Skocz do zawartości

strzela w ssący!!! M50


grubby26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! mam pytanko co dalej mam zrobic? wymienilem przeplywke,swiece,fajki, czujnik polozenia przepustnicy,a autko dalej strzela w ssący, ma doła do 3 tys obr. i telepie sie na cieplym silniku na wolnych obr.ale dopiero po chwili po przegazowaniu! z gory dziekuje! Dawid
Pozdrowienia! Gruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

albo masz lewe powietrze, i tak to bedzie sie dizało, albo sonda zawiesiła sie w skrajnym położeniu, najprościej wypnij ja i sie przejedź.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z paliwem owszem, ale przeciez wystarczy zatankowac gdzies indziej i tyle. Głowica to razcej nie moze byc. natomiast czujnik położenia wałka jaknajbardziej. Cisnienie to moim zdaniem az zadobrze :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak miałem z silnikiem krokowym i go wywaliłem, a to dlatego ze nowa sonda wytrzymało tydzień , ale pozatym zadnych wystrzałów. Ze zwykła instalka na mikserze bedzie słabszy i tyle

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc panowie! troszke sie zakrecilem i dostalem zjebke od Admina!

pomocy bo mi lapy opadaja,nic nie dala wymiana swiec,fajek,filtra powietrza,przeplywki,czujnika polozenia przepustnicy,czujnika walka,wypiąłem sonde i nadal nic! mozna odczytac bledy samemu?pozdro

Pozdrowienia! Gruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!motor ma przejechane 219 tys,po 16 atm na kazdym garku,strzela wtedy kiedy otworze jej przepustnice na max. dwa razy raz za razem to sa obroty żedu 1200 obr zachowuje sie tak jakby miala zaplon nie w tym momencie! czujnik stukowego mam na zamiane ale gorzej ze sterownikiem! motor chodzi cicho zadnego stukania nawet na zimnym
Pozdrowienia! Gruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kolego nie małą zagrychę. Podobne objawy mieliśmy w silniku M20B20. Po wymianie niemal wszystkiego włącznie z kompem okazało się, że w mufie połączeniowej wtryski z kompem było słabe połączenie i jeden z wtrysków czasem pracował a czasem nie. Być może to taki podobny chochlik. We wspomnianej mufie było troszkę wody i to spowodowało częściową korozję styku.

POZDRAWIAM,


WIESŁAW


LPGaz to też paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna usterki tkwi w składzie mieszanki - za bogata lub za uboga.

Sa trzy mozliwosci takiej sytuacji:

- sterowanie wtryskami i zaworem dodatkowego powietrza przez sterownik na podstawie zebranych informacji z czujników,

- niewłaściwe ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej ( za duże ciśnienie - wtrysk podaje zbyt dużą ilośc paliwa, za małe cisnienie - wtrysk leje ),

- układ dolotowy powietrza, a dokładniej jego nieszczelności.

Jest jeszcze jedna możliwość którą nie powinno się brac pod uwagę, ale niestety przy naszych wtajemniczonych w temat mechanikach jest to możliwe. Otóż zestrojenie wałków rozrządu do właściwych faz.

 

Jak sam więc widzisz jest tego wiele i nie wszystko da się sprawdzić poprzez neta. A metod na diagnozowanie każdej rzeczy jest wiele.

Weź pod uwagę te możliwości pamiętając o tym, iż pierwszą możliwość możemy wyeleminowac, bo wglądu dokonałeś już w czujniki zbierające informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czes panowie! sprawdzilem cisnienie paliwa od2,8 do 3,2 bar jak w papierach,wymienilem drugi przeplywomierz z innego M50 ktory jest na chodzie oraz komputer,krokowy igla,niema falszywego powietrza,sprawdzilem mufe glowna z kablami do kompa,no i na koncu zbadalem sonde 4 kable,dwa biale na ktoryh jest po 14v,szary-masa,no i czarny powinien pracowac od 0-1v a ona staje na 0,48v i koniec to raczej jest zepsuta co? jutro bede wymienial! a co do kompa wyczytalem w AUTODATA ze mozna odczytac bledy, lamka 12v wpinamy sie w pin 8 i + z akumulatora! ale jak to czytac? krokowy trzyma na wolnych 750 obr ale po chwili spada na 700 obr i motor zaczyna sie telepac lewo i prawo,nadal strzela w ssacy jak by byla na gazie k...a jego mać! pomocy!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam
Pozdrowienia! Gruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze jaki masz system wtrysku - BOSCH czy SIEMENS.

Często przy systemach SIEMENS padały czujniki temperatury silnika - wskazania dla modułu. Nie wykluczone że jest padnięty i moduł steruje pracą silnika jakby był na ssaniu. Stąd może być również bogata dawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.