Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na podniesionym aucie gdy chwycę za koło i ruszam na boki to jest wyczuwalny mały luz. Da się go usłycześ na dziurach i w momencie gdy przycisnę hamulec czasem delikatnie ruszy mi kierownica w jedną stronę.

Wcześniej mialem robione wahacze ( wymieniane na nowe wszystko)

Mechanik stwierdził ze końcówka drążka jest dobra i nie trzeba jej wymieniać jeszcze.

Co moze jeszcze powodować luz o którym wspominam? Czy w maglownicy moze być luz? czy połączenie końcówki drążka i samego drążka kierowniczego ( taka kulka) może mięć tez luz ?

Kiedys chlop jak ustawiał zbierzność i nie mógł odkrecic to [MOD: czytałeś regulamin?] młotkiem aby rozgrzać metal i potem odkecił bez problemu. Czy od tego [MOD: chyba jednak nie czytałeś] mogło sie cos uszkodzic w maglownicy ( [MOD: do trzech razy sztuka; następnym razem ostrzeżenie] własnie po tej stronie gdzie mam ten luz)

Proszę o opinie

Pozdr.

Opublikowano

Pewnie bez młota nie robota... oczywiście że mogło kładź się pod auto i ktoś niech rusza a Ty łapaj za drążek i wyczujesz luzy. Może być nie tylko to, ale skoro tak mówisz - najbardziej prawdopodobne.

Dodatkowo... zmień mechanika.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam panowie mam podobny problem

Gdy podniosę lewe przednie koło i ruszam nim lewa prawa to czuc delikatny luz gdzie ten luz może być? na łożysku na maglu? Drążek i końcówkę mam nową oraz tuleje wahacza ta dużą bo raczej swożnie nie mają nic do tego luzu? a może się mylę, dodam że jak ruszam góra doł to jest charakterystyczny odgłos jak by cichy dzwiek kapsla od frugo(objawia to sie podczas powolnej jazdy na nierównościach) i to było moim głownym powodem sprawdzania tego koła bo bardzo mnie denerwuje te klikanie i szukam przyczyny (łącznik stabilizatora wymieniony)

dzeki i czekam na odp

Opublikowano

Ja mialem takie obiawy a audi a3, wina byla nie dokrecona sruba jak sie zdejmie kolo ta na samym srodku(mechanik nie dokrecil jak zmienial przeguby)

moglem sie zabic bo z niedokrecona srubom jechalem 210km/h. :mad2:

Opublikowano

Witam,

niestety ale najprawdopodobniej występuję luz na przekładni kierowniczej. W celu potwierdzenia polecam podnośnik i skupienie się na maglownicy. Jeżeli słychać i czuć tam luz to pozostaje regeneracja. Warto sprawdzić też czy nie zaczęła się już pocić. Oczywiście proponuje zdjąć osłonę silnika, będzie lepszy dostęp

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

niestety ale najprawdopodobniej występuję luz na przekładni kierowniczej. W celu potwierdzenia polecam podnośnik i skupienie się na maglownicy. Jeżeli słychać i czuć tam luz to pozostaje regeneracja. Warto sprawdzić też czy nie zaczęła się już pocić. Oczywiście proponuje zdjąć osłonę silnika, będzie lepszy dostęp

 

Pozdrawiam

 

Maglownica chyba i tak jest do regeneracji bo sa przenoszone drgania i stuki na kierownice oraz na postoju puka podczas szybkich ruchów kierownicy na zgaszonym motorze. Natomiast jeśli chodzi o ten luz to na prawym kole raczej tego nie ma ale nie wiem czy to ma znaczenie...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
siemano dzisiaj kapcie zmienialem na zimowe i przy lewym kole nie było żadnego luzu a z prawej był i to odczuwalny , szarpalem kołem przód tyl nie na boki,. wydaje mi sie że to któras końcowka (sworzeń) najbbiżej koła. a oże to na drązku kierowniczym??
Opublikowano
Wszyscy piszecie o końcówce drążka, o maglownicy. A któryś zainteresował się samym drążkiem i jego przegubem? Polecam sprawdzić zanim zaczniecie oddawać magle do regeneracji...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.