Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
zamienilibyscie sie e46 na Subaru Imreze GT 270 ps ? 2000 rok, stan bdb, po remoncie zawieszenia i wymianie turbiny. Bo mam taka okazje, i powiem szczerze ze mysle o tym. link - http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=3449932&id_region2=4&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&model=impreza&id_region=0&z_dnia=-1&cena_od=0&cena_do=-1&tylko_zdjecia=on&inte=on&gaze=on&biur=on&nr=7&key_unique=df33221b5b74060f8a462d92ccd22a57 Edytowane przez Bad_Boy
Opublikowano
Nie. Nie lubię japońskich wynalazków. Poza tym to jeśli już to wolałbym Lancera, Impreza kojarzy mi się z takimi bananowymi cwaniakami. Ale to moje zdanie :)
Opublikowano
tylko ze Imreza to nie wynalazek tylko auto kultowe- rajdy itd, znakomite wlasciwosci jezdne, naped na 4 itd. A skojarzenia- z ludzmi w Beemkach sa gorsze skojarzenia takze tym sie nie przejmuje.
Opublikowano
tylko ze Imreza to nie wynalazek tylko auto kultowe- rajdy itd, znakomite wlasciwosci jezdne, naped na 4 itd. A skojarzenia- w Beemce ludzie maja gorsze skojarzenia takze tym sie nie przejmuje.

 

Niby tak, ale wiesz jak to jest - siła przyzwyczajenia. W każdym razie jakbym miał wybierać to wybrałbym Lancera. Albo M5:)

Ale jak Clarkson mówił - jeśli masz wybierać wybierz ten (w tym momencie wskazał Imprezę i Lancera) :).

Opublikowano

Pomyśl odwrotnie. Dlaczego tamten człowiek chce zamienić taki super samochód na twoje BMW. :roll:

 

Pewnie już nie mógł patrzeć na ten niebieski lewar. :mrgreen:

 

A tak na serio to jeśli już chcesz zmienić to może na jakieś szybsze bmw.

Opublikowano
W zyciu nie zamienilbym 2000 e46 na zadne Subaru WRX STI a tym bardziej za Lancera Evo. Oprocz szybkosci i przyspieszenia obydwa samochody oferuja tandetne wnetrza i blache ktora po 4 latach zaczyna gnic. :nienie:
Opublikowano

impreza w wersji drogowej nie ma za wiele wspolnego z wyscigami - ma za miekkie zawieszenie - do lancera nie ma zadnego porownania - w lancerze nie ma kompromisow - jak samochod ma byc sportowy to taki jest...... a nie marketing jak w subaru :duh:

 

to tylko moje zdanie - bo jezdzilem subaru i lancerem

Opublikowano

To sa nieporownywalne samochody, od napedu(2WD/4x4), silnika(wolnossacy, turbodoladowany), do sposobu prowadzenia i nawet image'u ;).

Subaru jezdzilo mi sie swietnie, ale to zupelnie inna bajka, niz BMW.

Przejedz sie tym Subaru i sam zdecyduj.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Znasz takie powiedzenie " Zamienił stryjek siekierkę na kijek " :D

To właśnie tak będzie jak się na to niebieskie badziewie zamienisz :P

Ja wiem ze to podobno ma super właściwości jezdne i podobno się super prowadzi itp.

Ale dlaczego to wygląda jak tuning Lanosa w stodole????

:mad2:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Subaru jezdzilo mi sie swietnie, ale to zupelnie inna bajka, niz BMW. Przejedz sie tym Subaru i sam zdecyduj.

 

Sensowna podpowiedź :cool2:

 

BTW, co takiego złego jest w Subaru :?:

 

To jest bardzo przyzwoity sprzęt, wśród japończyków bezwzględnie najlepszy. Że wygląda kiepsko :?: 95 % czasu z samochodem spędzam siedząc za kierownicą, więc wygląd byłby dla mnie drugorzędny. Dla mnie samochód nie musi być misską, najważniejsze żeby świetnie jeździł. I takie są Subaru, nawet te w normalnych wersjach.

 

Niepozorne, bardzo plastikowe w środku, miejscami prawie tandente. Ale brzmienie boksera pod maską, stały napęd na 4 koła (wlecisz niechcący z dużą szybkością w głęboką kałużę, docenisz), zestrojenie podwozia może i za miękkie do ekstremalnej jazdy, ale w naszych dziurawych warunkach bliskie ideałowi, do tego przygotowane na statystycznie większe obciązenia i siły niż w innych japończykach - tego się nie da przecenić.

 

I do tego wciąż świetna jakość (dotyczy egzemplarzy japońskich; jakby ktoś nie wiedział Subaru montowało się też w USA - i właśnie te egzemplarze psują marce renomę :!:). W oryginałach rdza zaczyna wyłazić, ale dopiero w egzemplarzach minimum 10-, 15-letnich.

 

W porównaniu do BMW Subaru mają tylko jedną, acz dość istotną wadę - oryginalne części zamienne potrafią puścić z torbami, przynajmniej jeżeli chodzi o część pozycji w cenniku, w tym - niestety - wiele elementów zużywających się prędzej na naszych bezdrożach.

