Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich! mam pytanko co dalej mam zrobic? wymienilem przeplywke,swiece,fajki, czujnik polozenia przepustnicy,a autko dalej strzela w ssący, ma doła do 3 tys obr. i telepie sie na cieplym silniku na wolnych obr.ale dopiero po chwili po przegazowaniu! z gory dziekuje! Dawid
Pozdrowienia! Gruby
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ok posprawdzam! a moze to byc cos z glowicą albo z paliwem,jak sprawdzalem kompreche na kazdym garku mialem po 16 tylko na 2 musialem dluzej pokrecic zeby wskoczylo 16, mam ba zamianke czujnik polozenia walu i czujnik walka,komputer!
Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano
no z paliwem owszem, ale przeciez wystarczy zatankowac gdzies indziej i tyle. Głowica to razcej nie moze byc. natomiast czujnik położenia wałka jaknajbardziej. Cisnienie to moim zdaniem az zadobrze :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
dlatego motor dymka nie puszcza! sprobuje z tym czujnikem a o paliwo mi chodzilo czy z filtrem wszystko ok? dobrze widzialem ze masz zwyklą instalacje i chodzi?
Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano
tak miałem z silnikiem krokowym i go wywaliłem, a to dlatego ze nowa sonda wytrzymało tydzień , ale pozatym zadnych wystrzałów. Ze zwykła instalka na mikserze bedzie słabszy i tyle

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Czesc panowie! troszke sie zakrecilem i dostalem zjebke od Admina!

pomocy bo mi lapy opadaja,nic nie dala wymiana swiec,fajek,filtra powietrza,przeplywki,czujnika polozenia przepustnicy,czujnika walka,wypiąłem sonde i nadal nic! mozna odczytac bledy samemu?pozdro

Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano
no to rzeczywiście można zgłupieć. teraz to pozostje chyba podejrzewać wtryski albo sterownik, ew. czujnik spalana stukowego i czujnik temperatury.
Bring More Women
Opublikowano

A może to słynny rozrząd, czy silnik prasuje cicho, czy są jakieś pojedyncze miarowe stukania, a jaki przepieg silnika?

 

U mnie strzelało od 200 kkm przy wysokich obrotach głównie, a u Ciebie przy jakich obrotach?

Pogadaj, a potem "zrób to sam" oraz zajrzyj na: realoem.com
Opublikowano
Witam wszystkich!motor ma przejechane 219 tys,po 16 atm na kazdym garku,strzela wtedy kiedy otworze jej przepustnice na max. dwa razy raz za razem to sa obroty żedu 1200 obr zachowuje sie tak jakby miala zaplon nie w tym momencie! czujnik stukowego mam na zamiane ale gorzej ze sterownikiem! motor chodzi cicho zadnego stukania nawet na zimnym
Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano
Masz kolego nie małą zagrychę. Podobne objawy mieliśmy w silniku M20B20. Po wymianie niemal wszystkiego włącznie z kompem okazało się, że w mufie połączeniowej wtryski z kompem było słabe połączenie i jeden z wtrysków czasem pracował a czasem nie. Być może to taki podobny chochlik. We wspomnianej mufie było troszkę wody i to spowodowało częściową korozję styku.

POZDRAWIAM,


WIESŁAW


LPGaz to też paliwo

Opublikowano

Przyczyna usterki tkwi w składzie mieszanki - za bogata lub za uboga.

Sa trzy mozliwosci takiej sytuacji:

- sterowanie wtryskami i zaworem dodatkowego powietrza przez sterownik na podstawie zebranych informacji z czujników,

- niewłaściwe ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej ( za duże ciśnienie - wtrysk podaje zbyt dużą ilośc paliwa, za małe cisnienie - wtrysk leje ),

- układ dolotowy powietrza, a dokładniej jego nieszczelności.

Jest jeszcze jedna możliwość którą nie powinno się brac pod uwagę, ale niestety przy naszych wtajemniczonych w temat mechanikach jest to możliwe. Otóż zestrojenie wałków rozrządu do właściwych faz.

 

Jak sam więc widzisz jest tego wiele i nie wszystko da się sprawdzić poprzez neta. A metod na diagnozowanie każdej rzeczy jest wiele.

Weź pod uwagę te możliwości pamiętając o tym, iż pierwszą możliwość możemy wyeleminowac, bo wglądu dokonałeś już w czujniki zbierające informacje.

Opublikowano

Dzieki za dpowiedz,bede dalej rył! dam znac jak sie uporam z tym rebusem,pozdro!

Jak macie jeszcze jakies pomysly to dawac chlopaki bo mi naprawde łapy opadły!!!

Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano
Pod kolektorem ssącym, dokładnie w jego połowie po drugiej stronie przepustnicy wychodzi z kolektora gruby karbowany wąz w kształcie półksiężyca. Zdrugiej strony tego węża jest zawór.
Opublikowano
Czes panowie! sprawdzilem cisnienie paliwa od2,8 do 3,2 bar jak w papierach,wymienilem drugi przeplywomierz z innego M50 ktory jest na chodzie oraz komputer,krokowy igla,niema falszywego powietrza,sprawdzilem mufe glowna z kablami do kompa,no i na koncu zbadalem sonde 4 kable,dwa biale na ktoryh jest po 14v,szary-masa,no i czarny powinien pracowac od 0-1v a ona staje na 0,48v i koniec to raczej jest zepsuta co? jutro bede wymienial! a co do kompa wyczytalem w AUTODATA ze mozna odczytac bledy, lamka 12v wpinamy sie w pin 8 i + z akumulatora! ale jak to czytac? krokowy trzyma na wolnych 750 obr ale po chwili spada na 700 obr i motor zaczyna sie telepac lewo i prawo,nadal strzela w ssacy jak by byla na gazie k...a jego mać! pomocy!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam
Pozdrowienia! Gruby
Opublikowano

Napisz jeszcze jaki masz system wtrysku - BOSCH czy SIEMENS.

Często przy systemach SIEMENS padały czujniki temperatury silnika - wskazania dla modułu. Nie wykluczone że jest padnięty i moduł steruje pracą silnika jakby był na ssaniu. Stąd może być również bogata dawka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.