Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie taki problem dzisiaj pokonałem jakieś 200 km częściowo z klimą i wskaźnik tem silnika w pionie ani milimetr w stronę czerwonego pola, ale otworzyłem maskę i ta stalowa listwa która jest pomiędzy reflektorami nad chłodnicą była gorąca ze mało co sie dało ręką dotknąć, wiec zajechałem do domu włączam test 7 i co wyszło temp silnika 111 a 7,1 czyli tem zew 250 C :D, co mogę jeszcze dodać wentylator pracuje tylko jak włączę clime nie wiem jak jest podczas jazdy co oczywiste i choć nie raz zrobiłem 500 km nigdy nie słyszałem po zgaszeniu auta żeby wentylator pracował :mad2: i teraz powiedzcie mi od czego zacząć bo według mnie coś jest nie tak.

 

A druga sprawa tak na uboczu tamto ważniejsze jak silnik był zagrzany i pracował odkręciłem korek wlewu oleju jak podnosiłem go to czuć było ze go zasysa, i delikatnie chlapał olejem ale tak nie dużo i pytanie czy tak ma być?

Opublikowano
Panowie a jeszcze do pierwszego czy jesli czujnik pokazał 111 C to czy on nie jest wadliwy bo wydaje mi sie ze jesli było by 111 C to by zagotowało wode i wywaliło korek?
Opublikowano
Ok admin mozesz temat zamykąc daremne to moje czekanie az ktoś odpisze na tym forum temat musi dotyczyc kopciuchów wtedy jest natychmiastowa odpowiedz, albo pytać czy pomalowąc dach na różowo czy kawa z mlekiem a moze bahama yellow, a moze jednak całe wytapetować.
Opublikowano
Kolego wszystko jest ok z twoim autem, temperatura robocza twojego silnika to ok 105 stopni i przy tej temperaturze otwiera się termostat w tym silniku, wszystko jest w jak największym porządku,gdyby temperatura wzrosła to by wskażnik na czerwone wskoczył,albo płyn by poszedł korkiem przy chłodnicy,nic nie szukaj wszystko ok
Opublikowano
Kolego wszystko jest ok z twoim autem, temperatura robocza twojego silnika to ok 105 stopni i przy tej temperaturze otwiera się termostat w tym silniku, wszystko jest w jak największym porządku,gdyby temperatura wzrosła to by wskażnik na czerwone wskoczył,albo płyn by poszedł korkiem przy chłodnicy,nic nie szukaj wszystko ok

 

Dzieki wielkie kolego za odpowiedz.

Opublikowano
Kolego wszystko jest ok z twoim autem, temperatura robocza twojego silnika to ok 105 stopni i przy tej temperaturze otwiera się termostat w tym silniku, wszystko jest w jak największym porządku,gdyby temperatura wzrosła to by wskażnik na czerwone wskoczył,albo płyn by poszedł korkiem przy chłodnicy,nic nie szukaj wszystko ok

 

Chodz szczerze myslałem ze jest to 90 +-, a powyzej 100 to wydawało mi się że zagotuje wodę..

Opublikowano
Wlej wodę w układ chłodzenia w tym silniku to układ rozsadzi :shock:. Wodę to się wlewa do ciągników i innych sprzętów gospodarstwa domowego i spuszcza na zimę. :mrgreen: Ale jak chcesz to jest Twoje auto :norty:
Opublikowano

Masz przecież układ ciśnieniowy! Druga sprawa to nie masz chyba wody, tylko płyn chłodniczy, który ma temp wrzenia więcej niż 100 stopni, jka i temp zamarzania ok -35 stopni, jak nie mniej. Tak?

Po trzecie pionowo wskazówka stoi od 80st do 120 st. 125 stopnie to wchodzi na czerwone pole. Wlacz sobie test i zobacz jka to wyglada od rozgrzewania silnika. A i jadąc dynamiczniej temp cieczy jest obniżana do ok 85 stopni, przez podgrzewanie termostatu (taka mala grzaleczka przy nim).

Wracając do tematu auto masz ok, pas przedni bedzie gorący, bo: chlodnica przejmuje wode o temp powyzej 100st + ciepło parownika klimatyzacji i belka sie nagrzewa.

Opublikowano
Wlej wodę w układ chłodzenia w tym silniku to układ rozsadzi :shock:. Wodę to się wlewa do ciągników i innych sprzętów gospodarstwa domowego i spuszcza na zimę. :mrgreen: Ale jak chcesz to jest Twoje auto :norty:

 

 

:mad2: Ok wode czytaj płyn chłodniczy, przeciez wiadome ze nie leje wody zresztą kto w dzisiejszych czasach to robi.

Opublikowano
Masz przecież układ ciśnieniowy! Druga sprawa to nie masz chyba wody, tylko płyn chłodniczy, który ma temp wrzenia więcej niż 100 stopni, jka i temp zamarzania ok -35 stopni, jak nie mniej. Tak?

Po trzecie pionowo wskazówka stoi od 80st do 120 st. 125 stopnie to wchodzi na czerwone pole. Wlacz sobie test i zobacz jka to wyglada od rozgrzewania silnika. A i jadąc dynamiczniej temp cieczy jest obniżana do ok 85 stopni, przez podgrzewanie termostatu (taka mala grzaleczka przy nim).

Wracając do tematu auto masz ok, pas przedni bedzie gorący, bo: chlodnica przejmuje wode o temp powyzej 100st + ciepło parownika klimatyzacji i belka sie nagrzewa.

 

Dzieki za rzeczową odpowiedz, pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

post do usuniecia, pomylka :oops:

EDIT: chodzi o moj post. napisalem i niestety nie ma opcji kasowania. wiec niech admin zrobi porzadek.

Edytowane przez pitong
Opublikowano
mam 316i n42b18, zrobilem na tzm silniku jakies 30tys, nie jeden raz 500km bez przerwy. nigdy jeszcze nie wlaczyl mi sie wentylator. dzisiaj bylem zrobic inspekcje2, przy spr. bledow okazalo sie ze byl blad czujnika temperatury oleju. blad wykasowano, zrobilem 150km, przyjechalem pod garaz, wysiadlem i slysze ze wlaczyl sie wentylator na 10 sekund.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.