Skocz do zawartości

Bicie kół - felgi proste, zawieszenie dobre...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy wie ktoś dlaczego koła mogą przenosić drgania na karoserię? Felgi były wyważane 5 razy w różnych wulkanizacjach i za każdym razem usłyszałem, że są idealnie proste, opony nie mają żadnego wytarcia od hamowania, zawieszenie całe po remoncie w profesjonalnej firmie gdzie naprawiają tylko zawieszenia a jednak przy około 90km/h zaczynam odczuwać wyraźne wibracje całego przodu auta. Nie tyle jest to odczuwalne na kierownicy cy na przodzie auta.. Czuje to pod nogami, na desce rozdzielczej itd. Koła założone to Breyton 17 cali, opona 235/45. Po zamianie przednich kół na standardowe 15' już nie ma bicia...
Opublikowano
mam to samo jezdziłem juz z kołami wszedzie i zawsze mówią ze felgi proste.. ale o oponach nic nie mówili... zrobiłem sobie test podniosłem tył auta odpaliłem i włączyłem na D wystarczyło dac troche gazu a całe auto podskakiwało mało mi nie spadło z koziołków..po zmianie opon wruciło do normy wszystko... okazało sie ze stare opony były jakies krzywe... ale nadmierny luz na przekładni kierowniczej krzyzaku czy frezie od kierownicy bedzie to samo powodował
Opublikowano
...Koła założone to Breyton 17 cali, opona 235/45. Po zamianie przednich kół na standardowe 15' już nie ma bicia...

 

Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie :mad2: Wina na pewno leży po stronie opon, skoro po ich zmianie wszystko jest dobrze.

Chroń mnie Boże, przed Diabłami w mundurach o niebieskim kolorze...
Opublikowano
Ja zastanawiam się czy to nie jest wina pierścienia centrującego... Nie jestem pewien czy felgi dobrze siedzą na pierścieniach.... Drganie zanikło po wymianie felg z oponami na zwykłe 15 cali... Z tego co mi się wydaje to te felgi dedykowane były dla BMW E39 ale chyba one miały taką samą średnicę pierścienia centrującego... Gdzie jest ta śruba na przekładni???
Opublikowano
ja w swojej e34 mam felgi z e39 i żadnego bicia nie mam. Zacznij od wymiany opon jak to nie poskutkuje to mogą być felgi już krzywe
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kolego sprawdz otwor na piascie, ew zaloz pierscienie centrujace. ja mam bbs rc i pierscienie musialem zalozyc. niektorzy pisza ze opony...ale nie biora pod uwage tego ze po zmianie kol a nie opon przestaje drzec.... pozdro
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, wyważam koła 10 razy, nowe części do zawiechy, końcówki i tarcze, pierścienie mam 74,1 / 72,6 w e46 a ET 35, tak jest dobrze? Proszę kogoś o odopowiedź :mad2:
Opublikowano
Jak założysz felgę na piastę to musi dobrze siedzieć, sztywno.. Wtedy jest ok. W przeciwnym razie jak będzie choć trochę luźno to będzie bić... Wtedy jedziesz na dobrą wulkanizację i dobierają Ci odpowiednie pierścienie z tworzywa sztucznego.... Mi to pomogło i jest super...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.