, czy to polskiego czy zagranicznego. :cool2:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Jest coraz więcej aut z konkursu Orange na rynku. Są nawet w cenie mniejszej niż 80 tys. W związku z tym auta kilkuletnie od dilera tracą rację bytu. Zastanawiam się dlaczego auta z konkursu Orange są tak tanie? Skoro nowy kosztuje w salonie 120 tys. a po konkursie niecałe 80 tys. to gdzie jest haczyk?
Opublikowano
Jest coraz więcej aut z konkursu Orange na rynku. Są nawet w cenie mniejszej niż 80 tys. W związku z tym auta kilkuletnie od dilera tracą rację bytu. Zastanawiam się dlaczego auta z konkursu Orange są tak tanie? Skoro nowy kosztuje w salonie 120 tys. a po konkursie niecałe 80 tys. to gdzie jest haczyk?

 

Jakbym wygrał takie auto w ramach, np. orange też bym pogonił w diabły lub wymienił w ramach zaliczki na coś mocniejszego. Inna sprawa jak ktoś biedny wygra taki samochód, a nie stać go na utrzymanie, ubezpieczenie, to też chce się pozbyć balastu. Więc może taka cena a nie inna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy 316 rzeczywiście jest takie wołowate? Za 80 tys. mogę dostać 3-5 letnie 318. Czy między tymi autami jest duża różnica w dynamice?

Wszystko zależy od wersji silnika bo np. 318 może mieć 122 KM i 148 KM a zatem ok 20% różnica. Wielkości mocy piszę z pamięci - proszę nie brać tego dosłownie. do tego dochodzą roznice konstrukcyjne - wtrysk wielopunktowy w starszych silnikach i bezpośredni w nowszych.

Opublikowano

Za 85 to Ci moge sprzedac 325d z Polski z malym przebiegiem (60kkm) ze sportowymi fotelami, nawigacja, alu 17" na ksenonach, z szyberachem...a nie 3-5 letnia 318...

Auta z roznego rodzaju konkursu to fajna wygrana, ale z drugiej strony dla tego co wygral mega problem.

Wprawdzie Orange placi podatek od wygranej (10%), ale juz od sprzedazy calosc dochodu wchodzi w roczny pit wiec od tych 80.000pln wspomnieni wygrani musza oddac 32% dochodzowego i zostaje 50.

W sumie do takiego auta trzeba dolozyc na dzien dobry 10 tysi - ksenon, fotel, kiera, audio i mimo tego...na swiatlach wyprzedza Cie Avensis 1.6 :(

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Poważnie z tym Avensis 1,6 ? To aż tak mało dynamiczne auto?

 

Bez przesady BMW z Toyotą porównywać :lol: :duh: :mrgreen:

 

:norty: :norty:

 

 

Pzdr.

Opublikowano

Ojj przesadzacie panowie.

Po 1. Nikt nigdy nie cisnie na kazdych swiatlach do dna. Seicento czy Panda nie raz rusza ze swiatel szybciej niz np. Porsche i co? Poprostu pytanie jak kto jezdzi. To nie jest auto do rajdow tylko do normalnej jazdy, bez szalenstw. Na 100% da sie tym autem sprawnie poruszac. Wszyscy tak piszecie o 316i majac 318/320d.

A to samo moglby napisac o 318/320 ktos kto posiada 335/M ze to nie jedzie i nie ma co kupowac nowego 320d lepiej uzywane 330/335d. Nowe jest nowe, za 100 tys z doposazeniem mozesz miec nowke i pierwszy pierdziec w fotel.

 

Wszystko zalezy czego szukasz. Jakbys znalazl cos. PL salonu z przebiegiem ponizej 30 tys km na gwarancji w satysfakcjinujacej cenie to taka uzywke bym wziol. Jak masz brac cos gorszego to wolalbym nowke. Ale to moje zdanie.