 

Niestety, profesjonalnych ASO jest wciąż niewiele, a nie widzę sensu kupować Subaru (tudzież BMW) i sztukować je po kosztach.

 

Impreza WRX vs. Lancer Evo

Subaru nadaje się do jeżdżenia na co dzień, Lancer jest zbyt bezkompromisowy do użytku na polskich drogach.

 

P.S. Z takim egzemplarzem, z tymi lotkami, halogenami i złotymi felgami, co chwilę ktoś będzie próbował się ścigać. Chyba, że oto Ci chodzi. Mnie to wkurza, gdy przeszkadza mi się przy wyprzedzaniu, więc wolałbym tzw. "śpiocha", co jeździ jak sam Belzebub, ale wcale na to nie wygląda.

 

(Kwintesencją pojęcia "śpioch" według Rapida jest ten niepozorny, zabytkowy sprzęcik pewnej podłej marki):

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C429415

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
po remoncie zawieszenia i wymianie turbiny.

 

 

Co oni robili z tym samochodem ze wymienili zawieszenie i turbine.

W ogłoszeniu piszą że nie był używany w sporcie?

 

Nie zamienił bym, nigdy!!

Opublikowano
o ile dobrze pamiętam to subaru zaleca wymiane turbiny co 75 tyś.km , a sprzęgła co drugi przegląd czyli co 25 tyś.km

 

No to pięknie.

Szkoda że nie zalecają jeszcze po 4 latach wymienić samochód na nowy. :duh: :duh:

Opublikowano
Co oni robili z tym samochodem ze wymienili zawieszenie i turbine. W ogłoszeniu piszą że nie był używany w sporcie?

 

Dobre spostrzeżenie :cool2:

vs. Z tą wymianą turbiny co 75 tys. km to jakaś wydumka.

Przy normalnej eksploatacji sprężarka dorównuje żywotnością silnikowi, w połowie dystansu wymagając co najwyżej wymiany uszczelnień. Podobnie zawieszenie, wymaga wymiany tylko elementów eksploatacyjnych.

 

Więc ta sztuka lekkiego życia nie miała...

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

posiadalem kiedys impreze GT z 99r... auto bardzo przyjemne... pod warunkiem ze trafisz zadbany egzemplarz ( odnosi sie to zreszta do wszystkich samochodow ). Ja sie troche napalilem i kupilem auto po "tjuningu" jakimis stozkami i innymi badziewiami co mi pozniej "bokiem wyszlo". Spalanie na znosnym poziomie trasa 10-12 i wiecej, miasto 13-15 i wiecej jak sie mocno wciska. Czesci ( zamienniki ) w przyzwoitej cenie... ( mam jeszcze jakies nr tel wiec jak cos to moge dac Ci kontakty ) TU sa jeszcze jakies fotki mojej zabaweczki :wink: Jak bedziesz mial jakies konkretne pytanie to pisz... moze Ci pomoge.

 

Krzysiek

Opublikowano

Nigdy bym się nie zamienił mimo że to subaru jest w jakimś stopniu kultowym autem ale wnętrze subaru jak dla mnie lipne strasznie.

SIlnik i frajda z jazdy subaru pewnie jest ale to chwilowe i szybko się znudzi i wtedy zostanie codzienność w badziewiastym wnętrzu - więc już lepiej zostawić sobie przytulne BMW

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

tylko i wyłączni bety - subaru jest fajne... jak na japończyka, ale w porównaniu z E46 (któe ma być przedmiotem ewentualnej zamiany) to nie ma co porównywać, bo to zamiana luksusowej )i jakby nei patrzeć szybkiej) bryki na szybką zabawkę, która niedługo sie pewniw rozleci, ale jeszcze szybciej znudzi

 

wnętrze tej subaryny jest brzydsze od E30, a co dopiero E46 ... olej

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

A dlaczego Subaru mialoby sie rozleciec? To tak samo, jak z BMW, niektorzy mowia, ze psuja sie na okraglo, a mnie zadna z moich beemek jeszcze nigdy nie zawiodla.

Mam paru znajomych, co jezdza na codzien roznymi modelami Subaru, od Imprezy WRX STI do Justy. Jezeli ktos akceptuje wyglad i wzornictwo (ktore moim zdaniem jak na japonczyka i tak jest niezle), to samochod jest moim zdaniem bardzo fajny. Pewnie w polskich warunkach bedzie drozszy w utrzymaniu, niz BMW, ale to tez zalezy od konkretnego egzemplarza i konkretnego wlasciciela.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

No nie no wariat,chcesz zamienić taką łądną bunię na starego strucla? :duh:

 

Przecież to już tak starociem wieje..............

co innego jakby to był nowy model-wtedy bym się może zastanowił.

Jak ci się bunia nie sypie to sie nie zamieniaj :hand: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PoZDrOfKA aLL

Ja chcieć,prosić o wiedzy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.