Skocz do zawartości

Rafi V8

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Rafi V8

  • Urodziny 10.03.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 530i 1993
  • Lokalizacja
    Warszawa/Żnin

Osiągnięcia Rafi V8

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kolego, że pasek to ja też się domyślam, tylko, co ma pasek alternatora do siły nadmuchu dmuchawy???
  2. Witam wszystkim, mam dziwny problem ze swoją padlinką, a mianowicie chodzi o to, że jak gdzieś pod maskę dostanie się woda to dobiega spod niej jakiś pisk. Przypuszczam, że piszczy pasek alternatora, ale co mnie jeszcze zastanawia i nie daje spokoju to to, że wczoraj jak jechałem do pracy i przejechałem przez kałuże to siła nawiewu dmuchawy spadła, a jak wcisnąłem pedał gazy to usłyszałem pisk, a siła dmuchawy wróciła do normalnego poziomu. I tu moje pytanie czy ślizgający się, (piszczący) pasek alternatora ma wpływ na siłę nadmuchu dmuchawy??? A jeśli nie to, co może być przyczyną wahań siły nadmuchu i czy ten pisk koniecznie musi być związany z paskiem alternatora??? Chodzi o BMW e34 530 M60.
  3. Dzięki za info. I jeszcze jedno, jak już wepnę czujnik to komunikat z CC sam zgaśnie czy muszę go skasować na jakimś kompie???
  4. A żeby wpiąć czujnik to muszę ściągać klocki, czy moge go wpiąć bez ściągania???
  5. Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie czujnika klocków hamulcowych, czy jeśli go nie ma albo będzie w jakiś sposób uszkodzony to komputer wyżuci komunikat o zużyciu klocków??? I następne pytanie czy jest możliwość jakoś to obejść, pytam o obejście, bo mam taką sytuację, że wyrzuciło mi komunikat o zużyciu klocków, zużyły się tylni, wymieniłem je razem z czujnikiem, ale komunikat dalej wyświetla komunikat o błędzie, więc zajrzałem na przednią os i okazało się, że z przodu czujnik w ogóle nie jest wpięty, a w dodatku jest uszkodzony, ale komunikatu żadnego wcześniej nie było o zużyciu się klocków.
  6. Problem rozwiązany po podpięciu pod kompa wyszło, że świece padły, po wymianie świec i skasowaniu wszystkich błędów z pamięci autko znowu śmiga. Swoją drogą dziwnie to trochę dla mnie, że wieczorem świece jeszcze były dobre a na drugi dzień rano już nie. Mogę dodać, że to już mój drugi taki przypadek, ale pierwszy miał miejsce w BMW 525 TDS.
  7. Rafi V8

    AKUMULATOR?

    Kolego, jeśli masz tylko wsteczny to niestety nie jest to wina słabego akumulatora, po prostu masz walniętą skrzynię i tyle.
  8. Rafi V8

    AKUMULATOR?

    Ma wpływ kolego, bo podczas rozruchu ASB potrzebuje dość sporą dawkę prądu, a gdy jej nie dostanie wtedy zaczyna wariować. Przerabiałem ten temat w swojej poprzedniej bumie i o dziwo po zmianie na nowy akumulator moje problemy z ASB znikły.
  9. Witam. Mam problem ze swoja padlinką, a mianowicie chodzi o to, że jakiś tydzień temu wróciłem z trasy około 600 km, zajechałem pod dom normalnie zgasiłem silnik, a jak po kilku dniach chciałem ja odpalić to już nic z tego. Tzn. silnik normalnie kręci, tak jakby chciał zaskoczyć, ale jakby nie dostawał paliwa. Dodam, że wcześniej nie miałem takich problemów. Chodzi o BMW e34 530 M60 w automacie z 1993 roku. Któremuś z was przychodzi do głowy, co może być przyczyną owej usterki??? PS. Uprzedzę głupie stwierdzenia typu, że może nie ma paliwa w baku, bo wiem, że jest.
  10. Rafi V8

    AKUMULATOR?

    Słabe aku ma bardzo duży wpływ na pracę ASB. Skrzynia głupieje, nie przerzuca biegów, wywala ciągle błędy. W każdym samochodzie z ASB wymagany jest bardzo dobry akumulator. Ja w swojej padlince 530 M60 mam CENTRA Futura 95A, a producent dedykuje 85A.
  11. Rafi V8

    Mazowieckie

    Witam. Znacie może warsztat AUTOMARK w Markach pod Warszawą. Jeśli tak to proszę o jakieś opinie na jego temat, będę bardzo wdzięczny. Mogą być zarówno pozytywnie jak i negatywne.
  12. Rafi V8

    Słabe napięcie

    Pewnie, że może i nic w tym dziwnego bo skrzynia podczas rozruchu potrzebuje dużą ilość prądu o stałym napięciu. Niektóre skrzynie potrawiam nawet odmuwić posłuszeństwa jak nie będą dostawały stalego napięcia.
  13. Tak jak kolega "ttrol" już wcześnej napisała ja też twierdzę ze to konwerter. Swego czasu miałem TDS-a w automacie i miałem podobny problem: wrzucałem obojętnie jaki bieg i auto niby chciało ruszyć ale coś je trzymało i się dławiło. Po wymianie konwertera problem zniknął.
  14. Jeśli masz automata to sprawdź styki w kostkach obok dzwigni zamiany biegów, mogą być zaśnieżałe albo nadpalone. U mnie właśnie tak było.
  15. W samej Wawce to nie znam ale polecam p. Olczaka w Kajetanach koło Nadarzyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.