Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po odkreceniu śrub nie można zdjąć tylniego koła felgi stalowe 15 oryginalne

_____

Proszę o poprawne tytułowanie tematów. Przeczytaj format tytułowania. Dostajesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Tak jak pisza koledzy, od wewnetrznej strony uderzyc porzadnie mlotkiem w felge (podkladajac jakis kawalek drewna zeby sobie nie uszkodzic). Aby uniknac problemu z zapiekajacymi sie na piascie kolami przed ich nalozeniem smaruje lekko piaste pasta miedziowa (tak mi kiedys doradzil wulkanizator). Przy np. sezonowej wymianie kol nie mam najmniejszych problemow z ich zdjeciem.
Opublikowano
Jeśli stalowe felgi to nie prał bym po oponie tylko po feldze (blisko środka żeby nie zagiąć i żeby siła na piastę siadała). Możesz przez jakiś kawałek deski żeby nie poharatać jej za bardzo.
Opublikowano
Młotek i jazda od środka, po feldze, albo jest jeden sposób jeszcze, stosowany przeze mnie w ciężkich przypadkach. złap dwie śruby palcami i jedz się przewieź, powoli ale szarpiąc kierownicą, jak się obrusza zacznie się tłuc i potem lekko zejdzie
Opublikowano
tylko nie rozumiem czemu sie tak zapieka po zimie zdejmowałem koła by zmienic opony i było bez problemu a nie bylo niczym smarowane,teraz po 3miesiacach nie chca zejsc....z tym sposobem by lekko dokrecic sruby i sie przejechac chyba nie zaryzykuje....
Opublikowano
Czasem nie ma wyjścia jak nie chcesz uszkodzić felgi. Odkręcasz lekko śruby i jazda. Nie musisz jechać szybko. Ważne są przeciążenia boczne. Jak felga się obluzuje to będziesz słyszał.
Opublikowano

nie bój się, nie odpadnie, powoli jedz. Ja robiłem tak wiele razy (w pracy) i zawsze słychać jak puści, zaczyna stukać strasznie i szarpać

:8)

Opublikowano
ok sprobuje a szpilki wszystkie niech siedza czy np. tylko 2??? ile im tam pozostawic luzu???
Opublikowano
Mogą siedzieć wszystkie ale wszystkie popuść w rzeczy samej :) Nie musisz ich dużo popuszczać, wystarczy że kawałek łep będzie od felgi.
Opublikowano

ok Panowie dziekuje za pomoc udało sie kółka zmienione :D

 

Mam jeszcze jedno pytanie czy z nowej uszczelki między kolektorem a głowicą powinno tak śmierdziec???ona sie wypala czy co?? kiedy silnik złapie juz ładnie temp zaczyna byc czuc np. kiedy stane na swiatłach..Uszczelka jest firmy elring..

Opublikowano
Kolego jak już ściągniesz koła to przed założeniem dobrze oczyść felgę i bębny. Uszczelka pod wylotem jak sądzę :) musi się trochę dopalić i przestanie być czuć, no chyba że ktoś przesmarował czymś śruby lub uszczelka jest mokra od oleju na przykład.I jeszcze sprawdź czy czasem któryś z kabli ci nie wisi na uszczelce i go nie przytapia.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.