 

No i ta toyota z bmw :duh: moze na prostej tak, ale pierwszy zakret zweryfikuje avensisa :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Dobrze kolega kokos napisał,zależy z jakiego poziomu patrzymy i czego potrzebujemy-seicento tez jezdzi a ma 50KM i w miescie nikomu nie zawadza.Jak auto służy Ci do spokojnej jazdy i nie zależy Ci na wciskaniu w fotel to taki silnik jak 116 czy 118 wystarczy w zupełności.Jedyna lipa z tymi autami z orange to jest ich wyposażenie-niestety są to golasy.Moja znajoma kupiła sobie taką X3 i nie ma tam nic,poza oczywiście wyposażeniem standartowym.I tu znów-jeżeli wystarczy Ci to co jest,a przecież masz poduchy,wspomaganie,ABS,radio i znaczek BMW na nowiutkim aucie,to nie ma się co zastanawiać.Bardzo ważne jest to,że cena jest kusząca a masz nowe BMW na gwarancji!
Kubica GO!
Opublikowano

Ja kupiłem takie auto kilka miesięcy temu i sprzedałem po miesiącu i 500km, moja opinia jest taka:

1. silnik tak jak koledzy piszą do spokojnej jazdy, nie jest paliwożerny, co prawda jeździłem spokojnie bo na dotarciu ale męczyło mnie to że żeby przyspieszyć trzeba było wykręcić a wtedy robiło się głośno, po pojeżdzeniu bmw przesiadłem się do swojego audi a4 170km i 410Nm które wtedy stało w komisie do sprzedania i wtedy podjąłem decyzję o sprzedaży bmw, jeśli ktoś wcześniej jeździł czymś mocniejszym będzie czuł spory niedosyt, brak momentu obrotowego z dołu, oczywiście przyspieszenie do 100 katalogowo wygląda ok ale wtedy samochód zmienia się w "japoński" pod tytułem MASAHUKU:)

2. wyposażenie absolutnie podstawowe, esp, 6 poduszek radio ok ale klima manualna, brak czujników cofania i o zgrozo nie rozkładane oparcia tylnych foteli są największą wadą.

3. Tapicerka mega nie praktyczna, ładna i w rzeczywistości wyglądająca o wiele lepiej niż na zdjęciach ale jasne dywany i jasny materiał na siedzeniach to przekleństwo, jestem estetą a tu dziecko raz mi wsiadło i slady były mocno widoczne wszędzie, myślę że po kilu miesiącach musiałbym prać środek a po paru latach wyglądał by średnio, tym bardziej że pracuję w branży budowlanej i czasem w ubłoconych butach muszę wsiąść.

Ogólnie moim zdaniem jeśli chodzi o BMW (było moje 1-sze) super, teraz juz rozglądam się tylko za BMW :) czy to 3 czy 1 zawsze klasa, jakość, dla mnie teraz numer 1 wśród klasy premium, 3-ka z konkursu fajna ale dla kierowcy który nie miał wcześniej mocnych aut, pracującego w biurze do pantofelków i gajera ewentualnie dla kobitki, dla mnie okazało się nie wystarczające i teraz mam na oku X3 2006 rok 3.0D z nie wielkim przebiegiem, aktualnie trwają negocjacje.

Dodam że teraz pogłupieli z cenami 3 z konkursu jak ja kupowałem ceny oscylowały 70-75, ponad 80 nie dałbym za taki samochód, normalnie dealera takie auto po rabacie kosztowało by około 95 ale z fakturą vat oraz programem serwisowym, zauważcie że jest ono słabiej wyposażone od 3-ki z cennika BMW o np automatyczną klimę, ci sprzedający pośrednicy tylko wypisuja ile to nie kosztuje nowa ale prawda jest inna i zamówiony u dilera jest lepszy niz z konkursu, poza tym polska jest chyba jedynym krajem w którym oferują 316i na niemieckiej ani innej z europejskich stron nie mogłem się doszukać 3-ki z tym motorem, o czyms to świadczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do mocy sinika 1,6 to proszę pamiętać, że jeszcze całkiem niedawno 100KM to było marzenie wielu kierowców - a dziś auto z sinikiem 122 KM budzi negatywne emocje.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
@gesio rany boskie dobrze, że tego nie kupiłem ;)

Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.

Mi się w końcu udało znaleźć całkiem sensowną 320i e90.

Jesteśmy umówieni na piątek do Inchcape i jeżeli będzie wszystko ok to w końcu zakończę te męczące codzienne przeglądanie ogłoszeń :)

 

Sincere trzymam kciuki, aż teraz Ty coś znajdziesz ;)

Opublikowano
teraz już wiem, że jeśli kupię to tylko i wyłącznie od dealera w DE. Mam dość ściemnionych, skręconych polskich skarbonek. Na razie jednak brak czasu na wyjazd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.