Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyści się część mechaniczną ,więc nic się nie rozbiera.Gdy elektryka silniczka krokowego jest padnięta to do wymiany.

Wlej .przez otwór WD-40 i zostaw na noc.

Odepnij wtyczkę od krokowca ,powinien zgasnąć motor,wtedy wiemy,że regulator wolnych obrotów (czyli krokowy ) jest ok.Tak na 80%

Opublikowano
Odpinałem wtyczke od krokowca - obroty bardzo spadną do 200, zaszarpie i podniosą się na 1200 , dodam gazu znowu spadną do 200 zaszarpie i podniosą na 1200
Opublikowano
Wyczyściłem krokowca , byłem na kompie (zero błędu) a po odpaleniu obroty spadają do 500 . Klima włączona obroty 900 , kompresor się wyłączy , falują 800 - 1000 włączy trzyma 900
Opublikowano

Witam

 

Sprawdź też działanie czujnika położenia przepustnicy. Choć najprawdopodobniej Twój krokowiec jest już zużyty lub się zacina...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Nie koniecznie jest to problem krokowego.Jest on by regulować obroty(utrzymywać je) niezależnie od obciążenia silnika.

Więc te skaczące obroty to oznaka ,że krokowy działa,reaguje i próbuje wyrównać obroty.

Poszukaj nieszczelności w dolocie,to raczej będzie przyczyną.

Opublikowano
Krokowiec rozebrany i wyczyszczony obroty już nie szaleją , Jedynie co się dzieje to gdy jest ciepło po odpaleniu gdy przegazuje spadają do 600 i podnoszą do 900 i trzymają do momentu gdy znowu nie przegazuje po przejechaniu 1km jest wszystko ok. Układ dolotowy szczelny wszystkie węże sprawdzone
Opublikowano

Witam czy mogłby ktos tak dokladniej troszke mi napisac jak tego krokowca wyczyscic?? poprostu tak jak na zdjeciu wyglada psiuka do niego wd 40 i to wszystko a wyciera pozniej go sie czyms czy wd nie jest tlusty i nie zatka krokowca i nieuszkodzi jakis tam elementow elektronicznych?? pytam sie bo nie wiem jak ten krokowy wyglada od srodka na moje jest nie rozbieralny.

z gory dzieki za odp

Opublikowano
Tak czyszczenie jest to prosta operacja i polega na wlaniu przez otwór do środka "odrdzewiacza".Najlepiej zalać krokowy do pełna i zostawić na kilka godzin.Następnie wylewamy odrdzewiacz i montujemy silniczek,nie trzeba go suszyć itp.Krokowy to nic innego jak zawór sterowany przez silniczek elektryczny.Silniczek elektryczny jest szczelny i nie ma możliwości zalania go i uszkodzenia
Opublikowano
Wlewa się do silniczka a w środku jest korpus a na wirniku nie ma uzwojenia tylko jest magnes , dwa dni temu go rozbierałem.Po taki czyszczeniu bez rozbierania cały syf zostaje w środku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.