Skocz do zawartości

[E87] 120d choromowana końcówka tłumika wydechu


aczewybielacze

Rekomendowane odpowiedzi

 

Mam wersję przedliftową z zagięta końcówką w dół, czyli bez DPF`a.

 

?? rura w dziwym ksztalcie zagieta delikatnie w dol oznacza ze masz DPF-a :) takze no ... kopcic to ci nie bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

Mam wersję przedliftową z zagięta końcówką w dół, czyli bez DPF`a.

 

?? rura w dziwym ksztalcie zagieta delikatnie w dol oznacza ze masz DPF-a :) takze no ... kopcic to ci nie bedzie :)

 

 

jeżeli idzie do dołu to znaczy, że nie ma DPF - będzie rzucał sadzą i ma iść w dół...

rura prosta - czyste powietrze bez sadzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ja w 120d miałem średnice wewnątrz 57 mm, a na zewnątrz 59 mm. Kupiłem do siebie końcówkę Buzzer ZZ2x70, którą i tak trzeba było skrócić. Kielich montażowy weź jak najbardziej zbliżony do tych średnic co podałem, choć jak zakład zna się na rzeczy to jak weźmiesz nawet średnice 55 mm to ci wspawają :D Najlepiej będzie jak podjedziesz i pogadasz jaka jest sprawa, to powiedzą co mogą, a co nie. Generalnie zmiana z pojedynczej na podwójną jest możliwa bez ruszania bańki tłumika końcowego.

E30, E36, E60, E87, F48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zakupiłem ulter n1-70rs , zawiozłem do spawania i co moge poweidzieć.... Nigdy więcej, może w benzynie brzmi fajnie ale dziś założyłem a na jutro jestem umówiony na demontaż. Dźwięk masakra, dopiero po fakcie doczytałem , że końcówka posiada dyfuzor dźwięku. Brzmi jak stary zpieprzony odkurzacz. Gra nie warta świeczki. Tak podaję dla informacji żeby czasem ktoś nei wpadł na taki pomysł jak ja.

Nie polcam , odradzam, i proszę - nie zakładać.

Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem ulter n1-70rs , zawiozłem do spawania i co moge poweidzieć.... Nigdy więcej, może w benzynie brzmi fajnie ale dziś założyłem a na jutro jestem umówiony na demontaż. Dźwięk masakra, dopiero po fakcie doczytałem , że końcówka posiada dyfuzor dźwięku. Brzmi jak stary zpieprzony odkurzacz. Gra nie warta świeczki. Tak podaję dla informacji żeby czasem ktoś nei wpadł na taki pomysł jak ja.

Nie polcam , odradzam, i proszę - nie zakładać.

 

Jakoś nie mam przekonania do zmiany końcówki w dieslu na końcówkę z dyfuzorem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Zakupiłem ulter n1-70rs , zawiozłem do spawania i co moge poweidzieć.... Nigdy więcej, może w benzynie brzmi fajnie ale dziś założyłem a na jutro jestem umówiony na demontaż. Dźwięk masakra, dopiero po fakcie doczytałem , że końcówka posiada dyfuzor dźwięku. Brzmi jak stary zpieprzony odkurzacz. Gra nie warta świeczki. Tak podaję dla informacji żeby czasem ktoś nei wpadł na taki pomysł jak ja.

Nie polcam , odradzam, i proszę - nie zakładać.

 

 

Właśnie nagraj jakiś filmik jak to chodzi bo może niektórym się spodoba

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś usuwać a tu miłe zaskoczenie nie trzeba było. Co prawda dyfuzor teraz minimalnie słychać. Co się okazało podczas dorabiania kolanka (było to zrobione dość niechlujnie) w kolanku wystawał kawałek metalu i podczas przepływu powietrze się rozbijało o powstałą ściankę dająć efekt odkurzacza. Nowe kolanko i nie ma problemu. Jednak odradzam zabieg wspawania końcówki własnei ze względu na kombinację jak wyprowadzić końcówkę na prosto pod zderzak....
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIdze ze zanim sie odezwalem sprawa sama sie rozwiazała. :D

 

U mnie dzwiek sie praktycznie nie zmienil, a koncówka to przeciesz tylko detal ozdobny i na dzwiek i na osiagi nie ma żadnego wpływu! ;P

 

Co do ultera to juz troche przelatalem na niej kilka tys. lm i jakosc hmmm.... nierdzewka cacy ale pozostale elementy juz rdzewieja i odpada malowanie! :( Całe szczescie widoczne jest to dopiero z pod samochodu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam po jakimś czasie czas odkurzyć temat

 

A wiec zainstalowałem dedykowany tłumik Ultera ,a ze mam diesla wiec rozjaśnię trochę sprawę .

