Skocz do zawartości

Problem z regulacja przednich lamp...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam:) teorytycznnie jest, praktycznie niedziala:) i pytanie takie bo to zasilane podobno jest pneumatycznie/hydraulicznie(jakies takies wezyki sa) prosilbym o wytlumaczenie jak to dziala i w ktorym miejscu mozna sie spodziwac usterki... a jak juz ja znajde to co mozna z tym zrobic:) w sumie potrzebne zbytnio mi na gwalt to niejest ale wiem ze moze sie przydac:)
Opublikowano
Kiedyś u kolegi to badaliśmy i wychodzi na to że niema tam nic poza pompką przy pokrętle poziomu. Przewody z płynem lecą jak dobrze pamiętam koło lewego błotnika, wystarczy że auto bylo puknięte i reflektor był zmieniany, olał ktoś regulację, płym uciekł i finito. Teoretycznie wypadalo by wtłoczyć płyn i sprawdzić szczelność oraz działanie pompki. Mi się ona w rękach rozsypała :-)
Opublikowano

Prawda jest taka, że to NIE DZIAŁA!! Nie znam i nie słyszałem o E30, w której by to działało. System jest tak beznadziejnej konstrukcji, że to po prostu nie ma prawa działać dłużej niż max do 3 lat od daty produkcji. Hella dawała to też m.in. do Skody Felicii i tam oczywiście też to nie działa, a mamy Felkę w domu od nowości i nigdy nie została uderzona.

 

Pozdrawiam i doradzam pogodzić się z tym i zająć regulacją ręczną!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fiat CC też to miał, w moim e30 też to było, z naciskiem na "było". osobiście to wyrzuciłem. na co dzien jeżdże po mieście i mam ustawione dość blisko. gdy pakuję auto i nocą ruszam nad może to akurat świeci mi akurat jak trzeba. A jak jest potrzeba to maska w górę i myk ręką jedną lampę potem drugą. Mi starcza. hehe

'

Opublikowano
az mnie kusi zeby pokombinowac i znalesc latwy tani sposob:D zdam relacje jak sie za to zabiore:D chyba ze ktos wie jak to przerobic na volty albo jakie inne magiczne cosie:)
Opublikowano
Nie pamiętam jak wygląda gniazdo w reflektorze na ten regulator który się wysuwa i chowa i nie wiem czy łatwo jakiś taki elektryczny regulator tam dopasujesz/zamontujesz, jeszcze by doszła kwestia czegoś co by podawało odpowiednie napięcia na te silniczki, ale z tym by się chyba poradziło, może wystarczył by jakiś prosty układ, parę rezystorów, tranzystor i potencjometr. Tak czy inaczej jak chce Ci się bawić to możesz spróbować doprowadzić ten co masz układ do ładu (co Ci się zapewne nie uda), a z elektryką dał bym sobie spokój, szkoda chyba nerwów.
Opublikowano
Da się to zregenerować niestety potrzebne jest 8 rąk :) trzeba ponownie napełnić układ płynem DOT4 :roll: zrobię fotorelację ale ostrzegam nigdy nie dopełnicie układu za pierwszym podejściem :) u mnie w ogóle jest pusty :) ale spokojnie da się to napełnić tak żeby działało :) podobny układ był w Renault 25 i tam zregenerowałem więc W E30 też nie będzie większego problemu

Nie masz co zrobic kasą ??........


Zostań klientem stacji ASO :)

Opublikowano

Ja mam zamontowaną elektryczną regulację na oryginalnych silniczkach BMW.

Tylko pytanie z jakiego auta bo tego nie wiem???

Numer OEM ze stronki http://www.realoem.com/bmw/select.do nic nie mówi o tych numerach. Może wersja na Kuwejt ;) hehe

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7db2d8856566b552.html

 

Regulację zrobiłem na regulatorze wysokości świateł z BMW E32. Wiązkę dorobiłem. Jutro wyślę fotkę jak to wygląda.

Jeśli chodzi o sam układ regulacji to nie zrobisz tego ponieważ był robiony na zamówienie dla BMW. No dobra jak chcesz to dasz rady ale nie będzie to małe. Z dostępnych na rynku szeregów potencjometrów nie da rady tego zrobić. Poza tym za 5-10zł kupisz oryginał od E32 :)

Problemem jest dorobienie obudowy żeby to ładnie wyglądało.... Ale to już jak się zdecydujesz :)

 

Jakbyś był zainteresowany pomocą przy tej elektryce, wiązce itp. to pisz.

Pozdr

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano

e...... Wiązka to przewody zawinięte taśmą izolacyjną.

Można po prostu dociąć, przygotować przewody i owinąć taśmą.

Wygląda to na prawdę dobrze tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić....

Fakt ze trzeba położyć wiązkę w wiązkowni ;)

 

P.S.

Zapomniałem wrzucić foty...... Praca....

Postaram się jutro!

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
OK wróciłem z urlopu w Poniedziałek zamieszczę fotorelację z uzupełniania układu :) może to coś rozjaśni

Nie masz co zrobic kasą ??........


Zostań klientem stacji ASO :)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.