Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dzisiaj rano odpaliłem silnik i nagle zaczął klekotać jak "diesel" tylko że z pięć razy głośniej, silnik zgasl i koniec a z pod gwintu napinacza łańcucha wybilo olej. ściagnąłem pokrywe zaworów i zobaczyłem dużo pokruszonego plastiku (ślizgi) i zerwany łańcuch , ten który napędza cały rozrząd od wału. czy opłaca to się remontować czy może lepiej kupić jakiś używany silnik za tysiaka. jeszcze nie odkręciłem głowicy ale jutro to zrobie wtedy będe wiedział więcej o skali uszkodzeń, wydaje mi się że może zawory mogą byc całe bo jak zdjąłem urwany łańcuch to mormalnie kręciłem rozrusznikiem i nie słychać najmniejszego stuku

ile na obecną chwile może kosztować remont, jak któś się oriętuje to proszę o odpowiedź

 

a to auto to 320i 91r

http://img706.imageshack.us/img706/8695/dsc00317large.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/1387/dsc00318large.jpg

______

Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków i regulaminem forum. Tym razem tytuł poprawiłem. mattiss

Opublikowano

nic nie slychac bo zawory pewnie juz pogiete,bo z tego co wiem sa kolizyjne

ja robilem taka naprawe w is-sie i zamknelo sie w tysiacu ,a za robote nie placilem

8 zaworow bylo krzywe,u Ciebie pewnie 12

jesli silnik miales zdrowy to mozna sie zastanowic nad naprawa

jak byl kiepski to mam taki na sprzedaz z '92 roku. tanio

pozdrawiam

Opublikowano
nic nie slychac bo zawory pewnie juz pogiete,bo z tego co wiem sa kolizyjne

ja robilem taka naprawe w is-sie i zamknelo sie w tysiacu ,a za robote nie placilem

8 zaworow bylo krzywe,u Ciebie pewnie 12

jesli silnik miales zdrowy to mozna sie zastanowic nad naprawa

jak byl kiepski to mam taki na sprzedaz z '92 roku. tanio

pozdrawiam

 

 

dzisiaj ściągnąłem głowice i miałeś racje 14 zaworów pogiętych. remont raczej odpada bo jak policze remont głowicy ,planowanie, śruby, uszczelki, ślizgi i inne pierdoły, to lepiej wyjde na tym jak kupie drugi silnik, na allegro można taki dostać już za 700 stów, włożyć i do żyda. I tak miałem zamiar kupić sobie touring

z resztą zobaczcie sami :cry:

 

 

http://img535.imageshack.us/img535/4219/dsc00342large.jpg

 

http://img820.imageshack.us/img820/5848/dsc00343large.jpg

 

http://img687.imageshack.us/img687/6601/dsc00344large.jpg

 

http://img709.imageshack.us/img709/3860/dsc00345large.jpg

 

http://img149.imageshack.us/img149/7721/dsc00347large.jpg

 

http://img709.imageshack.us/img709/1742/dsc00348large.jpg

 

http://img692.imageshack.us/img692/328/dsc00352large.jpg

 

http://img713.imageshack.us/img713/9884/dsc00340large.jpg

:cry2:

Opublikowano
...sądząc po nazwie producenta uszczelki pod głowicą, to już ktoś wcześniej zdejmował głowicę...i pokazał mistrzostwo warsztatowe :lol:

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano

Można wiedzieć jaki był przebieg ?

R.I.P :|

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Wczoraj kupiłem za pare stówek silnik M50 b20 (z jakiegoś wraka), jutro go przełoże i zobaczymy. co do przebiegu to nie wiem, na zegarze jest 186 000 co jest na 1000% nieprawdą, sądząc po zużyciu niektorych części dałbym ok. 300 000 albo i więcej.
Opublikowano

temat do zamknięcia

założony nowy (używany) silnik

silniczek cyka aż miło :D

być może to moje subiektywne odczucie ale jest nawet chyba troche silniejszy (żwawszy) :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.