Proponowany dedykowany tłumik niestety nie do końca pasuje, z tego co widzę to te tłumiki są raczej przeznaczone do silników benzynowych.

Chodzi o to ze w dieslu tłumik końcowy jest po spawany z cala reszta wydechu i montaż wymaga cięcia i spawania .

Oczywiście to nie przeszkadza w zupełności mnie po prostu montaż kosztował 70 zł i sprawa została załatwiona :D

W silnikach benzynowych ostatni tłumik jest połączony z reszta wydechu flanszą i wtedy tłumik Ultera pasuje doskonale i nic nie trzeba robić tylko montować

 

Bylem u Ultera osobiście w wakacje i zamówiłem tłumik

Okazuje się ze najtaniej będzie go zamówić u producenta co i ja zrobiłem koszt 440 zł z przesyłką

Oryginalny podstawowy model proponowany na allegro koszt 400 zł z przesyłką , ja u siebie zmieniłem końcówkę na inna bo się okazuje ze wybór jest ogromny i możemy zamówić co chcemy a mało osób o tym wie

 

Rozmawiałem z pracownikiem Ultera o tym całym zamieszaniu i przeróbkach i byli w szoku porostu nie wiedzieli i wdarł się błąd w dokumentacje ,

i zapraszają naszych forumowiczów którzy mieszkają blisko by jeżeli chcą podjechać swoim dieselkiem i chłopcy zaprojektują tłumik dla diesla w promocyjnej cenie

oczywiście przed radze sprawdzić jaki typ tłumika mamy czy z flansza czy bez i zadzwonić do biura i umówić się na wizytę :D

 

 

Teraz co do efetku ...

 

Jestem naprawdę zadowolony jakość super tłumik pięknie wygląda

Co do dźwięku bardzo delikatny basik zmiany praktycznie u mnie nie ma ,powiedziano ze tłumik się musi przepalić ja mam go założonego dopiero 2 dni .

Ale jeżeli ktoś się obawia ze po montażu będzie jakaś pierdziawka to nie ma się co martwic jest naprawdę dobrze

jak przejadę jeszcze kilka kilometrów to wrzucę dźwięk na YouTube

 

narazie musi starczyc foto :

 

http://img841.imageshack.us/img841/1756/img0826pt.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Koncowka 70 mm link http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/56

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Cześć.

Panowie ULTER poszukuje pojazdów do zbudowania dedykowanych produktów. KOnkretnie poszukują: 118d; 120d; 130i + wersje 3 drzwiowe. Info na ich stronie:

http://new.ulter.com.pl/site/cars

Może ktoś z Was kto ma blisko mógłłby podjechać. Zyskalibyśmy coś fajnego do założenia. Mi szczególnie zależy na 118d przed liftem bo nasze końcówki "w ori" to koszmar.

 

P.S. A może nasze forum się skrzyknie, pomożemy ULTER-owi a w zamian dostaniemy jakiś rabacik ? :D

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom szalu nie robia, ale dymek wyrzucaja w ziemie a nie bezposrednio w tyl :P

 

Dodam tylko, że spaliny z diesli nowszej generacji są niby mniej toksyczne, ale co potrafią wyciskać łzy z oczu i szczypać w nos, to... :shock:

Z tego względu jestem zwolennikiem "zagiętej" końcówki.

Jeszcze w roku 2000, jeżdżąc po Francji, zauważyłem że większość diesli miało już wtedy pozakładane końcówki tłumików "na wprost". :8)

Ciekawostką było to, że nie były to jeszcze silniki z DPF'em, a końcówki jednak nie były zakopcone.

Końcówka była zakładana na "fajkę" oryginalnego tłumika. Nie mogłem zrozumieć dlaczego one takie czyste, więc pewnego razu przyjrzałem się z bliska. :mrgreen:

Okazało się, że nowa koćnówka jest wyprofilowana tak, że daje się przykręcić na "starą" końcówkę (tłumik). Czyli spaliny dalej wylatują jak wylatywały dołem, a nowa końcówka dalej pozostaje czysta, bo przez nią dym nie leci. :D

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Jestem świeżo po usnięciu dpfu i zaciekawił mnie ostatni post. Czy jeżeli teraz mam końcówke prostą tak jak to było przystosowane do auta z dpfem to czy teraz moge kupic jakas sama koncowke zeby spalina kierowały sie w dol a nie na wprost? Czy musze cały końcowy wydech wymienic? Auto nie kopci ale zapach typowego diesla jest dosc mocno odczuwalny mysle ze skierowanie koncowki w dol mogloby w duzym stopniu zniwelowac roznoszenie sie smrodu :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.